Vespa-Ciao.NL
:: 4Spaaks in Citta

Home Forums Techniek Framedelen 4Spaaks in Citta

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

16 banden gewoon bij de brommer boer halen, of jmpb (anders mopshop maar das weer lang verzenden etc)

staat wel lache zo’n velg!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

J3sp3R
      Topic starter

ok, dan ga ik morgen/overmorgen even bij een bromboer langs. 😉
        maar niemand die toevallig een site heeft waar leuke 16″ slicks op staan? 🙂
        oee, ik werd me vandaag toch dom aangekeken door al die jongelui. kwam er 1 naar me toe by t tanken; wat heb jy voor brommer dan? agja, trekt wel de aandacht 4spaaks op een citta. 😉 er rijden hier in de stad heel wat citta’s rond, maar nog geen 1 met 4spaaks. wat veel sneller en beter rijdt. oe oe.

edit: heb hier paar leuke 16 inch gzien

J3sp3R
        Topic starter

ik ben net wezen kijken bij wat brommerboeren en kwam een mooie tegen: extra breed, race-bandjes (geen slicks dus), extra dik (slicks kon je indrukken, die niet), leuk profiel, maaaaaaar: 45 euro en van t merk sava. zijn zulke bandjes wat?

&weet er nog iemand webshops voor 16″ banden? geen zin alle winkels af te ryden..

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

zorg dat ze niet te breed zijn, normaal zit 4spaaks in een ciao, daar kan dan achter max. 2.50 (misschien 2.75) maar dan houd het dus ook echt op.

Houd er dus rekening mee hoe dik bij je achterbrug/voorvork kan

Gele Racefrikandel

J3sp3R
            Topic starter

er zitten nu 2,75 onder beide velgen. in de achterbrug is nogal wat ruimte (citta banden zijn breder (-; ). en die gozer zei dat t opzich best kon passen, maar dat waren ook wel super mooie bandjes en lekker breed. 😉 kent iemand ze?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

zonder foto weten niet veel mensen het, omdat er veel type banden zijn geweest

Gele Racefrikandel

sjaak trekhaak

ik heb deestone slicks ,zijn ook fijne bandjes ,en ze koste maar 8,95 per stuk bij scoot extreme

J3sp3R
                  Topic starter

Herr FlicK :
                    zonder foto weten niet veel mensen het, omdat er veel type banden zijn geweest

daarom vraag ik ook of iemand een goede webshop heeft, met veel banden. kan ik kijken of ik m er tussen zie. 😉

Edjuh
                    Bijdrager

Neem zo breed mogelijke banden zou ik zeggen, dan is het verschil met je citta banden niet zo groot.

Ik zou trouwens die 16 inch cba velgen nemen(‘grote citta’ ), dat lijkt me toepasselijker:) Maar ja die zijn niet op elke straathoek te vinden.

Ik vind het trouwens geen super idee(boeiend he? haha), helemaal niet die 4 spaaks, hier heb ik eens een citt met mix wielen gezien en dat zag er wel grappig uit.

J3sp3R
                      Topic starter

Dan ga ik idd toch maar voor die dure band (€44,-). En vooraan een smallere slick, dat kan wel toch?
                        Die CBA velgen, daarmee bedoel je toch die 14spaaks? Die vind ik ook wel mooi, maar bijna niet te vinden zoals je al zei. Die 4spakers had ik nog in de garage liggen van een gemolde Avanti. Ik heb ookal een foto gezien van een Citta met 3spaaks bananen velgen, maar dat vond ik zo vrouwelijk lijken (sorry voor degenen die 3spaaks hebben ;)) en ik hou meer van een wat ruigere look > 4spaaks. :p
                        Ik zal wel even een foto nemen zometeen met licht. Zul je zien dat het toch best wel meevalt, gehe. 😉

J3sp3R
                        Topic starter

Hier een iets duidelijker foto, maar nog steeds geen super kwaliteit:

Maare, wie weet er nog wat sites van webshops met banden? Heb er nu al veel gezien, maar nog geen leuke/goede band tegengekomen. En ook die brede band van 45 euro heb ik nog nergens gezien.
                          Dus als iemand nog wat sites weet, laat ;t weten. 😉 Van Lokale brommerboeren ofzo. De grote sites heb ik alwel gecheckt.

En, wat vinden jullie trouwens van die 4spaaks er onder? 😉

hansieb
                          Moderator

Ik vind het 3 x niks , je maakt er nu een SI achtig ding van wat ansich nie verkeerd is maarja dit zet er totaal niet uit.

Gewoon citta ieliepiele wieltjes eronder!

J3sp3R
                            Topic starter

Idd wel een beetje een SI-wannabe. 😉
                              Ik denk er ook over om 14 spaaks (Citta wannabe velgen 😉 ) te kopen, maar die zijn 17″ (toch?) en dat zal wel krap worden denk ik. Eerst maar eens 14 spakers vinden.
                              Maar dit rijdt echt stukken beter, heerlijk! =)

kevin_oet_vilt
                              Bijdrager

in juni heb ik ze voor je die 14 spakers.

die zitten onder met CBA wat ik dan krijg met vario voor 30 euro 😀

k laat wel wat horen als je er tegen die tijd nog geen hebt 😉

G-no
                                Donateur

ik vind het erg mooi uitzien, het grootste nadeel aan citta’s vind ik toch altijd de wielen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.