:: 43mm eurocilindro u-poorter
-
Het is nou net geen polini zuigertje, maar een die erop lijkt ik vind het ook wel opvallend dat er nu weliswaar 2e hands, 3 kitjes dezelfde raare zuiger erbij hebben. Een ding is zeker Lastpak de zuiger kan je prima gebruiken met deze kit.
LastpakTopic starter
martino, dat vond ik nou ook al zo vreemd.
daarom kon het voor mij ook geen toeval zijn.
fijn dat ik hem gewoon kan gebruiken:)
maar zou iemand mij mischien kunnen uitleggen wat de functie is van het driehoek poortje in de uitlaatpoort?
komt dit toevallig zo uit of zoals een post in iemand zijn perso: een extra verbrandings kamer.
wat mij zeer vreemd lijkt, aangezien daar geen vonk komt.
Lijkt mij meer op een foutieve batch zuigers. Aangezien de polini zuigers ze(driehoeksuitsparing) wel op de goede plek ter hoogte van de spoelers hebben zitten. Nut ervan zie ik in ieder geval niet, maar je er heel erg over druk maken hoeft ook niet. In de praktijk hebben Javad en Tonni er beide zonder problemen mee gereden.
LastpakTopic starter
als er al 2 mensen probleemloos mee hebben gereden ben ik overtuigd.
gewoon zo laten, monteren en gassen:D
Ik snap de hele drukte omdat drie hoekje niet, k-star zuigers hebben op die plek zelfs een open 3hoekje zitten en die komt niet een close bij de uitlaatpoort.
Dus of deze foto vertekend iets wat ik niet zie of het gaat gewoon nergens over:lol
Edit
En als ik de inham in de zuiger zie ligt dat 3hoekje daar ook presies boven dus keurig in lijn met de spoelers zou je zeggen.
Even om speedbuxy van het driehoekje op de hoogte te stellen hier een geleend plaatje van javad.

De foto van hierboven laat de verkeerde kant zien namelijk.
Ja presies deze pic is meteen duidelijk wat een miskleun:D
Maar niet erg idd, want er komt niet eens benz in dat gaatje gezien ie niet langs de spoelers komt.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.