- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 9 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 juni 2011 om 11:20 #184905
Hallo,
Ik zit er aan te denken om deze cilinder te kopen met Fabrizi uitlaat!
Die cilinder komt dan op Malossi RV met 19 mm!Heeft iemand ervaring met deze cilinder, en wat vind je er van?
Gr Citta Power2
25 juni 2011 om 11:25 #200032Als je die van de fabrizi site bedoeld, vergeet dan niet dat dit gewoon een getunede 46mm athena is.
25 juni 2011 om 11:46 #200033
Waarom?Voor zover ik weet heeft niemand hier ervaring met deze cilinder. Het kost simpelweg veel geld en dat terwijl het eigenlijk een bewerkte Athena 46mm is;) Ook ik ben zeer benieuwd naar de prestaties hiervan maar de prijs houd mij tegen het te bestellen. Natuurlijk is het lastig oordelen zolang niemand deze cil uitvoerig heeft getest maar verwacht dat je ook ver komt met een andere (goedkopere) cilinder en een dremel. Wil je graag aanmoedigen het aan te schaffen en de prestaties hier te posten, dan kijk ik eerst even de kat uit de boom8)
25 juni 2011 om 11:50 #200034Voor die prijs kan je wel een orginele athena cilinder kopen en die laten tunen bij een 1 van de betere tune bedrijven in nl.
Maar dan nog zal het niet sneller of langzamer wezen dan bv een goed getunde polini 46 of malossi 46,5.25 juni 2011 om 13:03 #200036Klopt het lijkt me wel een super sneller cilinder maar weet geen prestaties, maar ik dacht voor dat ik hem aanschaf
wil ik graag weten of hij het waard is! Ik denk wel dat hij gelijk is met een 47mm Malossi deps, of denken jullie niet?:?25 juni 2011 om 16:00 #20003747mm deps is niet zo spannend is mij egt zeer tegen gevallen met het complete zooite wat er bij hoort enzo
denk dat je uit de 46 athena meer kan halen25 juni 2011 om 16:06 #200038vespa-racer :
47mm deps is niet zo spannend is mij egt zeer tegen gevallen met het complete zooite wat er bij hoort enzo
denk dat je uit de 46 athena meer kan halenOke, Nou ik ben persoonlijk niet zo gek op die cilinder! En de zuiger is snel slecht!
25 juni 2011 om 16:10 #20003946m athena is niet beter als een deps denk ik(ook al vind ik een deps ook niet veel)
Maar een deps heeft wel meer tunings potentie dan de 46mm athena en ook zo uit de doos is een deps denk ik wel wat sneller.@citta Power2
De fabrizi/athena kit is zo getunde als op die site staat zeker wel sneller dan een orginele deps.
Alleen als je de deps weer zou gaan bewerken/tunen dan gaat die wel weer over deze fabrizi/athena kit heen denk ik.
Maar je hoeft niet bang te zijn als je die fabrizi/athena kit koopt dat je hem te langzaam vind of wat ook maar, want het kitje zal ongetwijveld lekker willen knallen
25 juni 2011 om 17:25 #200042speedbuxy :
46m athena is niet beter als een deps denk ik(ook al vind ik een deps ook niet veel)
Maar een deps heeft wel meer tunings potentie dan de 46mm athena en ook zo uit de doos is een deps denk ik wel wat sneller.@citta Power2
De fabrizi/athena kit is zo getunde als op die site staat zeker wel sneller dan een orginele deps.
Alleen als je de deps weer zou gaan bewerken/tunen dan gaat die wel weer over deze fabrizi/athena kit heen denk ik.
Maar je hoeft niet bang te zijn als je die fabrizi/athena kit koopt dat je hem te langzaam vind of wat ook maar, want het kitje zal ongetwijveld lekker willen knallen
Oke, ik zit er toch aan te denken om de Fabrizi te bestellen!
Ik vind de uitlaat alleen een beetje prijzig:'( haha…8)
25 juni 2011 om 17:32 #200043Citta Power2 :
Ik vind de uitlaat alleen een beetje prijzig:'( haha…Dat wel maar ze zijn wel heel waarde vast dus 2e hands is hij altijd nog goed te verkopen
26 juni 2011 om 10:33 #200046Dat wel maar ze zijn wel heel waarde vast dus 2e hands is hij altijd nog goed te verkopen

Ik ga over een paar weken richting italië dus zou is even kijken wat het daar kost,
als ik een zaak kan vinden daar!;)26 juni 2011 om 10:38 #200047Heeft iemand een linkie?
kan ik even kijken, kijken niet kopen 😛
26 juni 2011 om 10:52 #200048edit: was het de verkeerde foto?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.