2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,261 tot 1,275 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Serieus 😮

Wanneer komt die kortere snaar binnen ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Frits
      Bijdrager

Ja idd,dat is erg balen

toch apart dat hij telkens slipt, kan het blok ook naar voren of naar achteren.?

KennyVespa
        Bijdrager

kan niet verschoven worden frits

best balen dit sil 🙁

.-{2F4OV}-.

Ja jongens. Maar ook dit valt best wel op te lossen;)

Ik denk dat het probleem ligt bij de voorvario. En kweet bijna cker dat ik dit netjes kan aanpassen. Morgen mail ik heuvel ff voor advies.

Dit is de kortere snaar al en die is perfect! Het enige probleem is die voorvario:boos

Als het goed is is aankomende week ook mijn 28mm spruitstuk klaar:thumb

ArvidW
            Donateur

Weet je zeker dat het aan je vario ligt.

Mijne deed het nl ook prima met een std malossi vario;) Alleen kon ik hem niet starten aangezien hij dan wel doorslipte, met optrekken ging het wel goed:)

Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Ja klopt dat is bij mij ook wel zo. Maar het klopt niet dat hij kan slippen. Normaal is het niet erg, want je blok heeft die kracht niet om t aant slippen te brengen en je hebt decompresseur (en zowiezo al lagere compressie dan simoblok). Nu moet het egt perfect zijn afgesteld. Mijn snaar ligt ook egt op de bus en dat hoort zowieso al niet zo.

Ik ben ook wel bereid om wat variatiemogelijkheid op te geven, als ik het dan lukt om te starten door aan te rennen.

ArvidW
                Donateur

Ja, klopt. Alleen met boormachine starten zuigt echt hard:S Vooral als je brommer 4km van huis uitvalt omdat je hem niet op tijd op reserve kon zetten :boos:P

Hoeveel wil je van bus afhalen dan?

Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Denk tog wel een millimeter, miss anderhalve;)

Hoeveel denk jij da goed is?

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

net zo lang vlak maken tot de gradenplaat gelijk ligt op de bus..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Dat begrijp ik niet helemaal… miss als ik de vario voor me heb. Ik zal dit weekend eerst eens testen met de polini vario.
                        En evt de 28mm Oko carb:thumb

.-{2F4OV}-.

Dit leek mij wel vet om achter mn witte kappen te doen en dan Simonini uit de zijkappen te frezen.. of een ander woord;)

Kleine 12 volt accu achter de kappen aan de rechterkant:thumb

ArvidW
                          Donateur

Dat zou ik dus niet doen 😛

Het Simonini blok sloopt alles wat je op je brommer hebt zitten, ik verwacht niet dat dit lang heel blijft (en dat dit lang blijft zitten.

Je Ciao is imo nu al vet genoeg :thumb

Home made engine dyno

Bartjee
                            Donateur

Yep ik zou t ook niet doen, opzich wel vet idee maar je ciaotje is al fucking vet nu! Je wilt nie wete hoe hard di ding trilt als je dalijk echt hard rijdt en zoals Arvid al zegt, da blok sloopt echt alles:P

.-{2F4OV}-.

Whaha:lol Dat is idd waar…

Ik heb nog iets gemaakt waardoor mn brommer nog harder trilt;)

.-{2F4OV}-.

En nu heb ik ook foto’s van het spruitstuk in t echt. Ik heb ook al gaten geboord en de inbusbouten passen er nu in. Ook heb ik busjes op maat gemaakt zodat de boutjes niet kromtrekken. Kmoet het spruitstuk namelijk vastzetten met ringetjes.

15 berichten aan het bekijken - 1,261 tot 1,275 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.