Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Loek
    Bijdrager

Mooie site, bedankt voor het plaatsen van de link hè.
      Wat had je in gedachte voor de sticker dan?

.-{2F4OV}-.

Een XSH sticker die mooi op de witte kappen staat… zoiets had ik in gedachten;)

.-{2F4OV}-.

Kheb van marco de berekeningen van de cilinder doorgekregen… Hier zijn mailtje…

Hey Sil,

Heb de cilinder nagemeten en vind het toch wel heel erg vreemde timingen!! zeker voor een 80cc kit. je weet zeker dat de slag van 46mm klopt ? zoals ik het nu uitreken:
          uitlaatpoort op 180graden
          spoelpoorten op 131graden
          blowdown = 24,5
          de uitlaatpoort ligt veel te laag, vandaar ook de lage blowdown!

met wat voor een uitlaat wordt er gereden ?

mvg, marco

Wel beetje raar tog;)

hansieb
          Moderator

Zei arvid toch ook al lage blowdown enzo

Nuovo motore per CIAO, BRAVO, BOXER, SI, A 4 PRIGIONIERI alesaggio 47,60, corsa mm.46, potenza 16 Hp a 13.000 giri, accensione elettronica, frizione in acciaio rinforzato, marmitta ad espansione a 5 coni con silenziatore in carbonio, carburatore Dellorto mm.21 con aspirazione lamellare

Slag 46 zegt simonini zelf ja

.-{2F4OV}-.

Ja klopt…

Drijfstang lengte wordt niet vermeld (beetje raar)

En die 13000 toeren en 16 pk zijn dus lang niet te halen?? Vind ik wel raar dat ze dat dan vermelden… er zijn ook nerges bankresultaten te vinden natuurlijk;)

hansieb
              Moderator

Simonini even mailen dan weet je et zeker

Tonni
                Moderator

.-{2F4OV}-. :
                  Een XSH sticker die mooi op de witte kappen staat… zoiets had ik in gedachten;)

Mooi. Wel met die maten erbij dan he? Dat refereert dan mooi aan het tuning gebeuren..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                  Moderator

Hahaha goeie tonni :thumb

TimoO_
                    Donateur

.-{2F4OV}-. :
                      Die site heb je niks aan;)

*Edit: Kheb de site weer gevonden! Check dan hoe vet dit is!

http://www.signs-online.nl/plaktekst/

nah ik vind het niet echt zo vet. ik denk dat als ik een sticker ga bestellen dat ik hem dan hier bestel:

http://www.stickerland.nl

kan je je eigen ontwerp insturen of hun ontwerpen het voor je.

LeMoN
                      Bijdrager

Netjes hoor sil, en trouwens bedankt voor die website, is wel lachen!

.-{2F4OV}-.

@ Hansieb: Zo ik dan idd ff moeten doen;)

@ Tonni: Helemaal mee eens:lol

@ TimoO: Voor mij is deze site ideaal. Khoef geen speciaal ontwerp ofzo. Alleen een nette tekst, mooi lettertype en vooral de goede kleur (RAL). En kvind dat deze site daar precies aan voldoet!

@ LeMoN: Geen dank8)

TimoO_
                          Donateur

ja als je gewoon iets straks wilt is het inderdaad perfect. maar ik wil bv. een eigen logo gaan ontwerpen en dat op m’n kap plakken.

.-{2F4OV}-.

Dan moet je idd dat andere bedrijf hebben.. Dan krijg je owk cker iets vets hoor! Als je dat hebt laten doen ben ik benieuwd naar het resultaat:thumb

.-{2F4OV}-.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is ook duidelijk. Kan wel een ontwerp gaan maken, maar mezelf kennende weet ik dat het te druk wordt en niet mooi;)

sjaak trekhaak

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php hier kun je ook stickers late make ,is een stuk goedkoper dan op http://www.signs-online.nl/plaktekst/ ,maja ik vind je ontwerp wel mooi ,ben ech benieuw als je brommer klaar is ,suc6 ermee.

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.