Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Mooi dat het motortje het doet,maar de gele veer is meer dan genoeg.

reiniero
      Bijdrager

mooi zo ik heb nog een gele drukveer voor je is nog nieuw en niet gebruikt dus..

.-{2F4OV}-.

@barry: Helemaal gelijk in.. ga m morgen monteren;)

@reiniero: Kheb nog n gele drukveer liggen dacht ik.. van mn 80 pinasco kit;) Anders laat ik t je morge ff weten reiniero en dan koop ik m van jou:thumb

.-{2F4OV}-.

Gele drukveer heb ik gevonden en erin gezet. Loopt al n stuk beter. Hij trekt redelijk hard op, maar die malossi vertanding is tog redelijk zwaar;) Kan helaas geen foto’s maken van mn brommer, want khoor net van mn ouders da mn broertje m heeft meegenomen op vakantie:boos

Kwil m eigenlijk nog verder afstellen met rollen. Maar kben bang als ik lang vol gas geef da ie vast loopt ofsow:lol Kwil egt niet dat t blokje vastloopt of iets..

Mijn brommer heeft wel veel bekijks! Veel mensen tonen interesse:D Iedereen kijkt er wel naar… ook al staat ie stil en ben ik aant sleutele:lol

Dingen die nog gedaan moeten worden:

– Zadelveer vervangen
            – Zadel inkorten
            – Zadel vastzetten
            – Veren en bouten voor zijkappen kopen
            – Witte vespa ciao stickers bestellen
            – Kappen worden gespoten

FonS
            Bijdrager

netjes, goed om te horen :thumb

maarehm, sleutel jij dan op straat ofzo, dat mensen er naar kijken als je bezig bent :p

succes ermee verder, hoop dat die simo blokjes gauw beschikbaar zijn

.-{2F4OV}-.

Nja op straat niet:lol

Ik zit voor ons huis onder de carport:D Lekker temperatuurtje, ruimte en in de schaduw:thumb

reiniero
                Bijdrager

enne wanneer komt dat filmpje sil??:P

Bo3T
                  Bijdrager

heb je toevallig nog sproeier 74 of 76 liggen daar? ^^ ken ik die komen ophalen haha. aangezien jij ook met een dik blok rond rijd zou dat gerust kenne haha.

.-{2F4OV}-.

@reiniero: Kheb geen camera tot mn beschikking helaas;) Dus je moet ma naar de meeting komen:lol Of wachten tot mn broertje trug is van vakantie, dan maak ik dan wel nfilmpje:)

@Bo3T: kheb net voor je gekeken… Kheb liggen: 66, 70, 72 en 74.. Dus je kunt m komen halen als je wilt:thumb

Bo3T
                      Bijdrager

aah mooi, 74 heb ik wel nodig haha heb je morgen tijd? heb je anders msn? dan kan ik morgen wel naar venray rijden om die sproeier op te halen ;).

(Boetvana @ gmail . com)

reiniero
                        Bijdrager

uh.. Sil kom je ook naar groningen?

Bo3T
                          Bijdrager

ik heb nu trouwens ook nog tijd 😉 haha..
                            als je online komt moet je ff melden stuur je nog wel een pm met men nummer

.-{2F4OV}-.

@Boet: We regelen wel wat via telefoon. Check je pm:thumb

@reiniero: Jup ik ga owk naar groningen. Hoezo?

reiniero
                              Bijdrager

nee gewon daar ga ik ook naar toe dna kan ik hem zien :P;)

.-{2F4OV}-.

Hoe laat rijden jullie aan? En ga je dezelfde avond terug?

Ik wil eigenlijk achter jullie aanrijden, want kheb geen navigatie en weet de weg zo owk niet;)

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.