Vespa-Ciao.NL
:: 43mm DR ( 65cc )

Home Forums Techniek Opvoeren 43mm DR ( 65cc )

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maxx
    Topic starter

Ik zag wel de 43mm DR EVO 70cc staan maar ik kon de 65cc versie niet vinden.
      Ik zet hem er deze week op dus ben benieuwd naar iemand die ervaring mee heeft i.v.m optrekken en top.

Groeten!

Topic verplaatst naar juiste sectie je kon hem niet vinden omdat het om 1 en dezelfde cilinder gaat.
      Zolang je maar de boring aan houdt ipv de genoemde cilinderinhoud dan kom je niet in de knoei.

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=3591

W-Y
      Bijdrager

De 70cc versie van de DR EVO is de 65cc, offcieel zelfs 63cc meende ik. Hij wordt 70cc genoemd maar dat is in de praktijk niet het geval. net als de 80cc ook “maar” rond de 73cc zit.

Verder is het gewoon een goede cilinder, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en het die wil wel snel!

lightlord
        Donateur

Tekt zeker lekker op en een leuke top ..kijk hier langs maar naar mijn setup 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
          Lightlord's Dizzy/Gypsi

barry
          Donateur

Beste ooit gemaakt. Hoef je zefs niet in te rijden? Monteren & volle gas ermee.

Citta-ciao
            Donateur

Barry, hoef je de 43 evo niet in te rijden?,en wat is de gemidelde levensduur eigenlijk wat dit beestje?

niek1992
              Bijdrager

een 43 evo moet natuurlijk wel ingereden worden. Hoeft niet. maar dat kan met elke cilinder dan zo.

Tis een erg degelijke cilinder & zodra deze goed is ingereden, kan je er makkelijk 5-6000 kilometer mee maken.
                enige nadeel wat ik ontdekt heb aan deze cilinder is de zuiger, deze kan over de loop van de tijd speling van de zuigerveerslotjes oplopen.. Dan tikt je blokje erg. verder erg goeie cilinder.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.