Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

hij zegt toch net dat hij het nog steviger gaat maken :! 😕

.-{2F4OV}-.

Kheb het er met heuvel over gehad. En die zei dat ik m wel naar 8mm kon draaien. ik draai m eerst naar 8,5mm. Eraf kan altijd nog;)

Jeroen
        Bijdrager

kun je het frame dalijk wel opnieuw laten coaten? oftewel hoe maken ze hem weer helemaal kaal, omdat coating echt erin gebakken wordt enzo en heel sterk is.

Fredzzz
          Moderator

speedbuxy :
            Zal wel komen omdat fredzz er alleen met de ontsteking is geweest waarschijnlijk en dat is gewoon een universeel onderdeel.
            Maar als hij er met het complete blok was gekomen ik wil dit lopend en afgesteld hebben.
            NOWAY dat twins dat gedaan had, is geen pia of mina hoor het hem nou al zeggen.

Ging bij mij idd alleen om de PVL die ik nodig had. Dat was alles. Zou met niets verbazen, wat ik nu dus hoor, als ik met mijn Sprocatti blok er heen ging en ze niets wouden doen.
            Het ging puur om de PVL, ze zijn namelijk officiele importeur voor PVL – Nederland.

.-{2F4OV}-.

@Jeroen: Coating kun je owk gwoon weer laten zandstralen hoor;)

@Fred: Dat weet ik wel cker. Anders had hij je meteen de deur gewezen!

Slecht nieuws;) De variobus is gehard. Dus kan hem niet afdraaien met draaibank. Moet volgens mijn leraren met een rondslijpbank of een vlakslijpbank?

Heeft iemand zo’n bank of weet iemand hoe ik hem anders kan aanpassen?

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

ik snap nog steeds niet wat je wil afdraaien, fototje ?

als ik denk wat ik denk, moet je het niet doen. maar ik weet niet precies wat je bedoelt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

heuvel85
                Bijdrager

hey!!

natuurlijk kun je een geharde bus afdraaien!!al1 heb je daar caramische draaiplaten voor nodig!(die zijn heeeeeeeeeeeeeel duur:P)

maar thomas..hij bedoelt de geleiderbus waar de vario op beweegt..

hij heeft een 13mm snaar..dus zijn vario ligt los op laag toeren..zoals ik eerst ook had..

hansieb
                  Moderator

Je bedoelt gewoon het verhaal dat je gradenplaat wat vlakker moet liggen ?

Dus de bus wat naar beneden slijpen zodat de gradenplaat wat meer naar benedenkomt er niet half op de bus ligt ?

Topic: http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=16021#16021

.-{2F4OV}-.

@thomas: Precies wat hansieb zegt.

@heuvel: Kwist dat jij er meer van zou weten:lol Weet jij toevallig waar ik dat kan laten doen?

@hansieb: Bij mij ligt de gradenplaat eigenlijk al goed. Maar tog is de afstand tussen de schijven fout. (volgens mij) Die afstand is gwoon te groot, en dus heeft de snaar weinig/geen houvast en kan ik mn brommer waarschijnlijk niet aanrenne;)

heuvel85
                      Bijdrager

ik heb van die platen op de zaak..maar dan moet er zeker ook weer van die vlakke kanten er aan om de halfpully vast te houden?!

als dat niet zo is kun je het opzich ook zelf..je slijpt het er gewoon af..wat eraf moet.. en dan slijp je hem vlak en haaks en op maat op een slijpmachine(zo’n slijpmachine voor aan de muur met 2 slijpstenen)

anders wil ik het wel voor je proberen..

eikel
                        Bijdrager

Gehard staal kun je zeker wel afdraaien, je moet zoals heuvel al zei wel die ‘vaak goude’ platen voor hebben maar echt duur zijn die niet en de goede snijsnelheid hebben.

.-{2F4OV}-.

Die vlakke kanten moeten er ook aan ja;)

Dan kijk ik nog ff verder, maar ik denk dat ik hem dan naar jou moet opsturen;) Dat laat ik je dan nog weten..

.-{2F4OV}-.

Zou deze uitlaat beter presteren op mijn racing engine?

Er staat er een op marktplaats.nl te koop;)

Het is ook voor een 47,6mm cilinder. Is bijna 80cc, dus bijna gelijk aan mijn cilinderinhoud. Alleen de krukas slag is 2mm kleiner;) Ik verwacht dat het geen zin heeft mja. Khoop dat iemand hier er mij meer over kan vertelle…

Rebel

Cristofolini is echt te top hoor 😛

met hun zieke cilindertjes dus mij lijkt die uitlaat echt wel gaan :O

zou echt uniek zijn sil

ArvidW
                                Donateur

Ik neem aan dat die Simo pijp voor jouw blok berekent is, waarom zou je dan nu al neen andere uitlaat willen hebben :P? (bocht is wel freaking mooi vloeiend zeg:o:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.