Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Nee een normale 24mm mikuni tm zou idd mooier wezen maar deze is niet echt duur;)

de papkarre
      Bijdrager

ik vind 110 eurie toch best veel hoor
        ma dat ding trekt echt uber hard zeg wth!!!!

.-{2F4OV}-.

24 mikuni haal ik denk ik als de 28mm me niet bevalt;)

Mja da duurt allemaal nog n tijdje. Kwil m eig zowieso met duwen kunnen starten, dus moet nog ff kijke hoe ik da fix. Blok kan namelijk niet verschoven worden;) Hij is ook nog nie goed afgesteld.. met de 21mm dus da moet eerst ma es.. Denk 4 – 6 sproeiermaten lager;)

Kzit strx weer in eindhoven dus zal niet veel sleutele worden:(

hansieb
          Moderator

Misschien dezelfde snaar met 100mm schijven ? 90mm scheelt maar een klein beetje snelheid.

Zo staat je snaar goed op spanning maarja trekt die alleen maar beter =)

@sil

Naar eindhoven 😛 kan je ff sprinte tegen arvid

de papkarre
            Bijdrager

trouwens wrom wil je hem zo snel uitzette? je rent eraf en zet hem gelijk uit?

KennyVespa
              Bijdrager

hij is er voorzichtig meej :), bang dat die overhit ofzo, maar hij zet hem niet uit, volgens mij is die wat anders aant doen, ouw hoer wat een kutvraag, boeit tog eigenlijk niet zoveel ofwel dan :S

ArvidW: Reageer eens normaal Kenny !

.-{2F4OV}-.

@de papkarre: Via je speakers hoor je da miss nie.. ma ding ding maakt hard geluid! En zowieso omdat ik idd nie wil da ie warmloopt. Dit zal echter nie snel gebeuren.. hij wordt helemaal niet zo heet heb ik het idee, maar kheb dan owk nog nie volgas gereden en al helemaal niet n tijdje vol gas;)

@KennyVespa: Dat klopt:thumb Maar ik zet hem wel degelijk uit hoor;) Er komt bij de bobine nog een draad uit.. “stop” Met deze stekker maak ik contact op n bout en dan gaat ie uit…

.-{2F4OV}-.

Het 26/28mm spruitstuk van de oude simonini engine heb ik overgekocht van Edjuh. De binnendiameter is echt lang geen 28mm dus deze draai ik op school naar n binnendiameter van 28mm;)

Moet relatief gemakkelijk te doen zijn. Ik klem het spruitstuk met het uitstekende gedeelte in de draaibank. En draai m vanuit de membraanhuiskant uit naar achter toe. Ik haal hierbij steeds zo’n 0,5 tot 1,0mm eraf. Foto’s komen als het gebeurt is, maar ik heb het zeer druk met school. De start van 2 nieuwe project en veel huiswerk. Maar khou jullie op de hoogte:thumb

ArvidW
                    Donateur

Hoeveel is die nu dan?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

hansieb
                      Moderator

Sil bouw er wel ff een killswitch op , als je gas hierbij blijft hangen ben je echt het bokje…..

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

zoiets ? hahahaha

Nee man killswitch is voor boten.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

hansieb
                          Moderator

Volgens mij roep jij wel anders als je gas nog een keer blijft hangen.. :con

Ik vind jouwn schroevendraaier die je altijd in je koplamp had ook wat voor boten :lol

speedbuxy
                            Bijdrager

Jzeker 1x het gas blijven hangen en je wil niet meer anders.
                              Ben toen ook een met 50 a 60 op een bocht afgekomen en toen bleef het gas in eens hangen nou dan ga je raar op je bek en houd je daar wel een beste tijd een gaf geef trauma aan over.

.-{2F4OV}-.

Whaah:lol

@ArvidW: De binnendiameter is 26mm dacht ik.

@Thomas: Killswitch wilde ik er eig afhalen.. ma Hans maakt cker n punt in zn verhaal:! Nja hij doet het iig nog niet en kweet owk nie cker of ie t doet, want laatst aangesloten en werkte nie….

Loek
                                Bijdrager

Herr FlicK :

zoiets ? hahahaha

Nee man killswitch is voor boten.

Super vet filmpje :p Met je ciao ga je toch echt wel véél platter door de bocht, daarom zijn scooters ook nix.
                                  Maarja, is redelijk off-topic…
                                  je kunt misschien wel een killswitch inbouwen in de knop voor je toeter, ziet er heel netjes uit en je kunt er snel bij.

15 berichten aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.