Vespa-Ciao.NL
:: 43mm Athena alu (65cc)

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 43mm Athena alu (65cc)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

43 Dr Evo, het blijft een harde tegenstander voor alle cilinders:P

sincitta
      Bijdrager

43 deps, een van de beste 43mm cilinders

Frenklin
        Bijdrager

superindo :
          als ik mn vorige cilinder (43dr)_met mn athena vergelijk dan merk ik toch een hoop verschil.
          Athena is heel hoogtoerig, trekt slecht op en heeft een top die ruim 10kmph langzamer is dan een 43dr!.

ik zie dat je met je athena al 85-90 haalt, dus je wilt zeggen dat je met een dr 95-100 gaat??

en je zegt zelf al dat je athena erg hoogtoerig is, dan moet je wel met een sp of ninja testen. dan gaat je dr denk niet harder.

barry
          Donateur

Héy Frenklin,uitgevijld is met een D , en niet met een t!!Als je toch…………

Frenklin
            Bijdrager

ja maar ik blijf wel ontopic.. en wat maakd t uid een d of t, je snapd het toch wel.

Tonni
              Moderator

Hier een mooi stukje met veel ‘wishfull thinking’. Staat een hoop zelfverheerlijking in zeg, nu het nog waarmaken..

[url]http://www.vhm.nl/Athena/aboutathena.htm[/url]

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

frf
                Bijdrager

kansloos die athena 😛

ArvidW
                  Donateur

up-to-date measuring instruments

Die zijn ze volgens mij kwijt geraakt…

Athena offers also a service for recovering worn aluminium cylinders

Dat hebben ze wel nodig…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

superindo
                    Bijdrager

leuke betaalbare cilinder gevonden:D

http://www.epcsittard.nl/shop.php

jessen
                      Bijdrager

je zou ook de malossi 43mm kunnen kopen, ik ben er zeer tevreden mee

peterjaap
                        Bijdrager

ahh nee en ik wou volgende maand een athena cilinde 70cc kopen !!!@#($& %&#@

motonandie
                          Bijdrager

athena 70 cc in mijn ogen best wel leuk cilindertje

heb er een hele tijd mee gereden (niet al te zuinig) op een volledig bewerkt carter.
                            hij heeft me een keer de dag voor de meeting in thorn in de steek gelaten toen hij tijdens het rijden mun krukas doormidden brook.

ik heb met een malossi too bad circuit eronder gereden en liep allemaal super.
                            ben aan het denken om een nieuwe te halen.(oude uiterraad vast genaaid)

Edjuh
                            Bijdrager

Ik denk niet dat de cilinder de oorzaak is van het breken van je krukas, je had een top racing zeker?

En dat je cilinder is vastgelopen is niet zo vanzelfsprekend.

jordy
                              Bijdrager

ik heb de 70cc eurocilindro ( zelfde als athena)
                                ik vind het echt een super cilinder :thumb
                                al zeer veel km’s mee gemaakt en heeft me nog nooit laten staan
                                ben er zeer tevreden mee;)

ritze
                                Bijdrager

met een DR EVO ga je egt no way geen 95, zeker niet met een 13/13

terwijl mijn eurokitje 50cc net zo hard ging als mn dr evo ,
                                  ik denk toch dat ik ook eens 43mm athena ga halen en dan eens goed kijk of de zuiger ergens heel nouw zit, en dan ga ik gewoon eens met schuurpapier erdoor, dan zou die niet meer moge klemmen.
                                  want ik neem aan dat je zuiger eerder uitzet als je cillinder, en dat die daarom ook kapoet loopen

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 73)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.