Vespa-Ciao.NL
:: 43mm Parmakit Alu 8poorter

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 43mm Parmakit Alu 8poorter

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Heb hem er zojuist maar eens afgehaald.
      Hier de Eurocilindro 8-poorter.

En begin nu niet allemaal,over vage plekken , dit is een oliefilm die erin zit,maar met mijn vingers erin te zitten lijkt dat zo.
      De zuiger ziet er toch nog mooit uit , ofniet , na ongeveer 3000km volle gas gereden te hebben & zelfs niet ingereden te zijn.

G-no
      Donateur

Precies de 43mm Simonini die Jayton verkoopt. Ik snap het echt niet meer met al die verschillende merken op dezelfde cilinders en welk merk nu welk merk is:?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

ik heb het ook al eerder gezegd.

eurocilndro = athena = simonini

parmakit = DR (diffusioni ricambi)

polini = AR

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Robbert
          Bijdrager

Maar met wat is de cilinder waar het over gaat dan mee te vergelijken?

pier
            Bijdrager

@ g-no.: deze cilinder verkoop jayton niet meer, ik heb uhm gekocht. en hij is inderdaat precies t zelfde als de zeta!

@ herr flick: niet helemaal mee eens :no bekijk die athena 43mm maar eens goed deze heeft NIET de zelfde poorten als de zeta en de simonini!!

Robbert
              Bijdrager

Op mopshop verkopen ze ook een 43mm parmakit enzeggen ze dat deze hetzelfde als zeta zijn. Dus dan zou het denk ik dezelfde als de zeta 8 poorter zijn of niet?

G-no
                Donateur

Herr FlicK :
                  ik heb het ook al eerder gezegd.

eurocilndro = athena = simonini

parmakit = DR (diffusioni ricambi)

polini = AR

En Parmakit= weer zeta wat weer eurocilindro zou zijn en dus simonini zou moeten zijn ( of athena) ksnap er de balle van:S

pier
                  Bijdrager

wat ik wel cker weet is dat.. barry zijn cilinder ( merk is volgens mij zeta, of eurocilindro ) t zelfde is als de simonini!!
                    maar als je de poorten bekijkt van de athena op JMPB dan zie je dat deze 3 van zown lange poorten(spoelers ook wel genoemd?) langs elkaar staan. en dit heeft de cilinder van barry niet

Robbert
                    Bijdrager

Dus dan zou parmakit hetzelfde zijn als de eurocilindro de zeta en de simonini of zie ik dit verkeerd??

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.