Vespa-Ciao.NL
:: 41mm DR (55cc)

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 41mm DR (55cc)

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartusman
    Bijdrager

Inderdaad rappe cilinder, liep bij mij +- 60 echte met leo navigator. Zuiger was aardig op, en er zaten 2 diepe krassen in de cilinder. Trok op alle toeren goed, fijn cilindertje als ik nog een goede vind haal ik hem zeker. Een frisse doet zeker niet veel onder voor de 43mm evo!

-RobinvS-
      Topic starter

Heb heel lang gezocht naar zuigerveren voor mijn DR 41mm.

Zijn weer, of nieuw te koop op Q-parts voor 5,75!

DarkMagician6
        Bijdrager

Heerlijke cilinder! Ik ben hem nu nog aan het inrijden maar ik kan wel al wat zeggen over de prestaties met mijn linksstaande setup in vergelijking met een std brom blok.
          Vanaf 15-20 km/u is er al flink wat kracht en vanaf de 35-40 km/u komt er ook nog eens een FLINKE boost erbij die doorgaat tot de 55 km/u. Mijn brom blokje had pas power vanaf de 25 km/u en die was al uit zijn powerband bij de 40 km/u, waar deze 41mm DR dus pas ECHT begint.

Ik laat wel wat meer weten zodra ik klaar ben met het inrijden, ik heb er nu ongeveer 60km op zitten van de 200 die ik wil gebruiken om hem in te rijden.

SpeedyVespa
          Donateur

Goede cilinder ! Ciaoracing heeft hem op zijn ciao, en ik heb er zelf ook 1.

Hij trekt goed, krijgt een behoorlijke boost, vanaf ongeveer 35 kmph, top cilinder!

Crullie
            Donateur

3,8 pk bij 4700 toeren en dat met org, carb, sproeiermaatje 45. Pk’s en weinig verbruik:thumb

TICKLING BARN
            5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.