Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Ik zou gewoon eerst proberen met normale startveertjes, als dat niet lukt moet je verder zoeken.

succes ermee ;D

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

diac
      Bijdrager

@ .-{2F4OV}-.: zorg nou eerst maar eens dat je frame af komt en het blokje loopt, dit soort dingen kunnen altijd later nog gedaan worden.

suc6 met de rest, en XSH leverd mooi werk af zeg =)

.-{2F4OV}-.

Die leveren zeker mooi werk af! Ik ben alleen benieuwd hoelang hij erover doet als hij de cilinder binnen heeft. Kheb gehoord dat ie zn werk soms wel n week kan late liggen;) Maar kweet niet of dat waar is…

erwinko
          Bijdrager

ik zou gewoon achter een andere brommer gaan hangen veel makkelijker als andere startveren te kopen
            waarschijnlijk grijpt hij dan helemaal moeilijk aan en blijft hij slippen

Bo3T
            Bijdrager

maar je brommer gewoon alleen kunnen starten is altijd mooier he 😉 ben je tenminste niet afhankelijk van een ander.

.-{2F4OV}-.

Dat is waar en ik hoop dat t lukt;)

Maar ben egt bang dat de snaar gaat slippen;) Mja.. kmoet idd maar es eerst ff lassen en cilinder opsturen:thumb

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

ff gevonden, even geupload

hier dus het geluidje van zo’n draaiende motor ;D

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

TimoO_
                  Donateur

klinkt goed. alleen kan die vent wel echt niet filmen eh :con.

speedbuxy
                    Bijdrager

Ik vind het eigelijks maar triest horen helemaal voor onbelast draaien.

kapot
                      Bijdrager

Ik kwam het filmpje al tegen op youtube idd.

Sil, wanneer verwacht je dat hij af is? maandje ofzo?

.-{2F4OV}-.

Nej duurt nog wel ff;) Rustig aan. Kheb t zelf ook druk en heb er nu al weer 2 weken nix aan kunnen doen;) Ook moet de cilinder nog weg, ma pas als we klaar zijn met lasse.

Kheb nu net zelf t filmpje gezien en wilde t posten maar thomas was me al voor zo te zien:lol

Kvind de motor op t filmpje niet snel klinke;) Beetje slome gasreactie lijkt zo. Hij trekt t gas ook niet open jammer genoeg. Dus die 13.000 rpm zijn owk niet te horen;) En die vent kan egt voor geen meter filmen!

ArvidW
                          Donateur

Idd, wordt echt gek ervan 😮

Ben je hard voor je studie in Ehv bezig dat je niet zo veel tijd heb?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Kben hard bezig met studie, maar ook met uitgaan:lol

Ik kon n aantal zaterdagen niet en hij ook niet;) Dan schiet het niet egt meer hard op, mja t weer is tog kut komende maanden:(

ArvidW
                              Donateur

Dus kun je er mooi aan sleutelen:lol Zeik weer buiten is lekker sleutelen binnen, Mooi weer buiten is lekker rondkarren op je in de winter gefixte Ciao 😀

Wat voor een vario had je btw bij je Simo blok gekregen, gewoon zo’n malossi als je ook aan Bart hebt verkocht?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

jup kheb gwoon een malo vario gekregen ipv koppeling;)

Zou jij in de winter op een ciao willen rijden die harder gaat dan 120 km/u en bandjes van 2.25 inch?

Dan verklaar ik je voor gek! Laat staan hoe koud het op da ding is dan:lol

15 berichten aan het bekijken - 886 tot 900 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.