Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R.oel !

heel mooi !! heb je nu nog plannen er mee ? behalve als die er is dat simo blok ..

reiniero
      Bijdrager

superBRUUT man;) eg ziekelijk ding wil hem zker eens van dichtbij zien;):P =)

kapot
        Bijdrager

Dat ding ziet er echt gelikt uit!! Ik hoop dat ze die cilinders nog terug vinden bij simonini 😛
          Mooi gedaan, respect. Gedurfde kleur, maar absoluut niet lelijk.

leon ciao
          Bijdrager

Wouw die is mooi geworden =)
            Hele mooie kleuren combo en motorisch natuurlijk ook niet verkeerd :thumb

N!CKs

hij ziet er idd goed uit:thumb
              de kleurencombo is gewoon echt BRUUT:lol

brb. wrom heb je in de andere kap geen S van simonini erin gemaakt:(, omdat daar een twin air sticker zit:?

mman
              Bijdrager

hey,

staat er zeer netjes bij alleen mis ik nog een masterlijk filmpje:P

pijp ziet er nog vers uit he;)

ik denk dat het ze hem zaterdag wel mooi gaan vinden! (ben er zelf niet)

KennyVespa
                Bijdrager

zeer nice dingetje :D, egt strak afgewerkt 😉 ga zo door 😀 :thumb

.-{2F4OV}-.

@Boet: hij trekt wel wat harder maar loopt niet zo hard. Ma da maakt mij niet uit.. als ie ma goed optrekt. Die topsnelheid komt wel met simoblok en malossi vertanding:thumb

@diac: Hij is zo klaar behalve dat ik de simo engine dur nog n keer op wil gooien i.c.m. malossi racevertanding.

@R.oel: Ik wil er eigenlijk nog n keer voor schijfrem durop;)

@Reiniero: Je ziet m zaterdag he:thumb

@N!CKs: Dat heb ik gedaan omdat er daar strax de simonini zij-inlaat komt. Dus de hele kap moet daar opengefreesd worden en t heeft geen zin om daar n S in te maken dan…

@mman: Jammer dat je er niet bij bent. Filmpje komt waarschijnlijk nog wel;) Best leuk blokje.. alleen veel te weinig kracht vindt ik. Kmoet gwoon die simo engine hebben:D

Rebel

Sil hij is gewoon bijna perfect man =)

Alleen ik zie een paar minpunten
                      1 Zwarte kabel 😛 zal je nog wel vervangen ofniet?
                      en vind zelf die twin air sticker niet zo mooi.
                      en misschien wat mooie stepjes erop maken?

Verder is hij gewoon echt perfect

.-{2F4OV}-.

@Rebel: Het is niet de bedoeling om dit blok te houden. Dus die kabel ga ik niet vervangen;) Sticker is dd niet zo heel mooi, ma anders is t zo kaal;) Stepjes… tsja daar ben ik t nog niet over uit. Waarschijnlijk komen ze nog wel, maar dan pas als ik de goede engine heb:thumb

HELLRAISER
                        Bijdrager

Als je van het blok af mot laat me wat weten kerol:thumb.

VoNcKjE
                          Bijdrager

hehe sil dies vet geworden=) maja zie um zaterdag wel he kank der de ehele weg na kijke haha:D

Fredzzz
                            Moderator

Ik had nog niet gezegd wat ik vond… maar je wist al wel dat ik deze kleurencombo erg vet vond…

vorkje maakt hem ook mooi af, doet me aan mijn oude Ciao denken…

Die eene sticker, welke was dat.. die Twin Air? Als je daarmee op de meeting komt:P dan rop ik hem er wel voor je af…

dit moet een stickerloze brommer zijn 😉 behalve de VESPA-CIAO.NL shit dan…

.-{2F4OV}-.

Whaahah:D

Komt goed jonge:thumb

Zo lang ie ma niet gesloopt wordt:!

SJEK DEZE MAIL DAN!!!:o
                                Krijg ik net van simonini binnen!!

——————————————————————————
                                Dear Sirs,

we want to inform you that our new engine for Piaggio Ciao
                                now is ready.

If still interested, we are here for explanation.

Best Regards.

Simonini
                                ——————————————————————————

Als dat waar is he:thumb

Bo3T
                                Bijdrager

whaha net een ander blok gekocht krijg je dit :p haha.

gewoon doen^^ ken je ermee naar meeting limburg :lol

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.