Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Thx man!

Hij is al gestart! 1 keer om precies te zijn…. maar wat maakt da ding n teringherrie! Ik heb het gas nog nie voor driekwart open durven te doen…

Maar kga eerst mn voorvork vastzetten en proberen v-snaar erop te leggen en remmen te fixxe;)

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Toppie sil!

ben benieuwd!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

hansieb
        Moderator

Haha FILMPIE SIL !!!!

:lol

ArvidW
          Donateur

.-{2F4OV}-. :
            Thx man!

Hij is al gestart! 1 keer om precies te zijn…. maar wat maakt da ding n teringherrie! Ik heb het gas nog nie voor driekwart open durven te doen…

Maar kga eerst mn voorvork vastzetten en proberen v-snaar erop te leggen en remmen te fixxe;)

😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

kzal n kort filmpje maken;)

iig gaat ie redelijk makkelijk op t achterwiel met malo vertanding=)

de papkarre
              Bijdrager

goh 82cc met een vet blok vario en malo vertanding daarom trekt hij hard dat snapt iedere kip:P:P:P

ik wacht met smart op een filmpje

.-{2F4OV}-.

Hier het filmpje zonder luchtfilter of kelk. En voor de rest is nix afgesteld;)

pier
                  Bijdrager

Rijdt leuk man:) nu afstellen, inrijden en gaan met die banaan:D

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

vett!!!

edit: je blok lijkt wel wat naar voren te horen, omdat je snaar klappert.
                      natuurlijk ben je nog met van alles bezig 😀

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

speedbuxy
                      Bijdrager

Dat hoort en lijkt idd niet verkeerd8)

hansieb
                        Moderator

Jezus man dat is wel absurd veel power ? is dat serieus met malossi vertanding =)

Man dat red je niet met een reedvalve en 47 deps

.-{2F4OV}-.

Is egt niet normaal jonges.. da ding heeft onderin egt veel power. Is alleen nog niet goed afgesteld;)

Het blok kan ik niet verplaatsen, dus kan snaar niet strakker zetten;) Vandaar dat ik het met boormachine start.

En ik rijd net paar minuten geleden twee politie agenten tegenmoet in de straat tegenover mijn huis. Ze keken allebei redelijk verdwaasd dus ik geef gas en sta aant einde van de straat. Kijk ik om draaien ze gwoon af en een van hen lacht zelfs:| Ik da ding snel binnenzetten en 10 minuten later rijdt er n politieauto langs mij huis. Dus ik hou t ff voor gezien:lol

ciaoracer
                            Bijdrager

Jezus man!! =) Daar valt volgens mij toch bijna niet mee te rijden.:D Als je even gas geeft hoppa dat ding direct de lucht in.=) Hoe ga je daar dan nog normaal mee willen rijden. haha:D

Maar het ziet er wel echt ramvet uit. En gaat echt mega hard lopen denk ik. Hopelijk de 110 voor je.:D

Veel suc6 nog. 😉

Crullie
                              Donateur

Goed gedaan Kerel :thumb gaat echt als een raketje, pas op met die jutten zou zonde zijn.:'(

TICKLING BARN

Bartjee
                                Donateur

Silletje, fucking vet! Echt wat een power heeft dat ding onderin bij jou:O Toch wel raar want bij Arvid wilde die toch niet zo omhoog en aangezien jij ook nog een malossi vertanding hebt en een ciao.. Vet jonge! Kom zeker nog een keertje langs bij jou:P

15 berichten aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.