Vespa-Ciao.NL
:: 3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

Home Forums Perso’s Andere merken 3 OVC Sprintpuch! Nieuw speelgoed @P3

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 141)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LvDoni
    Topic starter

als je vriend handig is met polyster is het zitje wel aan te raden hoor, veel mooier dan een polini!

Het grootste probleem is om het te kopen, het is nergens los te koop, dus je zou op marktplaats moeten kijken of iemand een los zitje/tank-combi te koop heeft.

andyman
      Bijdrager

ja ik ben wel goed in dat sort dingen en me pa kan dan een dingetjhe maken om hem op zijn puch te makne

Andy

.-{2F4OV}-.

Zeer vette puch:o

Puch vind ik zelden mooi;) Maar deze is vet:D

Kben alleen benieuwd na topsnelheid;)

LvDoni
          Topic starter

@andyman, dan zou ik het zeker proberen!

@2F4OV: topsnelheid? reken nu tegen de 90 à 100km/u, maar het gaat om optrekken he 😉 Het is een sprinter. als je wil kan zon ding makkelijker over de 100 rijden.

Owja, die jongen die met zn scooter misschien bij OVC komt, heeft een vespa die 115 loopt ofzo, echt een retesnelle vespa 😮

PoliniCiao
            Bijdrager

Wat ligt daar dan onder? En kan je misschien foto posten 🙂

Jacky
              Bijdrager

Vette perso. Eg mooi geworde dat ding! ‘groepsfoto’ is ook hendig vet:D En die zitjes vink heel mooi:)

LvDoni
                Topic starter

@jacky, bedankt! er zit dan ook veel geld, en vooral heeeeel veel tijd in 😉

@poliniciao, simoniniblok, maar er zijn nu plannen om een compleet zelfgebouwd blok eronder te zetten… maargoed, voordat je zelf een blokje hebt ontworpen…. 😉

foto heb ik niet, zo heeeel goed ken ik hem ook niet. misschien kan ik er wel 1 regelen, of je moet even langsgaan bij vd Laan in feerwerd (brommer/fietsenzaak)…

Ik heb btw nog alle onderdelen om weer zo`n frame te maken, ik maak maar eens een 50cc racer denk ik… Maarjah, eerst een watergekoeld blok eronder!

Hendr-ik
                  Bijdrager

heej, heel mooi gedaan! Ik ben erg jaloers..

weet je de top snelheid nu al?

G-no
                    Donateur

LvDoni :
                      @jacky, bedankt! er zit dan ook veel geld, en vooral heeeeel veel tijd in 😉

@poliniciao, simoniniblok, maar er zijn nu plannen om een compleet zelfgebouwd blok eronder te zetten… maargoed, voordat je zelf een blokje hebt ontworpen…. 😉

foto heb ik niet, zo heeeel goed ken ik hem ook niet. misschien kan ik er wel 1 regelen, of je moet even langsgaan bij vd Laan in feerwerd (brommer/fietsenzaak)…

Ik heb btw nog alle onderdelen om weer zo`n frame te maken, ik maak maar eens een 50cc racer denk ik… Maarjah, eerst een watergekoeld blok eronder!

ga je KX80 rijden?

LvDoni
                      Topic starter

@Hendr-ik: je eerste post in mijn topic! wat een eer 😉

Top ligt nu rond de 100, die uitlaat is een flinke toerenbeuker! moet je nnagaan hpeveel toeren het maakt, een std maxi rijdt 45, en ik rij met dezelfde vertanding!

@G-no, nee, waarschijnlijk AF1. Ietsiepietsie goedkoper… alleen ook vrij veel werk, een Af1 krukas is pen 16.. en poeg is 12, dus ik zal er passende zuiger bij moeten zoeken.

Het project ligt een beetje stil, ik heb geld nodig voor mn auto! hij moet alleen nog even goed aan de loop.. ik ga verder ook niks meer verspijkeren aan dit blok. gewoon zonde geld, aangezien ik toch watergekoeld wil.

Ik heb nog wel een 6 kleps malossi membraan liggen, die ik misschien nog wel even aanpas.

PS: nog iemand belang bij een ciao mix met 100mm schijven? nieuw blok, wit gepoedercoate velgen, en een door mijzelf bewerkt ori cilindertje. Misschien doe ik hem weg om de auto en sprinter te kunnen financieren, maar het is nog niet zeker… het doet pijn aan mn hart als mn trouwe vespa straks uit de schuur is….

Rebel

Eej dat ding van racekees staat erbij toch 😛

wel mooie verzameling zo

uber kleuren 😛
                          en zal vast wel vliegen.

LvDoni
                          Topic starter

Jep, die van richard (racekees) staat er ook bij…

hoe ken je die btw? :p

LvDoni
                            Topic starter

Polini watergekoeld cilindertje voor op de puch!

Na de sprint in genemuiden ga ik ermee aan de slag 😀

N!CKs

nou, dat ziet er goed uit:thumb
                                watergekoelt is top

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

lache man, dat cilindertje is die speciaal gemaakt voor puch of PAST hij op puch ?

nice

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 141)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.