Vespa-Ciao.NL
:: 50cc i.p.v. 70cc

Home Forums Techniek Opvoeren 50cc i.p.v. 70cc

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PSV_HOOL_GELEEN
    Topic starter

hallo, nadat ik dus een warmloper heb gehad, is dus sowieso mijn zuiger kapot en cilinder een beetje bekrast. maar ik als ik iets nieuw ga kopen is het een cilinder want dan betaal je net 20 euro meer dan een zuiger. Maar ik wil geen geld meer uitgeven(heb ik egt al veel; gedaan)aan me brommer want ben bezig met auto. Maar hoe zou hij lopen met 50 cc op mijn setup? zou dan nog wel een goede snelheid halen?

hoop dat iemand me wat kan vertellen.

wheelieking89
      Bijdrager

50 cc zal net gaan je heb je carter ook bewerkt neem ik aan in je setup te lezen je bent zowiezow veel carter druk kwijt als je een 50 cc gaat rijden

dit zal niet of nauwlijks lekker lopen

barry had dit ook gedaan

hij wouw ook een snel blokje met 50 cc maken maar is wel degelijk mislukt omdat de 50 cc te weinig carterdruk leverde

Bij deze CopyriGht op barry 😉

PSV_HOOL_GELEEN
        Topic starter

oke, ik zie trouwens ook dat de zuiger van die 50 cc, ook wat krassen heeft, en de cilinder ook, dus dat lijkt me geen goed idee. maar welke cilinder zou jij me aanraden???

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.