Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Kheb n mailtje terug van Sprocatti Motori over het versterkte koppelingshuis. Deze is volgens hun over een maand leverbaar. De prijs hebben ze mij niet verteld. Ik denk dat ik hem dan meteen bestel. Aangezien ik niet weet of mijn koppeling haarscheurtjes heeft oid. Dus khoop dat dan het risico op een explosie een stuk kleiner is;)

Hier enkele foto’s van de achterkoppeling!

ArvidW
      Donateur

Sil, ik weet niet wat hij gaat kosten maar als mijn Fox vario gaat werken is dat mischien ook een erg goede oplossing voor jou….. Varieert veel beter dan std koppeling. En Fox koppeling zal ws stukke beter tegen 16pk kunnen dan zo’n vespa ding…;)

Ofwel, ik moet ff op gaan schieten , laat je snel wat weten 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

TimoO_
        Donateur

het enige probleem, hoe wilt hij zo’n fox vario op zijn net nieuw gespoten frame gaan monteren. dan die weer alles om gaan bouwen.

G-no
          Donateur

hij laat het toch nog een keer coaten, ofnie?( lijkt me igg niet mooi dat metaal icm roze:P)

.-{2F4OV}-.

Kwil m eerst helemaal lopend hebben en alles goed voordat ik hem opnieuw laat coaten;)

En kweet nie wat er allemaal aan aangepast moet worden om er een fox vario op te zetten. Maar denk zelf dat het met die Sprocatti koppeling al goed moet gaan hoor;)

TimoO_
              Donateur

ik zou gewoon alles afplakken en dan het metaal wit spuiten :con je ziet toch niet zo veel van het metaal, alleen datgene wat boven de kap uit gaat steken. ik weet niet waarom je daarvoor ongeveer 200 euro uit moet geven hoor, en weer heel veel werk.

.-{2F4OV}-.

Miss da ik dat wel doe. kappen aanpassen enz. Khoop dat t dan allemaal nog netjes te maken valt zonder opnieuw te coaten;) Denk wel dat t lukt. Mislukt dat spuiten en ziet het er niet goed uit, kan ik hem alsnog late strale en coate:thumb

ArvidW
                  Donateur

.-{2F4OV}-. :
                    Kwil m eerst helemaal lopend hebben en alles goed voordat ik hem opnieuw laat coaten;)

En kweet nie wat er allemaal aan aangepast moet worden om er een fox vario op te zetten. Maar denk zelf dat het met die Sprocatti koppeling al goed moet gaan hoor;)

Owww, ja de complete koppeling van Sprocatti, dan is fox koppeling idd niet nodig. Maar toen ik reageerde stond alleen foto van het koppelingshuis erop, en die zorgt nou niet echt voor betere prestaties 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Het gaat gloof ik ook alleen om t koppelingshuis;) Maar hij hoeft van mij niet beter te presteren. Kwil gwoon voorkomen dat ik een stuk achterkoppeling in mn hoofd krijg!

.-{2F4OV}-.

Kan iemand dit vertalen;)

se ho capito , con il variatore penso che si fatica molto x la messa in moto , fatico molto già con i pedali io , x metterlo in moto usa un trapano , x la velocità io sono arrivato a 115 km ma sale ancora

Kreeg ik van Prince.. die gast uit italie met t simonini blok en poelie;)

Edjuh
                        Bijdrager

Google vertaling:

If I understood correctly, with the variable you think very hard x putting into motion, fatico much already with pedals I, x put in motion using a drill, x the speed I have come to 115 km salt but still

Mijn vertaling:

Als ik het goed begrijp kost het teveel moeite met vario om hem aan te krijgen, met pedalen lukt het mij ook nauwelijks.
                          Ik start hem met een boormachine. Snelheid is 115 maar kan harder.

Ps. Wat heb jij met deze smilie ;), je gebruikt hem echt irritant vaak ;).

.-{2F4OV}-.

Ah zo:lol

Dat wordt dus met een boormachine starten. Mja zit niets anders op denk ik..

Hij vlamt dus wel hard. 115 was ong de top van oude blok… en hij kan nog harder:thumb

Ben egt benieuwd hoe die blaast met vario:o

fftjes die nare smile’s eruit ghaald.. viel me zelf owk al op dak die te veel gebruik:con

hansieb
                            Moderator

:knuffel

de papkarre
                              Bijdrager

dit ding is gwn te geil (niet door de kleur) voor woorden ga zo door

Bo3T
                                Bijdrager

pff 115 is egt ziekelijk hard :p haha

ook op zon dunne bandjes.. kijk maar goed uit :thumb

15 berichten aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.