Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › 43 DR trekt poulie 70 niet.
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 4 maanden geleden door JoeriH.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 november 2013 om 00:01 #222970
Het hoort toch wel erg naar een slippende snaar hoor, of je hebt veel te zware trekveertjes.
Sowieso is dat slippen je probleem van zowel het trillen als de top speed verlies.
Afstelling vind ik verder wel okay horen.4 november 2013 om 08:02 #239919Dan zal ik het toch daar is gaan zoeken.
Iik heb groene trekveren dit zou geen probleem moeten zijn?Het trillen is al stukken minder geworden nadat ik de snaar had gespannen, deze staat nu goed strak (1cm speling) wat zou ik nog meer kunnen doen?
4 november 2013 om 11:40 #239922Is dat door slippen nu dan wat weg?
Want groene veertjes moet je wel kunnen behappen.4 november 2013 om 14:43 #232974Na het strak zetten was het stukken minder.
Zie filmpje over hoe het nu is.Ik heb weer speling op mijn krukas, niet zozeer zijwaarts maar je kan hem er indrukken en uittrekken.
Ik zie dat mijn kopp. Schoentjes op zijn. Zal deze even vervangen.
4 november 2013 om 15:07 #239924Ik zie geen nieuw filmpje?
De 2 zaken die jij nu al beschrijft zal ik in ieder geval oplossen. De speling duid op een rotte lagerpassing ergens van carters of kruk. Hopelijk alleen wat lagers die versleten zijn, maar deze kans is klein zoals jij het beschrijft. En idd je koppelingssegmenten vervangen.
4 november 2013 om 17:15 #239925Martino :
Als ik het even zo snel hoorDoor deze reply ging ik juist extra goed zoeken om te zien waar het filmpje nou stond:lol
Maar jij wist dus van niks snap ik wel:lolJawel, maar zie geen 2e filmpje.
JoeriH :
Link4 november 2013 om 20:07 #239926De passingen waar gewoon goed.
Lager is nieuw.
Nou al de 2de keer dat dit gebeurd.Maar na 100 km al kapotte passingen?
4 november 2013 om 21:27 #239902Wanneer jij je krukas op en neer tussen je carters kunt bewegen is er toch iets niet goed. Of iets nieuw of gereviseerd is maakt niet uit. Het gaat om de constatering. Je zal toch je blokje even open moeten trekken om er achter te komen waar het probleem zich precies bevindt. De/monteer jij je lagers niet geheel netjes kan je maar zo je lagerpassingen sneller doen slijten.
4 november 2013 om 21:43 #239927Ik zal een deser dagen eens een kijkje nemen.
Ik monteer mijn lagers op de kook-vries manier.Mijn grootvader zij dat ik de koppeling mischien te strak heb aangedraaid, zou dit de oorzaak kunnen zijn?
(Had het laatst namelijk ook al, de oorzaak vinden is daarom wel handig.) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.