Vespa-Ciao.NL
:: 3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

Home Forums Perso’s Andere merken 3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 141)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

nice carbje:) heeft aleen niet zo’n mooie inlaatkant vind ik:( ( of het ligt aan de foto)

LvDoni
      Topic starter

Inlaatkant is ook mooi, alleen loopt het niet echt in een kelkje. Toch moet dit volgens velen een goede carb zijn!

En: het is een echte mikuni, en niet zo`n dom namaak ding. Ben benieuwd hoe het loopt als het allemaal gemonteerd zit! Met de looks zit het wel goed.

Nu zit ik te denken aan een buizenframe, lekker licht!

LvDoni
        Topic starter

Nou, kep nieuwe velgjes! Komen uit een peugeot 103:

Zien er niet zo mooi uit.. dus hebben we de spaker eruit gehaald, alleen zitten die vastgeklonken, en zaten ze muurvast! 20 klinknagels uitgeboord per velg, dus 40stuks in totaal, om de velgen uit elkaar te krijgen.

De spaken worden gestraald en gespoten, velgrand misschien opnieuw verchroomd, en de naven gepolijst. De naven zijn al deels gepolijst:

Morgen komt een N-frame binnen (zo`n frame zonder achtervering)… deze velgen komen erin, en het LC-blok. En dit project word nog beter aangepakt als deze, alles word nog beter afgewerkt… hou je hart maar vast! 😉 (Ik doe het ook… )

Rebel

Ziet er allemaal vet chil uit man

Trouwens heb jij nog iets van leuke trekuitlaat voor puch
            en een 14+ mm carb met spruitstuk?

LvDoni
            Topic starter

Nope, al m`n “standaard” spul is weg. Heb alleen nog een 50snel met 19mm bing, heb net een hele zooi uitlaten verkocht, zelf een echte De Jager!

Mja, een proma cc`tje is 2ehands wel goed te krijgen hoor. Check anders eens puchforum.net. Staat wel eens wat leuks te koop voor weinig muntjes 😉

reiniero
              Bijdrager

hoort zich allemaal zeer goed aan 😉 weer goed bezig ga je n-frame ook verstevigen of gewoon zo’n ebr buis ertussen?

LvDoni
                Topic starter

Waarschijnlijk zo`n EBR-buis. Het is ene prestigeprojectje van mij en mn broer, waarbij we al onze technische know-how en vaardigheden gebruiken. Zo wordh et frame superstrak (hopen we), dus geen bobbels en uitstulpingen… En uiteraard moet het watergekoelde blok aan de loop. M`n broer vind zo`n EBR-buis mooi, dus doen we dat maar 😉

Juulie
                  Bijdrager

@LV Doni@

ff tussedoor jij verkoopt dus een 19 mm
                    voor hoeveel??

LvDoni
                    Topic starter

Verkopen is een ghroot woord, voor een goed bod doe ik hem weg. Let wel, het is een nieuwe bing, ongebruikt.. lijkt me rond de 50 euro wel een redelijke prijs 😉

Heb btw een hele schuur vol puch onderdelen te koop 😉

LvDoni
                      Topic starter

Nou, hij loopt eindelijK! Nog niet zo mooi…. maargoed, heb er wel een filmpje van:

[url]http://www.youtube.com/watch?v=5UEuAbed8U8[/url]

reiniero
                        Bijdrager

zit daar nu die f1 cilinder 😮

LvDoni
                          Topic starter

Nope, dat is “gewoon” de gilardoni. Alleen dit is nog niet volgas, dus janken doet hij ook nog niet echt 😉

Voordat het AF1 blok loopt zijn we wel een paar maand verder ben ik bang 😉

LvDoni
                            Topic starter

mn broer vond een stukje op het minibike forum over het afstellen van de hpi. ik zet hem “ongeveer” goed… 3x oprit heen en weer en hij liep!! Nu ist maar een klein stukje drukken en hij doet het!

en hij trekt ook best rap eigenlijk 😆

heuvel85
                              Bijdrager

waar vond je broer die info..mijn hpi vonkt wel maar niet op het goeie tijdstip..

LvDoni
                                Topic starter

op het minibike forum, eeuhm.. ik zorg dat je binnenkort een linkje krijgt via msn! 😉

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 141)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.