Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Sil, je spruitstukje kan gewoon naar 20.5geboord worden, mijne is nu ook 20.5 en is nog best stevig 🙂 (naar 21 kan ook maar denk niet dat je die 5% kleinere doorlaat merkt:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

@ Diac: Dat is owk cker vet. Maar dan zit je wel een beetje aan n jaar gebonden. Dan is ie nu al niet meer ‘hot’:lol

@ ArvidW: Kheb geen 20 mm boor. Maar eig moet t wel gebeuren. Nja miss kan ik iets met jou regelen. Of ik test hem eerst zo.

@ Jelle: Ja maar dat is ook een kleiner spruitstuk. Da 26/28mm spruitstuk is anders dan die jij daar erop hebt.

Jelle
        Moderator

ja MAAR die heeft ook maar 2 gaten om te bevestigen 😉

hansieb
          Moderator

Sil je doet toch WTB ?

Volgens mij is dit in een piece of cake zelf te frezen

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Nou zoiets frees je niet zomaar.

Al die zij inlaten zitten met 2 bouten erdoorheen, de ander doormiddel van een ringetje die t aandrukt.

Ook valt het membraan er nog eens in met pakking.
              denk niet dat je dit zo 1 2 3 na maakt.

En waarom na maken als je toch maar een 21mm carburateur monteerd dus net zo goed je huidige moet gebruiken ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

@ HerrFlick: Kben van plan om een 28mm vlakschuif carburateur met powerjet te kopen. En dan XSH getuned, XSH kelk en XSH 70mm Filter erop te zetten.
                Daarom heb ik een 28mm spruitstuk nodig. Maar kga natuurlijk eerst met 21mm rijden;)

@ Jelle: Sorry nu zie ik het! Hardstikke bedankt voor de foto!:thumb

@ hansieb: het 28mm spruitstuk moet relatief makkelijk te maken zijn. Maar de kleinere niet. Die hebben lastige vormen en kun je niet zomaar draaien:!

Ik heb vanavond de laatste delen op maat geslepen en vrijdagavond gaan we die laatste stukken lassen. Kheb strax t blok gemonteerd en van tevoren 2T olie in cilinder gesmeerd. Krijg het blok helaas niet eronder;) Dus moet ik vrijdag ook nog ff naar kijken.

.-{2F4OV}-.

Kheb ook nog het XSH voetenplankje op orde gemaakt:)
                  Vriend van mij heeft nog even mee geholpen met frezen.

Hier de foto’s:

barend f
                  Bijdrager

ziet er mooi uit SILL!

wjtjee
                    Bijdrager

Ziet er mooi uit :thumb

ArvidW
                      Donateur

Netjes 🙂 Gewoon vastgekit ?

Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Thx:D

Lijmpistool gepakt.. gebruikt mam voor te hobbyen. Werkt egt goed. Til je t gaas op en spuit je er een kwak onder. Dan aanduwen en dan gaat het door 6 gaatjes en zit het allemaal vast. Lijmpistool verwarmen duurde t langste:lol

.-{2F4OV}-.

Vandaag nog 1,5 uur lang geslepen! Steeds kleine stukjes van de brug af. Want het Simonini blok paste er niet meer onder:(

Maar na 2 uur kloten… ziehier het eerste (gehele) Simonini 2007 blok onder een VESPA CIAO!:D:D

Bartjee
                            Donateur

Zeeeeer vet Sil! Ziet er echt goed uit:D

-Roy-
                              Bijdrager

yeah ben benieuwd hoe die gaat rijden, nu kan het er eindelijk bijna van komen:D

ArvidW
                                Donateur

:thumb Echt super geweldig dat je het eronder gekregen hebt, blok heeft niet echt een makkenlijke vorm daarvoor:P

Over maandje filmpje van jij vliegend op je achterwiel ?(a)

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.