Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Nice had die fotos nog niet gezien 😛

Wat ga je met je frame doen eerst zo laten dan ? en later nog een keer coaten weer 😕

TimoO_
      Donateur

als ik jou was Sil, zou ik het blanke gedeelte gewoon roze/wit overspuiten (deel wat je ook met de kappen ziet wit dus). alles afplakken en t ziet er vrij netjes uit hoor. dan laat je ergens spuitbussen maken met dezelfde RAL als de lak die je nu hebt.

.-{2F4OV}-.

@ hansie!: Thx :thumb

@ TimoO_: Denk dat ik het owk zo ga doen, maar pas als de engine zo loopt als ik wil;)

.-{2F4OV}-.

Beetje slechte foto..; telefoon

Hoop tegenslagen. Het blok paste na de laatste lasfase niet meer. Dus weer hoop moeten slijpen/frezen om t passend te krijgen. Ook ging het spruitstuk er niet op.. ook nog cker 1 a 1,5 uur mee bezig geweest. Nu zit alles erop, behalve uitlaat hangt los en bobine is getaped.

barend f
            Bijdrager

zozo ziet er wel BEESTELIJK uit.

Ik hoop dat de rest niet veel problemen zal opleveren!
              doe je best Sil Super Siomo
              :thumb

sjaak trekhaak

damn ,dat ziet er idd machtig uit man, echt vet.

hansieb
                Moderator

Nice man :D:D:D

Maybe over een tijdje eindelijk een rijdende SIL~!

.-{2F4OV}-.

Whahah:lol

Khoop t owk! Kben zo benieuwd he! Krijg egt de kriebels als ik mn brommer zo in de garage zie staan. Mja… er moet nog een hoop aan de carnavalswagen gedaan worden;) En aan school…

Bartjee
                    Donateur

Ik vin het er echt niet uitzien. bah bah

JOKE:D Masterlijk Sil! Echt vet en ziet er echt bruut uit. Als ie rijdt zal ik ook eens bij jou langs komen whaha:)

ciaoracer
                      Bijdrager

Kerel echt vet!!! =) Die uitlaat ziet er ook ram vet uit. En steekt echt veel naar achter uit. Dit gaat volgens mij echt als een tiet vooruit gaan!:thumb=)

Veel suc6 nog en zeker respect van mij.:D

Bo3T
                        Bijdrager

vind het er wel vet uit zien alleen dat luchtfilter hangt wat te ver vind ik 😛 voor de rest egt supervet

Bartjee
                          Donateur

Ik vind dat luchtfilter juist wel vet zo, maakt t nog net wat spectaculairder:P En nou kan hij (volgens mij) gewoon voetensteuntjes erop zetten:)

Kan je trouwens nog gewoon je kappen erop doen??

.-{2F4OV}-.

Kappen kunnen er zo niet op.. luchtfilter ziet er opzich bruut uit, maar net iets te lang

Maar iig bedankt voor de positieve reacties! Ik lig er ’s nachts gwoon wakker van.. zo vet is dit ding!

Elke keer als ik binnenkom sta ik n kwartier te kijken voor ik verder loop:lol

Hier de foto nog n keer zodat de mensen niet trug hoeven naar de vorige pagina;)

de papkarre
                              Bijdrager

waaaaaaaaaaaaauwwwwwwwwwwwwwwwww mooi man ik ben jaloers
                                keep it going

TimoO_
                                Donateur

ziet er schön uit Sil. maar de kappen vallen toch zeker aan te passen dat ze er wel op passen? misschien kan je ze zelfs tweedelig maken zodat je de kleine boven dat vakje laat maar zeggen zet en de andere ernaast. dat je bij het vakje gewoon een stuk geen kap hebt. tenminste, ik vind hem er met kappen wel wat mooier uitzien.

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.