Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Thx voor de positieve reacties! Is owk egt iets te sick..

Ma ben egt wel bang om strax volgas te rijden.. De cilinder blijft nu trwns nog redelijk koel… Iig niet superheet! Ma ik rijd dan owk alleen maar half gas;)

ArvidW
      Donateur

Wohoo, dat trekt ff goed op zeg =) (jaloers, jaloers:P)

Als je je voeten nou eens op de stepjes zet en niet achter het achterwiel hangt, zou je dan niet wat beter op de grond blijven ?:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

PoliniCitta
        Bijdrager

ik vind dat geluid van arvidW mooier.. net alsof er een 70 polini evo komt langs rijden… Maar je kan em niet aan de grond houde, dat blok is te erg. Ga zo door man.

KennyVespa
          Bijdrager

nice pik maar pas wel beetje op je uitlaat, met dat wheelyen, sil krijgt alles op het achterwiel, zelfs in groningen met die 70deps 😛

trok ook ram lekker 😀

Loek
            Bijdrager

Hier heb je toch geen woorden voor? 😀
              Heb je dat ding nu op kenteken staan of niet?

.-{2F4OV}-.

@ArvidW: Er zitten geen stepjes op;) Ma kzal je zeggen.. Als er stepjes opzaten ging die net zo goed op t achterwiel=)

@mattiee: Het geluid is denk ik exact hetzelfde. Alleen kan/durf ik geen vol gas te geven. Ik geef elke keer ma ff half/driekwart gas. Hij is ook niet afgesteld dus zal miss owk wel haperen op volgas.

@KennyVespa: Thx kenny! Kwil nog wel n keer tegen die scooter racen:lol Als ie die scoot nie verder heeft opgevoerd;)

@Loek: Niet op kenteken.. Kan ik natuurlijk niet maken. Als ik er zo al n rondje mee door de straat rijd, dan staan de mensen al bijna buiten!

.-{2F4OV}-.

Hier nog wat picca’s van mn moped! Hoe die dur nu bij staat…

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

doe es dat ff! 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

speedbuxy
                    Bijdrager

Dit zou een mooie 24mm wezen als je er nog 1 zoekt.
                      Klik
                      Zijn hele goeie een makkelijk af te stellen carbs

barry
                      Donateur

Whahaaaaaa die flick toch.Alles heeft hij gezien.
                        En in 4 woorden:

SIL , JE BENT MAF!!!

Maar zou het niet beter zijn om het blok onder een geveerde vespa te plaatsen?
                        Zo zakt deze in ze’n achterveren als je optrekt & komt hij MINDER snel van de grond , en ga je meer plezier hebben van het supervermogen.

Bartjee
                        Donateur

Ik denk dat er weinig kans is dat hij dit blok ondr een andere brommer gooit, na al dat werk van hem hahah:P

Mike
                          Bijdrager

AAAAAAAAAAAAAH NIET DAT FILMPJE :bloos:boos

maar sil!, je ciao wordt echt UBER=)

Mike

hansieb
                            Moderator

Ik vind zen ciao gewoon al uber , maybe nog roze velgenlint ofzo 😉

En dat metaal wat eraan is gelast roze spuiten ofzo.

barry
                              Donateur

Ik bedoelde gewoon om eens te testen hoor Bartjee.

.-{2F4OV}-.

@Flick: Nog geen zin in gehad:D

@Speedbuxy: Lijkt je een zwart carb mooier dan een normale? Aangezien mn brommer wit/roze is heb ik express geen black edition carb gekocht;)

@barry: Thx:lol Geveerde vespa zou beter zijn ja;) Maar ik denk dat jullie onderhand wel door hebben dat ik het wheelien niet erg vind:lol

@bartjee: Juist:thumb

@Mike: Thx man! Khad da filmpje van “Koop dus, terpetine” ook al aan mn broertjes laten zien en die vonden t geweldig:lol

@Hansieb: Er moet nog n hoop aan gebeuren;) Maar kvind het eerlijk gezegd al goed van mezelf dat ie loopt! Kheb zo weinig tijd he! En je moet bedenken.. elke dag dat ik eraan sleutel loop ik n dag werken mis;) En geef ik vaak weer iets uit aan de brommer. Mn geld vliegt er dan dus dubbel zo hard uit;)

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.