Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 3e Sprint/Race Topic
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 9 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 maart 2013 om 18:13 #514020
dit ziet er idd erg goed uit.
dit is ook nog een mooie afstand vanaf veghel
als het hier gehouden wordt,ben ik van de partij met m’n mina ciao.zet mij ook maar op de lijst:D
24 maart 2013 om 21:21 #513997Lijkt mij ook een prima lokatie.
24 maart 2013 om 21:24 #513996locatie is mooi idd, alleen weet niet hoe het met vervoer etc zit
24 maart 2013 om 23:15 #514018ik ben ook van de partij in de Membraan inlaat Klasse 46mm.
kan natuurlijk deze thuis wedstrijd niet laten gaan.24 maart 2013 om 23:33 #514017Gezien de positieve reactie gaan we deze locatie aanhouden en zal hem direct even verwerken in de begin post.
@Q-Freak
Gezellig zal je erbij zetten
En qua afstand hebben jullie idd niet te klagen deze keer:lol
25 maart 2013 om 10:25 #514052Ik wil hier ook zeker bij zijn maar ik moet nog even nadenken over welke klasse. In elk geval een top locatie en lekker cenraal!
25 maart 2013 om 12:30 #514039
Waarom?Vanmorgen ben ik nog even langs gereden en heb een kort filmpje gemaakt. Zoals tezien is er nu behoorlijk wat opstuivend zand maar zoals eerder aangegen gaan we uit van een rustig zonnige dag.
Momenteel word er druk gewerkt en heb ook geen idee hoe snel dit zich uitbreid. De kans is groot dat er hier en daar al wat gebouwd word maar neem toch aan dat dit asvalt gewoon blijft liggen. Verder is het ook handig dat ik alvast opzoek ga naar een alternatief mocht deze locatie niets woren of in geval we worden weggestuurd;)Het goede nieuws is dat het rechte stuk geen 300m maar precies 500meter is:) Het asvalt is mooi glad op het rechte stuk en met mooi weer kan je hier lekker chillen zo langs het water8)
Ik zal vanavond nog even wat foto’s toevoegen en uiteraard ook Speedbuxy goed op de hoogte houden wat betreft deze locatie
25 maart 2013 om 12:55 #514010Ik ben ook van de partij. Sowieso om te kijken kom ik ook wel ff langs op me citta.
Weet alleen niet of ik wel mee ga doen aan de races.25 maart 2013 om 15:45 #517691@Waarom?
Kijk dat geeft een nog wat beter beeld
En dat zand stuiven komt wel goed want het waait de laatste dagen ook best wel extreem en daarnaast zal tegen die tijd dat wij er rijden het meeste zand z,n plekje ook wel hebben gevonden.
Ook qua bedrijvigheid komt het vast wel goed gezien we nog steeds in de crisis zitten en dus niet veel bedrijven nu uitbreiden of opstarten.
En zie wel dat bij mooi weer het badlaken met zwembroek mee kan:lol@florian
Gaan we van jou dan met terug werkende kracht nog een nieuw jaars duik zien?:lol
Want je hebt de ciao er nu ook voor, dus ik zeg 45km plat liggend op het stuur erin gassen:D25 maart 2013 om 16:05 #520580speedbuxy :
@florian
Gaan we van jou dan met terug werkende kracht nog een nieuw jaars duik zien?:lol
Want je hebt de ciao er nu ook voor, dus ik zeg 45km plat liggend op het stuur erin gassen:DUchummm..:con
Ik heb nu een super strak Ciao’tje hoor, deze heb ik vandaag opnieuw gelakt
Dus dat word dan een brommer van Avanti, want die nieuwjaarduik komt er vast nog wel (in zoet water)
25 maart 2013 om 18:57 #523317Jongens,
Is het niet handiger om naar de gemeente Harderwijk te gaan, en het voorstellen,uitleggen wat er dan gaat gebeuren.
Natuurlijk zullen ze het niet wettelijk goed keuren, maar als we het gewoon rustig houden, weinig overlast, misschien gedogen ze het dan.
Het zou zonde wezen als er veel brommers boetes en inbeslag worden genomen.als het gedoogd word ben ik er ook:D
25 maart 2013 om 19:18 #513874sorry dat ik het weer vraag, maar mag ik ook meerijden? aangezien ik nog geen 16 ben en geen kenteken heb.
25 maart 2013 om 19:29 #521892citta-ciao12 :
Jongens,Is het niet handiger om naar de gemeente Harderwijk te gaan, en het voorstellen,uitleggen wat er dan gaat gebeuren.
Natuurlijk zullen ze het niet wettelijk goed keuren, maar als we het gewoon rustig houden, weinig overlast, misschien gedogen ze het dan.
Het zou zonde wezen als er veel brommers boetes en inbeslag worden genomen.als het gedoogd word ben ik er ook:D
Zou ik nooit doen.. Voor hetzelfde geld naaien ze ons dan alsnog door die vieze blauwe eropaf te sturen, dan zijn we ook allemaal de lul:?
25 maart 2013 om 19:42 #521891Nja ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat de politie echt niet zal “naaien”, ik denk dat je meer bereikt met vragen of ze het gedogen dan dan het zomaar te doen, en dat ze er later achter komen.
25 maart 2013 om 19:49 #513990
Waarom?@citta-ciao12,
De gemeente kan dit helaas nooit toestaan. Het is gewoon in strijd met de wet en kunnen hiervoor nooit de verantwoordelijkheid op zich nemen. Wat Speedbuxy al aangaf is dit enkel mogelijk indien je de nodige veiligheidsmaatregelen treft, dranghekken, ehbo, etc…@Speedbuxy,
Ze gaan hier wel op korte termijn bouwen maar mag toch aannemen dat de weg gewoon blijft liggen
We zien het wel en anders hebben we gewoon pech:D @florian,
Heb jij even geluk dat dit zoet water is
Als je je best doet dan haal je misschien het eiland:D

Voor wie z’n hengeltje wil uitgooien:lol

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.