Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Kheb trwns de Pinasco 46mm Alu versie van Jayton thuis liggen:D

Zo lang staan praten met Jayton dat zn vriendin de auto vast startte:lol

Hij heeft me in korte tijd een hoop verteld over Italie. Kon nog wel n paar uur doorpraten:D

Khoop dat ik hem nog es spreek.

Thx Jayton:thumb

hansieb
      Moderator

Jeah jayton is da man 🙂 ik dank hem heilig voor zijn 47 alu deps!

barry
        Donateur

krijg maar geen te dikke nek jullie twee,Ik heb van Jayton een super uitlaat hahahahahahahahahaha & ik woon in België.Niet te geloven hé.

Wouz-LwB
          Donateur

welke ? 😀

stijnvleut
            Bijdrager

gaaf gedaan met die filmpjes…! en leuke brommerm… en nog thnx voor de onderdelen… hy loopt (A)

.-{2F4OV}-.

@ kwafo: Kheb nog een mooie Pinasco 42mm Alu liggen. Dus 65cc Aluminium met NiCaSylwand:D
                Mag je wel voor een mooi prijsje hebben.

@ stijnvleut: Hey stijn! Fijn voor je dat je brommer loopt:D Als je nog wat nodig hebt hoor ik het wel;) En anders kom nog maar n keer langs voor n praatje:lol

Jayton
                Bijdrager

Wow mooie filmpjes man!! Heb je leuk gedaan zeg. Ik ben benieuwd hoe je brommer loopt met die 80cc Pinasco eronder? Als ik weer een keer in Venlo bij m’n oom zit kom ik langs om te kijken.

Misschien kunnen we wel een keer naar een meeting in Limburg gaan en dan pik ik je wel op met een combo of bus. Dan kunnen we de oren van elkaars kop lullen:D Maar eerst moet mijn project helemaal af zijn. Oh ja en dan laat ik m’n vriendin natuurlijk thuis:pest

Nog twee maandjes wachten en dan is mijn project ook zo goed als af. Ik laat alleen nog geen foto’s zien want dat is geheim 8). Ik kan je wel vertellen dat ik Motorgehause Malossi racing-rot heb besteld en hopelijk eind van de week of begin volgende week binnen is.

hansieb
                  Moderator

Ah super jayton 🙂 ben benieuwd wat jij voor pretpakket hebt straks!

pier
                    Bijdrager

Jayton :
                      Wow mooie filmpjes man!! Heb je leuk gedaan zeg. Ik ben benieuwd hoe je brommer loopt met die 80cc Pinasco eronder? Als ik weer een keer in Venlo bij m’n oom zit kom ik langs om te kijken.

Misschien kunnen we wel een keer naar een meeting in Limburg gaan en dan pik ik je wel op met een combo of bus. Dan kunnen we de oren van elkaars kop lullen:D Maar eerst moet mijn project helemaal af zijn. Oh ja en dan laat ik m’n vriendin natuurlijk thuis:pest

Nog twee maandjes wachten en dan is mijn project ook zo goed als af. Ik laat alleen nog geen foto’s zien want dat is geheim 8). Ik kan je wel vertellen dat ik Motorgehause Malossi racing-rot heb besteld en hopelijk eind van de week of begin volgende week binnen is.

Pik jeroen en mij dan ook ff op als je oom toch in venlo woont:P

.-{2F4OV}-.

@ jayton: Afgesproken:D Ik ben de 1e die met je meegaat! Reken daar ma op! Kben zeer benieuwd naar het malo racing rot carter:D en zowies naar je hele brommer:) Kdenk dat die van mij gaat vliegen met jou cilinder:) jammer dat de v-snaar was geknapt jonge. Khad m zo graag lopend aan je willen laten zien:( mja komt dur cker nog van:lol

@ pier: hij huurt geen hele vrachtwagen!:lol

.-{2F4OV}-.

Hey de site was zondag offline:( Dus nu maar een update:D

Kheb zondag de 46mm Pinasco Alu van Jayton eronder gelegd. Deed niks meer… Af en toe een knal van leven;)

Alles gecontroleerd. Dat is niet zoveel. De bougie werd nat en hij gaf ontsteking. Kheb namelijk een oplichtende bougiedop. Dus kan ik zo zien. Was de bougie kapot:o

Bougie vervangen en hij sloeg 1 keer goed rond en hij deed het:D

Ook het probleem van valse lucht opgelost. Miss da meer mensen daar last van hebben;)
                          Bij mij was de diameter van het polini spruitstuk 13,55mm en de diameter van de dichtgeknepen carburateur 13,60mm. Dus scheelde een halve milimeter. Hierdoor kon ik de carb als ik hem helemaal vast had gedraaid gewoon van het spruitstuk schuiven.

Kheb toen de plastic ring uit de carb gehaald en om de plastic ring een stuk dubbelgevouwen aluminiumfolie gedaan. Toen carb goed opengebogen met een schroeverdraaier en de ring met alu erin gezet. Als je m nu dichtknijpt klemt ie goed om het spruitstuk:D

Hierdoor start ie beter en kon ik hem stationair goed afstellen. Ook betere gasreactie.

Hij loopt nu zeer mooi stationair. Kheb er een stukje mee gereden. Maar niet volgas. Kheb hem namelijk nog niet goed afgesteld denk ik en de bougie die erin zit is volges mij ook nog niet helemaal goed. Dus volgend weekend nieuwe bougie halen.

Het geluidje is zeer mooi btw! Thx Jayton… Khoop dat ie goed loopt.

Iemand miss nog suggesties voor de sproeiermaat? (setup staat gwoon hierlangs)

hansieb
                          Moderator

Sproeier 72 lijkt me beetje zoals de 46polini, STEL HEM WEL GOED AF HE !!!!! het is alu 1 x slecht afstellen en daarmee inrijden vergroot je kans zeer op vastlopers … en dan is die rijp voor de sloop.

Die 46 pinasco is goed zeggen ze op ciaocrossforum ook 🙂

.-{2F4OV}-.

Dat vind ik juist zo eng:S

Ik ben bang dat ik hem sloop. Er zit nu sproeier 70 in. Ma denk dat t klein beetje groter mag. Kheb nog 74 thuis liggen, ma das miss te groot;)

Moet er niet een iets groter sproeier in een alu cilinder dan giet?

pleasure
                              Bijdrager

Pak gewoon eerst 74, tijdens het inrijden mag je wel wat te groot rijden. Zodra je dichter bij de topsnelheid komt merk je wel of je ongeveer goed zit.

murkus
                                Bijdrager

ja dat voel je wel offie verzuipt btr eerst 74ofzo proberen dan weet je of je een beetje goed zit….

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.