Vespa-Ciao.NL
:: 43mm Olympia (65cc)

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 43mm Olympia (65cc)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas94
    Topic starter

Heeft iemand ervaring met de Olympia 43mm ?
      ik kan deze kopen Pen 12 (als verzamel object) voor 106.4€ inclusief verzk. nieuw in doos, met zuiger & kop.
      alleen weet ik niet of ik hier een goede koop aan doe, ik heb hem in nederland nog nooit (te koop) gezien.

het gaat om dit model:

500
      Donateur

Das gewoon een oud type dr dus je betaald er veel voor, daarnaast zijn er nog enkele webshops die hem goedkoper verkopen.

Bas94
        Topic starter

Hmm ja, zoiets had ik ook al gelezen. (bij de 50cc dan). had hem nog nooit tekoop zien staan ergens
          maar dan koop ik hem daar in ieder geval niet ;).

Mag dicht van mijn part 😉

Edjuh
          Bijdrager

Ik zie gek genoeg geen ander topic dus ik laat hem staan, hier wel een ervaring met de 50cc versie (KLIK) (die hetzelfde qua poorten is, dus tel er nog wat koppel bij).

Mijn ervaringen met deze cilinder zijn goed(tot ik een warmloper kreeg):

Goed koppel, veel trekkracht
            Leuke top maar niet zo snel als een polini/malossi/DR.

Goeie 43mm om op je carter te zetten zonder poorten over te hoeven nemen, inlaat vijlen uiteraard wel aan te raden.

In de winkel vragen ze hier vaak 70 euro voor ongeveer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.