Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

vet jong!!! doen man ( als je het geld hebt iig)

VoNcKjE
      Bijdrager

als dat waar is he anuleer k me morgn me evo=) dan wilk die ook =)

kapot
        Bijdrager

op deze site http://www.simonini-racing.com/piaggio1.htm staat ook niet meer dat de cilinders er nog niet zijn..

Ze zullen wel als warme broodjes gaan 😛
          Nu heb ik eigenlijk wel spijt van mijn Evo blok.. Het is dat ik er niet de volle mep voor heb betaald… Maar misschien komt die simo er ooit nog wel eens van 🙂

.-{2F4OV}-.

Kzou zowieso nooit voor evo blok gaan;) 2-kleps membraan en rare inlaat. En de polini 80cc die erbij hoort vind ik redelijk slecht. Als ik dit vergelijk met malossi reedvalve engine met malossi 47mm deps.

Bij deze staat mn blok dus te koop:lol

Laat maar horen als je interesse hebt!!:thumb

reiniero
            Bijdrager

ja hellraiser had interesse maar uh… heb je al besteld of moet je wachten op het geld?

.-{2F4OV}-.

kmoet wel t geld van t blok hebben ja;)

En dan heb ik t bij elkaar:thumb

HELLRAISER
                Bijdrager

Als je me nu es pbt wat je voor het blok moet hebben heb k wellicht intresse.

Fredzzz
                  Moderator

Jah Sil, dat wil ik ook weten. Een kennis van me zoekt nog een 19mm blok…

.-{2F4OV}-.

Mijn blokje staat nu te koop!

De setup staat hierlangs en hij wordt compleet verkocht. Dus met uitlaat, ontsteking behalve overbrenging. Loopt supergoed en is goed afgesteld op de tovami testbank. Mensen die op de meeting waren hebben t kunnen zien. Kheb owk de prijs van snelste ciao ermee gwonnen, maar kwas niet de snelste. Mja Thomas kan moeilijk de prijs aan zichzelf geven:lol Bovendien zit er maar 65cc op he;) Op t einde van de meeting deed ie t even niet meer goed, was n vuiltje in de carb. Loopt weer als n zonnetje:thumb

Ik wil er minimaal 300 euro voor hebben (excl verzk)… Is monteren en blazen.. Snelheden rond de 80 cker haalbaar en trekt dan owk nog goed.

Laat ma wa horen via msn of pm als je interesse hebt.

KennyVespa
                      Bijdrager

ik was ook nog sneller dan jou he 😛 haha,

en dat met een evo engine en een 47mm deps, dus zeg nooit mer dat een evo engine slecht is :boos 😛

heb hem zelf nog bewerkt en afgewerkt en loopt net zo goed als een reed valve,

jammer dat ik de prijs niet kreeg 🙁 :p

ik gun het je tog wel ;), je roze monster was gewoon bruut 😀

jelle: mijne is ook sneller 😉 standaard blok + standaard vertanding en dr evo

eddi
                        Bijdrager

misschien een prijs voor ’t meeste geluid op de pulsejet van barry na:lol

volgende keer een decibelmeter mee:D

KennyVespa
                          Bijdrager

nou ik vond tog al die proma cc tjes een pokke hard geluid maken, mijn too bad klonk veel rustiger en in de uitlaat zit geen demperwol en hat een zwaardere setup dan de mensen met een proma cc

eddi
                            Bijdrager

klopt wel ja, er waren er meer met een hoop geluid, herrie klinkt zo negatief:lol maar als ie steeds voorbij kwam met z’n ciao moest ik wel steeds ophouden met praten want kon mezelf niet meer horen, maar maakte zeker een geweldige indruk:)

ik vind ook dat die too bad’s rustig klinken ja, vooral omdat er zo’n klein dempertje op zit

KennyVespa
                              Bijdrager

jup :D, die ciao van hem maakte egt veel geluid

ArvidW
                                Donateur

Dat blok trok echt goed op, wist niet dat er zo veel power in een 43mm DEPS zat…. (mischien had ik mijne dan ook niet verkocht)

Het zag er super snel uit, zeker omdat Sil er als een vresenlijke boer scheve wheely’s op aan het trekken was =)

Je brommer ziet er trouwens super uit:thumb, het duurde wel een tijdje voordat ik doorhad van wie die nou was…. 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.