Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
      Beide bedrijven zijn gemaild. En ik heb geprobeerd EPC te bellen. Maar dit telefoonnummer bestaat niet of je hoort een piep en dan gebeurt er niets meer:? Beetje raar.. misschien telefoonlijn kapot ofsow..
      Dit nummer heb ik gebruikt 046-4008919.

Eindelijk na ongeveer 25 keer bellen gaat ie gwoon 1 een keer over en neemt iemand op:?

Die vent is vet gehaast en zegt ja. ja ja.. snap ik. Ow zo ja.. stuur maar op en doe er een briefje bij. Het gesprek duurde nog geen minuut;) Dus ik weet dat ik het bij hun kan laten doen. Maar ik wacht nog met opsturen, want ik moet de cilinder hebben voor afmetingen en paswerk;)

Marco van xsh tuning is altijd moeilijk te berijken.
      Je kan hem beter mailen dan bellen.
      Maar marco wil het zeker wel doen die is niet zoals twins.
      En marco heeft er zeker genoeg vanstand van en leverd ook mooi werk af.
      Maar epc heb ik ook alleen maar goed verhalen van gehoord.
      Dus beide zijn wel goed en willen er ook wel mee bezig denk ik.

Fredzzz
      Moderator

Mmm… raar.

Twins krijgt van mij wel een goeie naam. Stonden open voor alles wat met de Sprocatti te maken had, en dat is ook niet bepaald een ‘scooter’ iets. Ze vonden het interesant en hielpen mij veel met de PVL binnenrotor.

En wat een kut blok trouwens die nieuwe 100cc; als je echt je frame moet aanpassen zodat het past. Ik had hem nog in een back-order staan maar verwijder ik per direct, ik wacht wel af hoe het bij jou allemaal afloopt Sil.
        Is er geen manier, zoals Heuvel zegt, dat je iets anders kan aanpassen zodat het past… cilinder+kop koelribben ofzo? Want om je frame te verbouwen voor dit blok is wel erg veel gevraagd van Simonini… zeker geen plug and play gedoe.

Suc6 ermee, vraag op Scooterforum.net maar rond naar tuners…

.-{2F4OV}-.

Ik weet dat EPC het zowieso wil doen en ik krijg nog een mailtje terug van XSH denk ik;)

@Fred: Bij het sprocatti blok is het precies hetzelfde hoor;) Op de site van hun staat ook dat ie op een ciao past. Maar die past ook niet tussen het frame van een ciao. Dus dat betekent dat je ook voor hun het frame zou moeten aanpassen. Jij hebt een citta en daar gaat het een stuk gemakkelijker mee.

PS: als ie jou wel heeft geholpen met je sprocattiblok… piep piep piep:boos

hansieb
          Moderator

Van JS tuning kon ik je ook wel vertellen , had al gemailt of die met mijn 47 deps wou kloten maar hij tuned alleen nog voor een select groepje SBO rijders.

Xsh is ook een goeie , als je marco te pakken kan krijgen en het verhaal uitlegd heeft die er misschien ook wel oren na.

Maar EPC / RST schijnt ook gewoon goed te zijn veel lui laten daar hun scooter inderdaad afstellen enzo.

Gewoon een beetje rondsnuffelen en kijken wie er gewoon goed geinteresseerd in is en er wel een uitdaging in ziet :thumb

.-{2F4OV}-.

Kheb een mailtje trug van Marco vd Weerd. En dit lijkt mij eigenlijk de beste. Alleen al om zijn enthousiaste reactie!:thumb

Beste Sil,

Dat is zeker mogelijk!!

mvg,
              marco van weerd

hansieb
              Moderator

Inpakken en richting XSH dan maar 😀 krijg je straks ook dit op je cilinder!

speedbuxy
                Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                  Kheb een mailtje trug van Marco vd Weert. En dit lijkt mij eigenlijk de beste. Alleen al om zijn enthousiaste reactie!:thumb

Beste Sil,

Dat is zeker mogelijk!!

mvg,
                  marco van weerd

Marco is denk ik ook het beste.
                  Hij wil alles wel voor je doen en is gewoon zeer kundig.
                  En geeft zeker niet snel op.
                  Laaste keer met m,n scooters, had ik hem om 3 uur s,middags wel gehad.
                  Maar hij dus niet hij wou nog wel even door.
                  Uiteindelijk 7uur half 8 geworden:)

hansieb
                  Moderator

@speedbuxy

Heb jij ervaring met 3br btw ? hoe zit het daarmee.

.-{2F4OV}-.

Ik laat marco het doen. Alleen kan de cilinder nog niet opsturen want die heb ik nodig omdat ik mijn frame daarop moet aanpassen.

En XSH kan moeilijk op de zijkant van mijn cilinder gegraveerd worden.. kheb koelribben;)

TimoO_
                      Donateur

moet je misschien een sticker vragen ofzo. wel goeie dat hij et voor je wilt tunen!

.-{2F4OV}-.

:lol

Die vraag heb ik hem net gemaild. Of hij owk stickers heeft van XSH:lol

speedbuxy
                          Bijdrager

hansieb :
                            @speedbuxy

Heb jij ervaring met 3br btw ? hoe zit het daarmee.

Zelf geen ervaring mee, maar wel veel van gehoord.
                            Schijnt een goedkope tuner te wezen die niet prijzig is.
                            Maar ook niet de allerbeste is.
                            Niet dat ie niet mooi afwerkt, maar hij heeft niet de hoogste scores.
                            Dus mooi werk voor een redelijke prijs.
                            Maar volgens mij is 3br niet echt actief meer.
                            Tenmiste de laaste keer dat ik 3br op een cilinder heb zien staan bij een scootersprint is toch wel weer 2 a 3 jaar terug.

speedbuxy
                            Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                              Ik laat marco het doen. Alleen kan de cilinder nog niet opsturen want die heb ik nodig omdat ik mijn frame daarop moet aanpassen.

En XSH kan moeilijk op de zijkant van mijn cilinder gegraveerd worden.. kheb koelribben;)

Zeer verstandig 2f40V
                              Met marco word het zeker wel wat.

.-{2F4OV}-.

Thx ik mag het hopen:thumb

.-{2F4OV}-.

Vandaag smiddags bezig geweest met frame. Bobine uitsparing eruit geslepen, voor koppeling iets eruit geslepen. En mallen gemaakt etc.. Hier enkele foto’s

15 berichten aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.