- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 oktober 2007 om 06:49 #273942
Oh Sil, dat moet ff pijn gedaan hebben toen je voor het eerst je slijptol in je super mooie ciao zette:o
Maar ik denk dat het een goede oplossing is
, gewoon nog met balkjes een vervangingsframepje maken en je simo zal lekker koelen 😀 Gaaf dat je iemand hebt gevonden die je met dit soort werk kan helpen!:)Als hij straks loopt wordt het helemaal beangstigend op de meeting:|… dan komt Sil nog harder voorbij scheuren op zijn achterwiel 😀
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno5 oktober 2007 om 08:43 #273943
.-{2F4OV}-.@diac: Dat vroeg ik me dus owk af! Ik dacht al.. Had ik maar gwoon alleen de cilinder meegenomen. Maar gloof mij, hij had aan de poorterij al gezien dat t geen mina/pia cilinder was en dan had ie m als nog geweigert te ontbramen;)
@hansieb: Jup. Het is een eenmans bedrijf. Die gast heet Anthony. Echt een rare. t is miss geen scooter, maar tog een zeer apart en tof project dacht ik zo. Net als bijv de sprocatti van fred. Als dit je niet aanspreekt als tuner (van scooter of niet) dan zit er een steekje los.
@speedbuxy: Je hebt idd 100% gelijk. Khad t al kunnen weten toen ik van hem dat botte mailtje terug kreeg. Maar ik dacht als je er eenmaal staat zal hij wel anders reageren. niet dus;)
@sjaak trekhaak: Dat heeft te maken met wiet. Dat staat bij ons in de coffeeshop op een poster. En dan zie je zo’n rastaman met een dikke joint vliegen:lol Maar het zal nog wel ff duren voordat ie egt loopt hoor;)
@ArvidW: Thx Arvid! Dat had ik nou net nodig. Iemand die zegt dat dit een goed oplossing is. Want daar ben ik zelf ook van overtuigd! Zo koelt de cilinder iig cker goed! En dat t frame niet meer zo mooi is, dat moet dan maar in ruil voor prestaties. Waarschijnlijk laat in op de volgende meeting mn voorwiel eraf:lol:lol
5 oktober 2007 om 09:24 #273944hahahaha lijkt me niet zo’n goed idee van dat wiel sil:P
maar ja wat een mafketel zeg snap er ook niet veel van.. miss dat je eens jos dijkman had moeten bellen?
of had die er ook al niet veel zin in?5 oktober 2007 om 09:29 #273945
.-{2F4OV}-.Jos dijkman heb ik niet gebeld;) Kweet ook niet waar die zit. Maar Twins was nog te doen. Was drie kwartier rijden;)
5 oktober 2007 om 09:33 #273946
.-{2F4OV}-.Mailtje van JS Tuning;)
Sil,
Tuningswerkzaamheden doe ik niet meer, helaas.
Groeten
Joël Selder
> Hallo,
>
> Ik heb onlangs de nieuwe 100cc Simonini Racing Engine gekocht bij JMPB
> Onderdelen. Hier de link zodat U een impressie krijgt van het product;
> http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3447
> Nou ben ik langs een scootershop geweest bij mij in de buurt en heb wat
> geinformeerd bij mensen en ik word doorverwezen naar U. Dus ik wilde
> vragen
> of ik met de complete racing engine vrijdagmiddag kan langskomen om wat
> vragen te stellen en mijn cilinder achter te laten voor afwerking/evt
> tuning. Ik kan waarschijnlijk rond 2 uur langskomen. Komt dit gelegen?
> De cilinder is trouwens een soort minarelli horizontaal cilinder. 6T, 2F,
> 1 ovale uitlaatpoort, aluminium, 47,6mm.
>
> Mvg,
>
> Sil Michels
>Schiet niet egt op zo…
5 oktober 2007 om 09:49 #273947idd, je hebt ook echt helemaal geen geluk..
doet EPC sittard dit niet?
kun je de cilinder eventueel opsturen.. toch?5 oktober 2007 om 09:54 #273948
.-{2F4OV}-.Dat was precies mijn volgende idee diac. Thx voor t meedenke!
5 oktober 2007 om 09:58 #273949[url]http://www.xsh-tuning.nl/[/url]
Misschien een idee?
5 oktober 2007 om 10:04 #273950
RebelEpc zouk niet doen man
Ze raggen dingen af die ze zelf niet kunnen of van hun zijn.
Echt geen goede service en veelste duur.Vriend van me had ze scooter ernaatoe gebracht omdat ie slecht reageerde.
Kreeg uhm terug:
Startmotor opeens verdwenen
Snaar gejat
Liep 15km langzamer
Trok alleen iets beter opecht afzetters k zou ut dan nog eerder zelf doen sil.
5 oktober 2007 om 10:06 #273951
.-{2F4OV}-.Ik neem gwoon contact op met beide bedrijven. Maar als ik dat zo lees van EPC.. beetje wazig;)
Kwil alle ervaringen graag horen. Mochten beide bedrijven zich aanbieden, dan kan ik daar mijn keuze op maken
5 oktober 2007 om 10:07 #273952@ Rebel: nou dan ben jij toch de enige die er zo over denkt.
de halve school van mij heeft de scooter laten tunen of afstellen bij EPC en hebben nooit problemen gehad en ze zijden dat de service wel redelijk was.
er kan altijd wat gebeuren, zelfs de beste zaken kunnen wel eens een foutje begaan..ik zou het gewoon proberen Sil, staat het je niet aan doe je het gewoon niet 😉
5 oktober 2007 om 10:08 #273953
.-{2F4OV}-.Ik probeer het ook cker gwoon. Lijkt mij opzich geen slecht bedrijf mja. En ik stuur alleen mn cilinder op he, dus v-snaar kan niet gejat worden:lol Maar khoop tog wel dat ze uiterst voorzichtig omgaan met de cilinder.
5 oktober 2007 om 10:12 #273954net een beetje op deze site rondgekeken, leveren ook best mooi werk af voor die prijs!
5 oktober 2007 om 10:29 #273956
.-{2F4OV}-.Beide bedrijven zijn gemaild. En ik heb geprobeerd EPC te bellen. Maar dit telefoonnummer bestaat niet of je hoort een piep en dan gebeurt er niets meer:? Beetje raar.. misschien telefoonlijn kapot ofsow..
Dit nummer heb ik gebruikt 046-4008919.Eindelijk na ongeveer 25 keer bellen gaat ie gwoon 1 een keer over en neemt iemand op:?
Die vent is vet gehaast en zegt ja. ja ja.. snap ik. Ow zo ja.. stuur maar op en doe er een briefje bij. Het gesprek duurde nog geen minuut;) Dus ik weet dat ik het bij hun kan laten doen. Maar ik wacht nog met opsturen, want ik moet de cilinder hebben voor afmetingen en paswerk;)
5 oktober 2007 om 10:35 #273957ik heb gebeld en bij mij doet hij het wel gewoon:?
probeer eens gewoon: 003146-4008919 bij mij werkte 046-4008919 gewoon..
raar.. probeer ook eens met een andere telefoon 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.