Vespa-Ciao.NL
:: 3e Sprint/Race Topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 3e Sprint/Race Topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Het is wel een perfecte en mooie plek, maarja.. Waarom?, niet bang om gepakt te worden dan?
      Ja als iemand drang hekken zou hebben kon het prima:).

speedbuxy
      Topic starter

Waarom? :
        maar mag toch aannemen dat de weg gewoon blijft liggen:thumb

En dat die gebouwen die er komen zondags gewoon dicht zijn:thumb

@Citta-Ciao12
        Bij jou idee gaat de uitspraak ”slapende honden wakker maken” prima op, want das het enige wat je dan doet.
        Want de gemeente of burgemeester gaat het natuurlijk nooit gedogen want alles wat er dan plaats vind is op hem of hun te verhalen.
        Dus dit laten ze alleen toe als het tot in de puntjes geregeld is qua veiligheid.
        (en zelfs dan zeggen een hoop gemeentes nog nee)

@florian
        Veel beter dan dat word het niet:thumb
        En dan doel ik offcourse op die vis kade:D

Martino
        Moderator

En hopelijk kom je er in het water nog wat anders tegen. Er schijnen ook dolfijnen in de buurt te zijn. 🙂

Is het trouwens niet mogelijk om even het bestemmingsplan bij de gemeente ruimtelijke orderning op te vragen.
          Daarin is vast gelegd welke soort bedrijven waar en wanneer zullen gaan bouwen. Op deze manier weet je ook of er al gebouwtjes zullen staan of niet op korte termijn. Idd heerst er momenteel veel leegstand in de kantoren en op industrieterreinen en is veel bouwen dan ook niet slim, maar wie weet zijn de plannen voor nieuwbouw wel helemaal stop gezet op deze locatie.

De meetingplek in Groningen zal namelijk eerst ook al tot het verleden moeten behoren, maar de 2 gemeentes die hier de projectleiding over hadden hebben hun handen ervan af getrokken. Op deze manier kunnen we voorlopig nog wel wat jaartjes van de plek hier gebruik blijven maken.

ritze
          Bijdrager

aah dit ziet er echt te mooi uit.

ik zal proberen om ook te komen, maar dat ligt natuurlijk een beetje aan de datum en of ik storing dienst heb.
            en nu zie ik dat er maar bar weinig mensen met 43mm gaan rijden.
            volgens mij heb ik nog een 46.5 malo liggen en dus meteen de langzaamste 46mm aller tijden.

oja en ik ben er heel erg voor in om echt te racen 😛 dus laps maken. sprint is ook goed maar ik weet dat mn blok met moeite
            85 haalt 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Jelle
            Moderator

@martino, in een bestemminsplan staat geen startdata van een eventeel bouwproject, alleen de bouwregels.

Elk bestemmingsplan is in te zien op deze website:
              http://www.ruimtelijkeplannen.nl

Ik weet niet hoe het bouwen in Harderwijk er voor staat, maar hier wordt voorlopig niks meer gebouwd…(simpelweg omdat het geld op is)

Dus ik denk niet dat daar ook binnenkort gebouwd gaat worden…

Frank80cc
              Donateur

Al eem datum bekend??? Als het in mijn vrije weekend valt ben ik er natuurlijk bij!!

robbert1992
                Donateur

ik kom zeker wel een kijkje nemen :thumb

speedbuxy
                  Topic starter

Frank80cc :
                    Al eem datum bekend??? Als het in mijn vrije weekend valt ben ik er natuurlijk bij!!

Zal ergens in midzomer wezen in de periode dat het mooie weer zich goed genesteld heeft8):thumb
                    Maar dan zorgen we tegen die tijd er gewoon voor dat we het prikken op een weekend dat jij vrij bent:thumb

@robbert1992
                    Altijd gezellig:thumb
                    Want zonder toeschouwers iedereen eruit boeken is ook weer saai:D

robbert1992
                    Donateur

Zit in deze meeting/race nog leven in..?

DinoH
                      Donateur

Als er nog leven is, misschien ook een standaard klasse?
                        Dan wil ik wel mee doen:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

robbert1992 :
                          Zit in deze meeting/race nog leven in..?

Ja zeker wel alleen is het nu afwachten tot het mooie weer zich genesteld heeft in Nederland en dan moet er over een datum gepraat worden.

@CiaoRacing75
                          Dat is de roterende 38mm klasse;)

robbert1992
                          Donateur

@speedbuxy is goed man ik hoor/lees het dan vanzelf wel 😀

DinoH
                            Donateur

@Buxy 😮 Overheen gelezen.

Edit: 38 mm roterende, poulie power 😀

moessie
                              Bijdrager

gaat dit idee nog tot stand komen?
                                heb er namelijk wel zin in om hier een kijkje te nemen.
                                aangezien het goede weer bnnenkort als het goed is aanhoud.
                                misschien kan waarom? of 1 van ons in harderwijk wel even een kijkje nemen of er al gebouwd is.

speedbuxy
                                Topic starter

Ik zou het nog graag tot stand zien komen maar ben bang dat het alweer te kort dag word.
                                  Want Limbo toer over 2 weken.
                                  De VC meeting volgt een paar week daarop alweer.
                                  En er liggen nog zat optie open die de gaten daarna waarschijnlijk op gaan vullen.
                                  Dus ik ben er bang voor:(

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 64)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.