- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 december 2006 om 18:27 #269830
.-{2F4OV}-.BTW..
vespa-joey heeft op mn vespa gereden… Voor de rest nog niemand;) Behalve ikzelf natuurlijk…
Kwas alleen vergeten te zegge da het nie slim is om achterover te hange of aan het stuur te trekke:lol
Hij stond er zo achter te kijke =):bier
11 december 2006 om 18:29 #269831.-{2F4OV}-. :
Kheb nog enkele wensen voor mn ciao…Wellicht voor volgend jaar;)
– Er MOETEN stabilisatoren opkomen (khoop dat iemand die plaatjes na kan maken)
– Er moet nog een Pinasco Aluminium vliegwiel opkomen…
Reedvalve vindt ik nu nog niet nodig… Het is egt een beest. En reedvalve en volle wangen etc etc kost tog een weer een hoop geld;)
Mocht iemand die plaatjes voor mij kunne vervaardigen… Uiteraard tegen een vergoeding! Stuur dan aub ff een pm
dat vliegwiel is v plastic 😉
Een EBR is ook vet 🙂 en versteviging merk je ook echt!11 december 2006 om 18:33 #269832.-{2F4OV}-. :
Kheb nog enkele wensen voor mn ciao…Wellicht voor volgend jaar;)
– Er MOETEN stabilisatoren opkomen (khoop dat iemand die plaatjes na kan maken)
– Er moet nog een Pinasco Aluminium vliegwiel opkomen…
– Eventueel die verstevigingsbalk van 50cc.nl. (dan hoef ik tenminste niet mn frame te lasse en spuiten;))
Reedvalve vindt ik nu nog niet nodig… Het is egt een beest. En reedvalve en volle wangen etc etc kost tog een weer een hoop geld;)
Mocht iemand die plaatjes voor mij kunne vervaardigen… Uiteraard tegen een vergoeding! Stuur dan aub ff een pm
ik zou er 1 lassen en dan wel zoon ronde steigerpijp en niet die lelijke vierkante frikandelen, want dat ziet egt bagger uit. lassen is namelijk steviger, want dan is het deel van het frame en die wat je vastschroeft lijkt mij meer voor de show ofzo want lijkt me niet egt verstevigend werken
11 december 2006 om 18:40 #269833
.-{2F4OV}-.@ kennyvespa: Gaat me ook meer om de looks hoor;) Versteviging is eig niet nodig…
@ poliniciao: Die voor elektronische ontsteking is die van kunststof??
Ik dacht altijd dat de elektronische vliegwielen van Pinasco van aluminium waren:?11 december 2006 om 20:57 #269838KennyVespa :
ik zou er 1 lassen en dan wel zoon ronde steigerpijp en niet die lelijke vierkante frikandelen, want dat ziet egt bagger uit.Ik vind juist die ronde om te kotsen! Je hele Fucking brommer is vierkant, waarom dan zo’n viezo ronde…
Gewoon doen wat je zelf wil..:)
11 december 2006 om 21:02 #269839tank is niet vierkant, alles is rond afgewerkt dus ziet wat beter uit vind ik dan..
11 december 2006 om 23:44 #269840
.-{2F4OV}-.kvind rond ook mooier…
Kijk ma es goed na de vespa van millen:D
Ma kheb geen zin om mn frame helemaal te spuiten en te gaan lasse enz… terwijl egte versteviging niet nodig is.. Is meer voor de sier. Dan is zo’n makkelijk plaatsbare buis wel handig tog:)
Khoor het wel hoe jullie erover denke
12 december 2006 om 11:48 #269841als je voor de looks gaat zou ik die kopen ja.
maar sil ik zou echt voor lassen gaan want die van jouw heeft me tog power.
vooral met optrekken.
wacht maar tot je het pinasco wiel hebt omg dan klap je achterover:P
dat is niet meer normaal.
ik zou eigenlijk tog voor het lassen gaan.
want dat frame word echt scheef hoor:P
toen ik er even op reed had ik al zo iets van wow.
en toen was hij nog niet eens goed afgesteld.
dus ik zou er nog eens een nachje over slapen.
😛12 december 2006 om 12:17 #269842
.-{2F4OV}-.haha:D bedankt
Ma gloof mij.. Toen ik bij die meeting was liep hij voor geen meter:(
Ik verheug me op elk weekend, omdat ik dan er weer op kan rijden. Door de week zit ik in eindhoven;)
Lassen en spuiten etc heb ik geen tijd voor. Misschien in de zomervakantie.
Kvind alleen die verzendkosten van 50cc.nl zo duur;) Egt jammer dat ze nu in zweden zitten:(
12 december 2006 om 16:49 #269843KennyVespa :
ik zou er 1 lassen en dan wel zoon ronde steigerpijp en niet die lelijke vierkante frikandelen, want dat ziet egt bagger uit.Frikandellen zijn rond niet vierkant ;]
12 december 2006 om 17:17 #269844
.-{2F4OV}-.Lekkere Bekker :
KennyVespa :
ik zou er 1 lassen en dan wel zoon ronde steigerpijp en niet die lelijke vierkante frikandelen, want dat ziet egt bagger uit.Frikandellen zijn rond niet vierkant ;]
haha:D:D heerlijk wat een onzin hier:lol
Kwil na huis… GASSE:lol
14 december 2006 om 10:35 #269875
.-{2F4OV}-.YES:D
Waarschijnlijk volgende week al Pinasco vliegwiel!!!
De plaatjes voor de stabilisatoren worden als het goed is ook gemaakt:D
Ik ben zelf niet zo’n pro in ijzerbewerking daarom:lolDe verstevigingsstang wacht ik denk ik nog ff mee;)
Ma ben wel van plan die te kopen. Mocht hij niet passen/bevallen, dan kan ik hem nog wel verkope denk ik;)
Dus als het goed is, is er volgende week niets meer standaard aan mn brommer:D
Op de variovertanding na, maar dit laat ik zo aangezien ik hard wil optrekken
14 december 2006 om 12:37 #269876moet je na een paar dagen vario rijden met die setup eens ff de speling van de bovenste vario schijf checken 😉
je gaat je dood schrikken :S
malossi blok heeft 2 uur vario gereden ofzo. koppeling was speling vrij en goede schijven. laatst wilde ik de koppeling lenen van mn broer maar had al dikke speling :S
14 december 2006 om 12:50 #269877.-{2F4OV}-. :
Nee, je wilt graag hard op je rug terrecht komen tijdens het wheelyen;)
Mooie “potentiele” aanwinst:) zo’n pinasco vliegwiel. Je zult wel flinke gasreactie krijgen:D’
Ben je niet bang dat je met die dempertjes veel harder neerkomt als je aan het wheeleyen bent?
Ow, mischien is het verstandig om als het vliegwiel eraf ligt direct ff je ontsteking iets te vervroegen! Je blokje zal wel behoorlijk wat toeren gaan maken;):)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno14 december 2006 om 14:36 #269878ArvidW :
.-{2F4OV}-. :
Nee, je wilt graag hard op je rug terrecht komen tijdens het wheelyen;)
Mooie “potentiele” aanwinst:) zo’n pinasco vliegwiel. Je zult wel flinke gasreactie krijgen:D’
Ben je niet bang dat je met die dempertjes veel harder neerkomt als je aan het wheeleyen bent?
Ow, mischien is het verstandig om als het vliegwiel eraf ligt direct ff je ontsteking iets te vervroegen! Je blokje zal wel behoorlijk wat toeren gaan maken;):)
kan je dat gewoon doen die onsteking vervroegen of moet je zoon vervroegingsspie hebben? en waar krijg je die
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.