Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ja-general
    Bijdrager

netjes

welke stage van tunig had je genomen XSH light?

hansieb
      Moderator

Echt getuned word die niet alleen afgewerkt 🙂

.-{2F4OV}-.

XSH light idd..

Kheb hem gevraagd of XSH Pro Race *Special* veel zin heeft voor mijn cilinder. (http://www.xsh-tuning.nl/Ciltuning.htm)

Toen kreeg ik deze mail terug.. Nou moet ik ff kijken hoe ik die dingen kan opmeten;)

Hey Sil, Zal het even voor je nameten !! wel moet ik weten of de kop in de cilinder valt, of ligt deverbrandingskamer gelijk aan de cilinder of valt de kop iets naar binnen? wat is de slag ?wat is de drijfstanglengte ? dan kan ik het even voor je nameten of het slim is om te doen of niet ! mvg,marco

Hoe meet ik de drijfstang lengte? Hoe weet ik of de verbrandingskamer gelijk ligt aan de cilinder??

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Ten eerste, mooi werk van XSH (hoop je dan :P)

Over je tuning, ik zou het persoonlijk niet direct doen omdat je nu nog niet weet hoe je cilinder reageert op de vespa onderdelen (vario zooi, uitlaat erop)

-Je kop ligt op je cilinder
            -Je drijfstang lengte kun je vaak uit je slag wel na meten (eigenlijk kun je dit niet goed meten mits je krukas eruit is, denk ik)

groeten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

hansieb
            Moderator

Mooi zo laten sil , tunen kan nog wel!

Eerst goed laten lopen en dan kan je nog eens kijken naar tuning

speedbuxy
              Bijdrager

Drijfstang lengte is 2x de slaglengte volgens mij.
                En tuning zou ik niet doen want denk dat je dan buiten de prestaties van je uitlaat gaat zitten en ben je dus om het dan optimaal te laten lopen haast weer verplicht een uitlaat opmaat te laten maken.
                +dat als ie te hoogtoerig word hij ben ik bang toch echt problemen krijgt met de koeling van de zomer.

AC RACING
                Moderator

zeer goed bezig!!!!:thumb

.-{2F4OV}-.

Whaha:lol

Rustig maar jongens! Kwil m niet laten tunen hoor! Khad marco gevraagd of het zin heeft deze cilinder te tunen.. oftwel of er meer uit te halen valt. En of het mogelijk is dat er 16pk uitrolt;) En toen vroeg hij mij om deze gegevens;)

Natuurlijk ga ik eerst gwoon rijden:thumb

Kan nie wachten tot mn cilinder binnnekomt=)

NiQueZz
                    Bijdrager

Ziet er allemaal netjes uit sil,

wil wel een keertje sprinten als die klaar is :p als mijn hok dan tenminste ook is loopt.

zie je deze week nog wel in switch ofzo 😉

.-{2F4OV}-.

Komt goed jonge! Kweet alleen nog niet wie je bent:lol

Kheb nog iets tofs gevonden. Hier wil ik mijn stickers laten maken voor op de witte kappen:thumb

Ksnap er niets van.. khad strax een site via google… Cramer stickes online ofsow iets.. Kon je je eigen stickers maken en zag er egt tof uit. Hele mooie kleuren etc. Nu is die link niet meer te vinden via google;)

Misschien dat iemand de site kent…

hansieb
                        Moderator

Sil wordt beroemt hehe :lol

Hoe staat het btw met de ciao dan is het frame al klaar?

TimoO_
                          Donateur

inderdaad. dat vraag ik me dus ook al af. heb je em nog niet gespoten?

ik ga trouwens eens zoeken naar die site van je.

.-{2F4OV}-.

Thx timo, khoor t wel als je m kunt vinden. Was zo’n online programmatje;)

Nou kheb eindelijk de jongen die met mij last te pakken gekregen.. nja eig belde hij mij trug nadat ik m gesmst had. En hij had aankomende zondag tijd=) Dus dat zou egt tof zijn! Denk namelijk dat we t wel af krijgen in een middagje lassen…

Khou jullie op de hoogte! PS: Als iemand die site vindt, of een andere waar je online mooie stickers kunt ontwerpen met kleuren in RAL, dan hoor is t wel:thumb

Rebel

Deze word veel gebruikt sil

http://www.scootertuning.net/stickers_tweewielertuningparts.php

(Trouwens wel lachen 2 gasten uit “Eindhoven” (om het zo maar te zeggen he) met simo blokje

.-{2F4OV}-.

Die site heb je niks aan;)

*Edit: Kheb de site weer gevonden! Check dan hoe vet dit is!

http://www.signs-online.nl/plaktekst/

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.