:: 43mm Parmakit Alu 8poorter
-
barryDonateur
Heb hem er zojuist maar eens afgehaald.
Hier de Eurocilindro 8-poorter.

En begin nu niet allemaal,over vage plekken , dit is een oliefilm die erin zit,maar met mijn vingers erin te zitten lijkt dat zo.
De zuiger ziet er toch nog mooit uit , ofniet , na ongeveer 3000km volle gas gereden te hebben & zelfs niet ingereden te zijn.
G-noDonateur
Precies de 43mm Simonini die Jayton verkoopt. Ik snap het echt niet meer met al die verschillende merken op dezelfde cilinders en welk merk nu welk merk is:?
ik heb het ook al eerder gezegd.
eurocilndro = athena = simonini
parmakit = DR (diffusioni ricambi)
polini = AR
Maar met wat is de cilinder waar het over gaat dan mee te vergelijken?
pierBijdrager
@ g-no.: deze cilinder verkoop jayton niet meer, ik heb uhm gekocht. en hij is inderdaat precies t zelfde als de zeta!
@ herr flick: niet helemaal mee eens :no bekijk die athena 43mm maar eens goed deze heeft NIET de zelfde poorten als de zeta en de simonini!!
Op mopshop verkopen ze ook een 43mm parmakit enzeggen ze dat deze hetzelfde als zeta zijn. Dus dan zou het denk ik dezelfde als de zeta 8 poorter zijn of niet?
G-noDonateur
Herr FlicK :
ik heb het ook al eerder gezegd.
eurocilndro = athena = simonini
parmakit = DR (diffusioni ricambi)
polini = AR
En Parmakit= weer zeta wat weer eurocilindro zou zijn en dus simonini zou moeten zijn ( of athena) ksnap er de balle van:S
pierBijdrager
wat ik wel cker weet is dat.. barry zijn cilinder ( merk is volgens mij zeta, of eurocilindro ) t zelfde is als de simonini!!
maar als je de poorten bekijkt van de athena op JMPB dan zie je dat deze 3 van zown lange poorten(spoelers ook wel genoemd?) langs elkaar staan. en dit heeft de cilinder van barry niet
Dus dan zou parmakit hetzelfde zijn als de eurocilindro de zeta en de simonini of zie ik dit verkeerd??
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.