Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Kleine update!

Vandaag de cilinder opgestuurd naar Marco vd Weerd. Bij de menigte beter bekend als XSH Tuning. Hij levert echt super goed werk af en ben erg blij dat hij dit voor mij wil doen. Ben ook benieuwd naar de kosten en hoe lang het duurt voordat de cilinder trug is.

Rebel

MAx tuned? of afwerking?

iig zeker goede tuner haalt menige pk’s meer uit cilindertjes in de scoot wereld

.-{2F4OV}-.

Niet max tuned. Da gaat me iets te ver. Hij werkt de cilinder af en schuint de spoelpoorten die direct op t carter komen af. Dit geeft een iets betere gasreactie. Maar ik neem aan dat hij nog contact met mij opneemt en laat weten of het allemaal lukt. Maar ik denk dat dat voor zo iemand met veel ervaring geen probleem is en dat dit een relatief simpel klusje is voor die man:thumb

Roger102
          Bijdrager

Die marco doet ook blokken van sprint scooters tunen en hij maakt ook uitlaten, maar volgens mij doet ie dat niet lang meer omdat het de tijd niet opbracht wat hij eraan werkte, dus je hebt geluk.
            Ik denk trouwens wel dat ie het nu druk heeft met sprint blokjes, want dat begint ook weer over een paar maanden, maar XSH is kwaliteit !!

-Roy-
            Bijdrager

Nog iets, ging je oude blok al 115, whaha wtf. dat haalt niemand hier op forum toch ofwel dan??

Bartjee
              Donateur

Nee het oude simo blok ging 115;)

-Roy-
                Bijdrager

owh hahah, dacht al dan is het wel heel raar dat ie nieuwe simo gaat kope als zen eige oude blok al zo hard ging haha:P maar ok

Edjuh
                  Bijdrager

Hey, ik heb van een gast gehoord dat hij zn nieuwe simo blok gewoon duwend aankreeg! Met vario, en natte grond ook nog!

Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar goed, wel relaxed als het zo simpel is. Hoef je niet steeds die boormasjien tevoorschijn te halen.

.-{2F4OV}-.

Is dat die rufus van t ciaocrossclub forum?

Want ik had hem namelijk een pm gestuurd en ik heb net wat terug gekregen:)

Re: Cominciare
                      Inviato il: 27 10 1987
                      Da: rufus
                      A: gasmic

Antwoord:
                      Yes, I can start the engine, but it must start with one or two revolutions. I still have not taken it to top speed. It is likely that it will go 120km/h . It is very fast and has power all around.

Mijn bericht:
                      Sì, sono in grado di avviare il motore, ma deve iniziare con uno o due giri. Non ho ancora preso a velocità massima. È probabile che essa andrà 120 km / h. E ‘molto veloce e ha il potere, tutto intorno.rufus
                      Membro triciclo

Messaggio privato

Hij zegt dat hij hem kan starten, mits hij 1 a 2 omwentelingen maakt;) Ben benieuwd!

barend f
                      Bijdrager

ha WIJ OOK!!!:D

ArvidW
                        Donateur

.-{2F4OV}-. :
                          Antwoord:
                          Yes, I can start the engine, but it must start with one or two revolutions. I still have not taken it to top speed. It is likely that it will go 120km/h . It is very fast and has power all around.

Dat klinkt vooral goed, oud type simo blok trok geloof ik op lage toerentallen echt kut, maar deze blijkt het volgens hem daar ook wel goed te doen 🙂

Is je cilinder al terug van afwerken?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Cilinder heb ik gisteravond pas opgestuurd. Dus ik verwacht hem deze week nog niet terug. Eerst maar eens wachten tot marco contact met mij opneemt voor geld over te maken. Weet niet precies hoe duur het is.

En dat klinkt idd goed! Want oude simo blok gaf idd een hoop power bovenin maar onderin vind ik hem niet spectaculair. Daarom zou ik met zo’n simokit ook graag met vario rijden. Simonini is vaak hoogtoerig.

ArvidW
                            Donateur

En low-end power kun je mooi gebruiken om lekker met 8grams rollen met de Zuiderzeetoer mee te doen :pest 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

whahah:lol Da zou wat zijn ja!

En dan wordt ik aangehoude.. 100 km/u overschrijding van constructiesnelheid:| Sorry agent..

.-{2F4OV}-.

Kheb een mailtje trug gekregen van XSH. Als het goed is, is het gelukt:thumb

Dus khoop volgende week mijn cilinder trug te krijgen:)

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.