Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

Inderdaad als ze alles to the max zouden doen zou het ook allemaal een paar km mee gaan.
      Beter rijd je eigenlijk eerst dingen in en laat je ze dan max tunen (niet over jou hoor sil jij hebt alleen afwerking laten doen)

Maar inderdaad die carb kun je nu even mee testen als het niet beter werkt verkoop je hem gewoon weer he :D.

.-{2F4OV}-.

Kheb alleen spruitstuk gekocht van oude kit. Maar 28mm past idd niet door het membraan. Had het zelf al meteen opgemeten;) Maar ik kijk nog wel ff;) Als t niet werkt of slecht doet, dan verkoop ik hem en ga ik n 24 hale.

ArvidW
        Donateur

Heb het nagemeten, doorlaat is effectief evengroot als een 23mm carb. Membraampje is niet zo heel erg groot, mischien wordt hij niet voor niets geleverd met een 19mm spruitstuk…. 😐

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Je gaat toch wel eerst met de 21 rijden? Dan kan je in ieder geval voelen wat het verschil is. Dan is het pas echt leuk!
            Of dat is wat ik zou doen 😛

speedbuxy
            Bijdrager

Dan zou ik dus max voor een 24 gaan en dan nog even een half mm onder en boven eraf halen.
              Want een grote carb op een te kleine membraan doorlaat fockt vet met je flow.
              En das veel erger dan dat je met die 4mm meer aan winst zou halen.
              Zelfde als dat tune verhaal van je cilinder je weet dat je dan ook je uitlaat vertuned?

Want de cilinder is totaal niet hoogtoerig dus als je hem dat wel laat maken heb je nog weinig aan je uitlaat of je moet hem als begrenser willen gebruiken:)
              want dat word het dan aangezien ie niet meer geschikt is voor in je toeren gebied.

.-{2F4OV}-.

Ja da kan ik dan idd beter doen denk ik;)

Mja kheb het blok eronder liggen en alles aangesloten maar wil niet starten;)

Zit helemaal geen leven in.. De bougie kreeg ik er niet af omdat de bougiesleutel gwoon afbrak.. zo vast zit die;)

Dus ff nieuwe regelen en kijken of ontsteking werkt. En deze bobine hoeft niet geaard te worden volges mij.. vind ik raar. Bij normale bobine zit tog nog extra draadje voor contact met t frame…

ArvidW
                Donateur

Klopt, mijne is ook niet geaard en werkt uitstekend (hangt niet dat andere killswich draadje niet toevallig tegen je frame aan ?)

Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Nope da had ik owk meteen gechecked:thumb

Denk vliegwiel beetje paar radialen verschoven over krukas…

ArvidW
                    Donateur

Hierzo pick van mijn vliegwiel ten opzichte van krukas. Zo staat hij iig goed 🙂

Heb je geen bougiedopsleutel voor op je ratel ?

Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Ja die moet ik dus ff zien te regele;)

Kheb hier nog wat nieuwe foto’s van mn brommer! Stuur zit nie vast en hoop nog nie erop mja.. jullie wete dak eerst da blok lopend moet hebben!!:D

28mm Oko Carburateurtje!:D:D

Ziggys91
                        Bijdrager

vet ding man! houdt je die oko 28mm nou een stuk diochterbij de camera of hou je hem er echt naast?! ziekelijk groot dat ding

hansieb
                          Moderator

Nice sil!

Wanneer is de planning dat die voor het eerst hoest? en puft!

speedbuxy
                            Bijdrager

Z,on 28 is ook veel groter dan een dellie.
                              Maar zou hem eerst eens met die dellie testen denk dat je daar al heel leuk op gaat rijden.
                              Want bij de sbow mag je zelfs maar tot 16mm en die dingen boeken ook best8)

.-{2F4OV}-.

Khoop m vandaag te laten hoesten;) Mja of dat lukt.. Heb nu wel al alles gedemonteerd.. behalve t blok zelf. Dat ga ik nu proberen. Denk tog dat t spietje niet meer goed is…

Khou jullie op de hoogte:thumb

*Edit
                                Kom net trug van bromboer… en het spietje was idd nie meer goed. Ook heb ik n bougiestop gehaald. Zodat ik de vario er makkelijk op en af kan draaien. Aangezien ik geen koelribben heb om het vliegwiel mee tegen te houden…

de papkarre
                                Bijdrager

gooi er een nieuw spietje in en starten dat ding man

wel geile foto’s

15 berichten aan het bekijken - 1,126 tot 1,140 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.