Vespa-Ciao.NL
:: 43mm Malossi deps

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 43mm Malossi deps

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

oke dan zal ik denk ik eens een bestelling doen heb namelijk net nog wat extra kleingeld van de kerstman gekregen:P

mman
      Bijdrager

heeft iemand al wat gehoord of het de echte is>?

joey heb jij hem al binne?

hansieb
        Moderator

Voordat je hem besteld 50cc eerst maar een mail sturen OF ze hem nog wel hebben OF het wel een DEPS is.

Maarja volgens mij is die deps een dikke toerenjanker die wel hard wil lopen de 27mm poort past er toch ook op?

.-{2F4OV}-.

hansieb :
            Voordat je hem besteld 50cc eerst maar een mail sturen OF ze hem nog wel hebben OF het wel een DEPS is.

Maarja volgens mij is die deps een dikke toerenjanker die wel hard wil lopen de 27mm poort past er toch ook op?

Dat kun je idd t beste eerst ff doen… Ma dat het een deps is… is cker!

De 27mm poort past er idd owk op. Jammer dat 50cc.nl alleen nog ma 22mm uitlaatpoorten verkoopt:(

.-{2F4OV}-.

FonS :
              Post hier alles wat je weet over de 43mm DEPS :p

en ik zag deze nieuw op 50cc.nl, kan dat? kost maar 77 euro, leek me een beetje raar, niet? goedkoper dan de ‘gewone’ 43mm malossi (kit)…

De 47mm DEPS versie kost owk ma 109euro;)

Staan owk nog op 50cc.nl. (ff klikke op “Artikelen die niet meer leverbaar zijn worden niet weergegeven, als u deze wel wilt zien: klik dan hier”)

mman
              Bijdrager

whoaat dan wacht ik dat nog even af:D

neem ik wel zon 47 deps heb hier tog een 27mm ding liggen:P

Rebel

als ze die 80cc deps niet meer hebben zullen ze ook niet meer krijgen hoor.
                  Ze stonden wel nog op die zwitserse site maar geen idee of je zin hebt om 250 euro ervoor te betalen?

anders geef ik je weinig kans op een nieuwe DEPS 80cc

ArvidW
                  Donateur

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Lowie
                    Bijdrager

Omdat de laatste post in deze topic al anderhalf jaar geleden is ben ik benieuwd of er nu al meer bekend is over de 43mm DEPS op 50cc.nl? ervaringen?
                      Ben er erg benieuwd naar omdat ik zeer geinterreseerd ben in deze cilinder.
                      Dit omdat ik hem vroeger ook op mijn citta had en ik vind het gewoon de beste 43mm cilinder die er is :thumb
                      Ik heb 50cc.nl zelf ook al 2 x gemaild, al 2 weken geleden, maar krijg geen antwoord :'(
                      Hier nogmaals een link naar de desbetreffende cilinder. ->43mm DEPS<-
                      Nu staat er dus niet meer bij dat het een pen 12 is :con wel een mooie prijs, maar ik kan bijna niet geloven dat dit met kop etc. is zoals afgebeeld op de foto.

Ben benieuwd of iemand er meer van weet 😀

FonS
                      Topic starter

toen ik dit topic aanmaakte, kostte hij nog maar 77 euro (nu 90) en er stond ook nog geen foto bij.
                        het is wel een pen 12, als je hem in de winkelwagen zet staat dit in de omschrijving.
                        ik denk dat de prijsverhoging komt omdat er nu een cilinderkop bijzit? geloof niet dat dat er eerst ook bij stond.

Lowie
                        Bijdrager

idd. ja, een pen 12.
                          die zijn dan gewoon nooit verkocht ofzo.
                          ja dat zou kunnen, staat er alleen niet bij geschreven, bij die andere cilinders wel.
                          toch maar eens een pen12 krukas opzoeken denk 😀

______________________________________________________________________________________

update

heb mijn DEPS binnen.

heb er alleen een paar vragen over.
                          er zitten geen driehoekige spoelpoorten in zoals in het carter zit en geen inhammen in het hemd, vreemd toch?

dus nu ga ik die andere spoelpoort in mijn carter maken, maar kan ik dan het beste die andere die standaard in het carter zitten opvullen?

en nog iets raars, hij past niet in mijn carter, scheelt nog minder als een mm maar hij past niet, weet iemand hier iets van? ik heb electrische carter met standaard zo’n grote inlaat…

hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven.

ik hoor het wel…

leon ciao
                          Bijdrager

volgens mij heb je nieuwste model elek carter met 12mm inlaat. Deze zijn zeg maar begrensd zodat er dus geen snellere cilinder opkan dan een 50cc’tje
                            dit denk ik, ben er biet 110% zeker van he 😉

.-{2F4OV}-.

Dat wordt kotteren;)

Lowie
                              Bijdrager

ja das minder idd.
                                maar weet iemand ook iets van die spoelpoorten enzo?

edit: zie net bij ”cilinders” hier op het forum dat die pinasco deps dat ook heeft.
                                weet iig dat het zo hoort dan, schrok me eerst kapot, haha

maar idd. uitkotteren en oude spoelpoorten en carter opvullen, en vlammen maar 😉

FonS
                                Topic starter

ja dat is gewoon het kenmerk van een DEPS cilinder, die zijn altijd bijna volledig zuigergevoed 😉
                                  je kunt de originele poorten in het carter opvullen met epoxy / vloeibaar alu, dat geeft wat meer carterdruk, maar of het echt merkbaar is…?
                                  het is in ieder geval altijd een risico, het kan loskomen en je cilinder e.d. beschadigen.

de passing van de cilinder in het carter is vrij eenvoudig op te lossen, ik heb het toen met een halfronde vijl gedaan, was een half uurtje – drie kwartier werk ofzo.
                                  met een dremel ben je dus in een kwartiertje klaar.

btw, zit er nu ook een cilinderkop bij?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.