:: 46,5mm Malossi brevettato
-
Heeft iemand al ervaringen met het nieuwe type cilinder? Ik kreeg er een met een afgebroken uitlaatpoort en heb op werk wat moeite gedaan om de cilinder te redden. Ik ben wel benieuwd wat ik er van kan verwachten.
WimBijdrager
Dat koper is wel super slapjes.
Ben benieuwd hoe zich dat houd.
Sommige lassen er gewoon een stalen
mondje op.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
De foto is een beetje onscherp, dus ik kan niet zien hoe je het gedaan hebt maar in mijn ogen is het ook niet echt stevig. Hier kom je niet ver mee ben ik bang.
Je zou even een busje kunnen draaien op je werk en dat er oplassen. Of stuur een pm want dit soort diensten bied ik aan. We hebben ook member Florian die dit kan repareren.
Maar waarom stuurde je de cilinder niet gewoon terug? lijkt me toch overduidelijk een garantie verhaal.
Er komt nog een andere buis in want het is idd aan de slappe kant. Ik kreeg de cilinder gratis, leek me wel leuk om te repareren voor mn speed engine ciaotje die ik bouw binnenkort.
Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe de cilinder loopt 
JoeBijdrager
I’m using one on a polini speed case with a 15:15. I expected more from the cylinder, but the exhaust timing is low. I’m hoping raising it a few mm will help with the performance.

Thanks for sharing Joe, I thought about raising the port a bit too. I’ll be using it on polini cases.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.