Vespa-Ciao.NL
:: 38,4 Athena loopt niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen 38,4 Athena loopt niet

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martijnvanheerde
    Topic starter

Hallo

Vorige week heb ik de Athena gekocht.
      Hup op een elektrisch standaard blok gezet.
      <--------- Setup vorige week (en nog steeds)Alleen 12/10 carb. Toen liep ie niet met sproeier 63. Hij liep redelijk met 43 kon alleen niet stationair. Dus hup naar de bromboer en 54 en 60 gehaald. Nu zit er 54 in. Hij deed het niet. Nieuwe benzine, andere carburateur en luchtfilter maar nee loopt niet. Hij vonkt goed. Iemand een idee?:?

1-feb
      Bijdrager

60 al geprobeerd?…

LeMoN
        Bijdrager

wat voor filter heb je? met een powefilter zou hij het moeten doen met sproeier 62/64 zonder powerfilter zou je 58 ofzo moeten nemen… maar ik zou powerfiltertje nemen dan erbij als ik jou was… Staat je stationair schroef wel goed afgesteld? En heb je al is een vers bougietje geprobeerd?

Martijnvanheerde
          Topic starter

Ik kan er wel ff een Malo filter opzetten.
            En 60 proberen.
            Ben zo terug:P

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

En even nieuw bougietje proberen, misschien is hij vet geslagen door te grote sproeier.

met een beetje te kleine sproeier of te grote moet hij namelijk wel gewoon starten.

succes

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

JayL
              Bijdrager

Heb je een snor of bromblok? Ik heb een std bromblok@65cc + 12/12 @ 54, daarmee loopt ie t best mee, en is zelfs een tik te groot.

Als hij met 43 beetje goed had gelopen dan zit ie in de buurt. Van 43 naar 54 is een hele grote stap.
                Probeer eens 48 of 50. je weet pas dat je de juiste sproeier hebt wanneer hij op top niet meer stottert!

Als je bougie goed vonkt is t ook niet nodig een nieuwe bougie te halen vind k… maar dat moet je maar zelf weten

superindo
                Bijdrager

Als je er een powerfilter op hebt zitten dan loopt hij belabbert met deze setup,
                  als ik jou was zou ik er dan een origineel standaart luchtfilter op zetten met gaasje! (als je die er nog niet op hebt).

Probeer maar eens en kijk of hij dan beter loopt, dat maakt een groot verschil:p

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.