Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Zo d8 ik zelf owk;) Denk dat ik dat owk doe. Ma da wordt dus pas vrijdagavond. Als ik weer thuis ben;)

Bedankt:thumb

BTW: Kheb niet die zwarte (G-Force versie) van JMPB he… Kheb een hele aparte met kleinere uitlaatpoort. Dus speciaal voor trekkracht. De mijne is ook helemaal grijs. Zag er tof uit op speedengine:)

Alleen mam had de digicam mee:(

.-{2F4OV}-.

Nog iemand anders suggesties over de sproeier?

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

72 zit je egt wel genoeg mee, meer lijkt me echt niet nodig (of de zuigerveren moet super op zijn ofzo maar hijs nieuw..)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Strax sproeier 72 erin gezet… Kreeg niet genoeg lucht..

Hij haperde helemaal;)

Dus ik snap er nix meer van.. Ik denk.. laat ik nog een keer proberen zonder luchtfilter..

En ja hoor:D Hij deed het perfect!

Maar kheb ma een klein stukje gerede, dus kweet het niet 100% cker. Is natuurlijk niet slim om lang te rijde zonder filter. Snel een nieuwe bestelle:thumb

.-{2F4OV}-.

Net nog een stuk gereden. En hij doet het perfect zonder luchtfilter:D Dus snel ff nieuwe kopen..

En kheb de proma demper eraf gehaald en vervangen door het Y-stuk van de Replica Twinner…. zonder dempers:D:D

Zieke shit jonge.. Die 80cc blaast um royaal en dat geluid jonge!

Net rondje gerede, kwam ik onder een viaduct door waar ze blijkbaar vaker donderdagavond meeting houden. Die mensen wisten niet wat ze zage met hun 50cc scootrommel! Heenweg ginge ze allemaal verbaasd aan de kant en de trugweg hielde ze me aan… Ze vroegen wat ik ermee had gedaan en hoeveel cc en hoe ik aan zo’n koplamplicht kwam (xenon:D) en die oplichtende bougiedop.

Egt tof jonge. Khoop dat ie nog mooier klinkt met de Polymer dempers erop. Moet ik alleen nog maken en aanpassen. Zelf nog tuutjes buigen enz enz..

Khou jullie op de hoogte:thumb

PS: Khoop dat Jayton nog een keer langskomt om hem te bezichtigen…

Edjuh
              Bijdrager

Leuk he, de show stelen:)

Klinkt goed, maak anders weer eens een filmpje als je wilt.

gr.

.-{2F4OV}-.

Cker tof:D

Khoop dat het lukt die dempers nog mooi te make:thumb

joey636
                  Bijdrager

2f40v de show stopper.
                    is idd wel echt een leuk ding en met die proma wat je eerst had had die pinasco al een nice geluid

.-{2F4OV}-.

Thx:D

Klonk idd mooi:D

Kpost binnekort nog wel filmpje ofsow..

hansieb
                      Moderator

Ju al getest hoe hard die op top gaat , erg benieuwd naar.

Proost btw :bier

Jayton
                        Bijdrager

Geloof mij pak een +/-68 sproeier en dat ding brult als een gek, met die filter er op. Volgens mij houdt ie nu gewoon ontzettend in als je de filter er weer op zet of niet???

Ik had hier het zelfde met een pinasco 50cc snel van m’n vriendin en een pinasco 80cc (zwarte versie) van een maat hier uit de straat (bij mij gekocht:D), kleinere sproeier maten geprobeerd en klaar is Kees: BRULLEN maar:o.

vespa-joey
                          Bijdrager

heey, k heb je laatst nog rondzienrijden op t ding. ik woon ook in venray. tof ding
                            laterr

.-{2F4OV}-.

Hey joey:D Thx:thumb

Eindelijk een vespafreak in Venray:lol

Hij is nog niet goed afgesteld… Moet nog sproeier 68 in en denk andere rolletjes…

Jou setup ziet er ook leuk uit:)

Kweet nie wie je bent, ma kwil je vespa graag een keer van dicht bij zien en ff praten:thumb

vespa-joey
                              Bijdrager

heey, ja is goed kunnen we keertje rijden ofzo.
                                ik ben nog lange nie klaar wil m nog harder hebben;)
                                binnenkort 13/13 en dan zie k wel verder

gozer19
                                Bijdrager

dat noem ik geen wheelie…..en whie is met je voeten op de brommer en niet over de grond hahah

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.