Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Nice kelkie ken nog wel iets netter afgewerkt worden 😛 huppa polijsten en schuurpapier pakke

.-{2F4OV}-.

Eerst ma es beter worden he:lol

Kwil ook nog n nieuwe 70mm XSH luchtfilter kopen, omdat deze smerig is. Daarvoor heb ik een hele mooie site gevonden:

XSHParts.nl

hansieb
        Moderator

Maar ff een overdosis vitamine pille vreten dan sil :lol

TimoO_
          Donateur

ja als je wilt dat hij nog zieker wordt moet je hem zeker een overdosis vitamine geven 😛

ik denk dat hij de kelk beter zo kan laten, desnoods deukjes erin boren zoals bij een golfbal 😛 met polijsten zal hij niet veel meer opschieten 😉 nadat ik een docu over stuiterbommen gezien hebt ben ik van mening verandert 😀

Loek
            Bijdrager

Dambusters Timo! Lekker in de lancaster de Duitsers lastigvallen!

Wordt echt wel een zéér bruut ding. Ik ben echt benieuwd naar die topsnelheid van je :worshippy

TimoO_
              Donateur

ja Dambusters ook goed 😛 als mascotte hadden ze een zwarte labrador die Nigger heette 😀

trouwens, jij bent toch ook zo’n lange “slungel” (zo noemen ze mij altijd) Sil? hm ik hoop niet dat ik dat ook krijg, klaplongen en al die rotzooi. Barend F heeft dat ook omdat hij zo lang is.

Fredzzz
                Moderator

Meeting in Groningen gaan we wel ff Simonini Ciao (oud) tegen Simonini Ciao (nieuw) racen :thumb.
                  Wel heel erg jammer dat je hem met een Oko vlak gaat laten lopen.

.-{2F4OV}-.

Whahah:lol

Kwor vaak zat lange slungel genoemd ja… kmoet denk ik nog een stuk breder worden;)

En loek… kzou de topsnelheid willen weten met simo koppeling en poelie 55 @ bromklok=) Denk dat de 130 dan tog egt in zicht komt, miss nog wel harder…

Fredzzz
                    Moderator

Mijnes haalde 105 a 108km/h op autoteller. Oud Simo blok dan wel, maar wel met poelie 105, ga maar na!

.-{2F4OV}-.

Fredzzz :
                        Meeting in Groningen gaan we wel ff Simonini Ciao (oud) tegen Simonini Ciao (nieuw) racen :thumb.
                        Wel heel erg jammer dat je hem met een Oko vlak gaat laten lopen.

Wie heeft er daar dan simo oud?

En hoezo jammer dat ik met een vlak ga laten lopen?

Kheb trouwens nog iets nieuws voor jullie=) Een jongen hier bij mij in t dorp is ook een simonini ciao aant bouwen en miss gaat die ook mee naar meeting groningen. Het betreft het oude simonini blok van Tim van t forum (paars/witte ciao). Hier zit een 19mm carb op en hij rijdt met 30mm Calibrata! Project is in aanbouw en momenteel is buis ertussen gelast en frame geschuurd. Ik ga hem binnenkort helpen met een perso opstellen zodat jullie het 2e Simonini project uit Venray kunnen volgen:thumb

Simonini Racing Team Venray; SRT Venray!:lol

Fredzzz
                        Moderator

Niet jammer dat je met een vlak gaat rijden hoor! Ga ik ook doen op mijn Simonini, en ik heb dus die Simonini dat bedoelde ik.
                          Het is jammer dat je met een OKO gaat rijden, daar gaat het om. Slecht af te stellen, slechte afwerking in het binnenwerk en er zijn tig ontevreden mensen die je het zelfde vertellen over OKO, gewoon een imi van de Keihin is het ook ja.

Onkruidzaaier
                          Bijdrager

Die nieuwe Simo is op ArvidW’s Citta makkelijk in staat 100 te rijden.. 98 is al met groot gemak gehaald. Zonder dat je het door hebt en zonder dat je echt veel meters nodig hebt! Met een Malossi-varioklok moet dit zekersteweten nog veel harder kunnen!

Ps Fredzzz, hoe is het eigenlijk met de sprocatti? Waar kunnen we hem vinden?

Fredzzz
                            Moderator

Onkruidzaaier,
                              Citta ben ik nog druk mee bezig, kost alleen veel geld en tijd. Nieuwe brug komt eraan (uitgesneden door CNC FlowJet), HPI 2007 zit erop, gas schokbrekers zitten erop. Heb foto’s in mijn ‘mijnalbum’ staan, ga ik hier niet plaatsen gezien dit niet mijn perso page is.

.-{2F4OV}-.

Mmm das wel jammer dat de Oko dus niet zo goed bevalt bij de meeste mensen. Maar mocht het egt nix zijn dan kan ik altijd nog n andere carb aanschaffen.

Maar heb je hebt dus een oude simo engine op de kop weten te tikken fred?

Fredzzz
                                Moderator

Ja de OKO is een kut carburateur, sorry dat ik het zo zeg. Ik zou er maar snel een andere voor in plaats nemen! Maar tuurlijk wil je hem eerst testen. De ‘echte’ Keihin 28mm (vlak) is erg goed; veel scooter rijders hebben deze, veel tevreden rijders. Oko is gewoon een goedkope oplossing -> past niet echt bij jouw blok, vind ik dan.

En nee heb niet het losse blok gekocht, ik heb gewoon ‘de’ Simonini Ciao gekocht, die bekend is van de Simonini site… je weet wel, die met gele velgen, zwart frame, Puch EBR vork erin, laag stuur, stang ertussen.

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.