Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 3e Sprint/Race Topic
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 9 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 maart 2013 om 19:52 #513991
Het is wel een perfecte en mooie plek, maarja.. Waarom?, niet bang om gepakt te worden dan?
Ja als iemand drang hekken zou hebben kon het prima:).25 maart 2013 om 23:50 #514063Waarom? :
maar mag toch aannemen dat de weg gewoon blijft liggen
En dat die gebouwen die er komen zondags gewoon dicht zijn

@Citta-Ciao12
Bij jou idee gaat de uitspraak ”slapende honden wakker maken” prima op, want das het enige wat je dan doet.
Want de gemeente of burgemeester gaat het natuurlijk nooit gedogen want alles wat er dan plaats vind is op hem of hun te verhalen.
Dus dit laten ze alleen toe als het tot in de puntjes geregeld is qua veiligheid.
(en zelfs dan zeggen een hoop gemeentes nog nee)@florian
Veel beter dan dat word het niet
En dan doel ik offcourse op die vis kade:D26 maart 2013 om 00:34 #514058En hopelijk kom je er in het water nog wat anders tegen. Er schijnen ook dolfijnen in de buurt te zijn. 🙂
Is het trouwens niet mogelijk om even het bestemmingsplan bij de gemeente ruimtelijke orderning op te vragen.
Daarin is vast gelegd welke soort bedrijven waar en wanneer zullen gaan bouwen. Op deze manier weet je ook of er al gebouwtjes zullen staan of niet op korte termijn. Idd heerst er momenteel veel leegstand in de kantoren en op industrieterreinen en is veel bouwen dan ook niet slim, maar wie weet zijn de plannen voor nieuwbouw wel helemaal stop gezet op deze locatie.De meetingplek in Groningen zal namelijk eerst ook al tot het verleden moeten behoren, maar de 2 gemeentes die hier de projectleiding over hadden hebben hun handen ervan af getrokken. Op deze manier kunnen we voorlopig nog wel wat jaartjes van de plek hier gebruik blijven maken.
26 maart 2013 om 06:09 #514050aah dit ziet er echt te mooi uit.
ik zal proberen om ook te komen, maar dat ligt natuurlijk een beetje aan de datum en of ik storing dienst heb.
en nu zie ik dat er maar bar weinig mensen met 43mm gaan rijden.
volgens mij heb ik nog een 46.5 malo liggen en dus meteen de langzaamste 46mm aller tijden.oja en ik ben er heel erg voor in om echt te racen 😛 dus laps maken. sprint is ook goed maar ik weet dat mn blok met moeite
85 haalt 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 maart 2013 om 09:44 #514051@martino, in een bestemminsplan staat geen startdata van een eventeel bouwproject, alleen de bouwregels.
Elk bestemmingsplan is in te zien op deze website:
http://www.ruimtelijkeplannen.nlIk weet niet hoe het bouwen in Harderwijk er voor staat, maar hier wordt voorlopig niks meer gebouwd…(simpelweg omdat het geld op is)
Dus ik denk niet dat daar ook binnenkort gebouwd gaat worden…
27 maart 2013 om 07:47 #514033Al eem datum bekend??? Als het in mijn vrije weekend valt ben ik er natuurlijk bij!!
27 maart 2013 om 16:21 #514206ik kom zeker wel een kijkje nemen
27 maart 2013 om 16:28 #514205Frank80cc :
Al eem datum bekend??? Als het in mijn vrije weekend valt ben ik er natuurlijk bij!!Zal ergens in midzomer wezen in de periode dat het mooie weer zich goed genesteld heeft8)

Maar dan zorgen we tegen die tijd er gewoon voor dat we het prikken op een weekend dat jij vrij bent
@robbert1992
Altijd gezellig
Want zonder toeschouwers iedereen eruit boeken is ook weer saai:D20 mei 2013 om 18:09 #512408Zit in deze meeting/race nog leven in..?
20 mei 2013 om 20:03 #525945Als er nog leven is, misschien ook een standaard klasse?
Dan wil ik wel mee doen
20 mei 2013 om 23:40 #525947robbert1992 :
Zit in deze meeting/race nog leven in..?Ja zeker wel alleen is het nu afwachten tot het mooie weer zich genesteld heeft in Nederland en dan moet er over een datum gepraat worden.
@CiaoRacing75
Dat is de roterende 38mm klasse;)21 mei 2013 om 15:25 #525958@speedbuxy is goed man ik hoor/lees het dan vanzelf wel 😀
21 mei 2013 om 16:07 #525963@Buxy 😮 Overheen gelezen.
Edit: 38 mm roterende, poulie power 😀
1 juli 2013 om 13:35 #526275gaat dit idee nog tot stand komen?
heb er namelijk wel zin in om hier een kijkje te nemen.
aangezien het goede weer bnnenkort als het goed is aanhoud.
misschien kan waarom? of 1 van ons in harderwijk wel even een kijkje nemen of er al gebouwd is.1 juli 2013 om 16:13 #526286Ik zou het nog graag tot stand zien komen maar ben bang dat het alweer te kort dag word.
Want Limbo toer over 2 weken.
De VC meeting volgt een paar week daarop alweer.
En er liggen nog zat optie open die de gaten daarna waarschijnlijk op gaan vullen.
Dus ik ben er bang voor:( -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.