Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Bah, niet erg hoopgevend:( Ik wil niet zuur doen maar ik denk niet dat je het redt voor de meeting. Zou wel te gek zijn maar ja…..kneuzen daar bij simonini.

Die ‘S’ ziet er wel strak uit!

.-{2F4OV}-.

Ik ben t wachten zat en kvind t tog jammer als ik niet kan rijden op de meeting..

Daarom heb ik ff een vervangend blokje gekocht van mman op t forum.

Setup wordt dan:

Pinasco D.E.P.S. 43mm @ 22mm
        Std krukas
        Malossi MHR Carters (elektronische ontsteking)
        Malossi VL12 membraan
        Malossi MHR 19mm Carbset
        Malossi E12 Luchtfilter
        Malossi vario
        Malossi zwarte trekveren
        Malossi rode drukveer
        Malossi racevertanding
        Proma CC uitlaat met Polymer Twinner (nieuw)

Dan wacht ik tot t simo blok klaar is en dan zal dit blok voor n redelijk bedrag verkocht worden.

Woensdagavond ga ik met mn peetoom naar spuiterij…. bedrijf van zijn broer. Hier spuiten ze oldtimers en die shit.. soms auto’s van 1 miljoen euro!

Daar wil ik mn kappen laten spuiten voor n redelijk bedrag:thumb

Bo3T
        Bijdrager

word ook wel een mooie setup hoor ;). vind je brommer wel egt focking vet eruit zien 😛 haha. naar welke meeting ga je? want je woont maar 10 km van hier vandaag ofzo.

als je naar limburg meeting gaat moet je ff zeggen 😉 gaan wij ook mee ken je wel meerijden (en ken ik je monstervette brommer zien^^)

reiniero
          Bijdrager

is idd wel een leuk setupje maar ja simo is natuurlijk veel vetter en bruter maar ja om te vervange is het niet slecht:P

.-{2F4OV}-.

Is gwoon tijdelijk;)

Simonini moet er cker nog komen!

@Boet: Kwil cker na de meeting in Limburg. Thorn bdoel je tog:?

Dan kan ik miss wel langs jullie rijden en dan samen met jullie richting Thorn rijden:thumb

woe
              Bijdrager

koop dan en fabrizi kit

iedereen rijdt al met een rv en deps
                en een 43mm kan je niet echt snel noemen

hansieb
                Moderator

woe :
                  koop dan en fabrizi kit

iedereen rijdt al met een rv en deps
                  en een 43mm kan je niet echt snel noemen

Lol niet echt snel ? de 43mm cilinders zijn ook kneiters snel ook de deps 43mm

fabrizi kit kost kneiters veel geld , als je voor dat geld een simo engine met 16pk kan hebbe ipv een 43mm cilindertje met krukas en uitlaatje heb ik toch 10 x liever een simo blok.

woe: de fabrizi is ook in 48mm hoor poepie, en denk niet dat die rv 2 tientjes heeft gekost.
                  kon ie daar beter fabrizi mee kopen

Fabrizi word niet meer gemaakt als het goed is …. anders had jmpb ze. Rv is leuk als je wacht op je simo blok 🙂

woe: vraag je boy flick

Fredzzz
                  Moderator

Fabrizi kan je nog wel krijgen wat dat betreft. In Italie, op eene forum en zelfs op Ebay.it kwam ik lange tijd terug nog een nieuwe set tegen; of te wel, nog nooit gebruikt.

Als je dat Simo blok hebt 2F4OV, wel op de testbank gaan he :).

.-{2F4OV}-.

@woe: Denk dat dit blokje tog redelijk snel is hoor;) En fabrizi kit is geen optie. Kmoet gwoon een complete kit (dus egt alles!) hebben die ik erop kan schroeven en ff mee kan rijden op de meeting. Fabrizi kit is n cilinder, krukas en uitlaat. Kost veel geld dan nog carter kopen en alles in elkaar zetten:o heb ik geen tijd voor helaas. Simonini blok komt eronder zogauw die uit is:thumb

@Fredzzz: Natuurlijk ga ik dan de testbank op=) Ga ik misschien met deze kit al. Kben gwoon benieuwd. Iedereen verteld overal ma wat, maar kmoet t gwoon n keer zelf gezien hebben;)

Kom trouwens net trug van Niessen Restauratiecentrum. Da zijn twee broers van mn peetoom die da bedrijf runnen. Die restaureren oldtimers compleet! Kheb n auto gezien die strax meer dan 1 miljoen euro gaat kosten:o Ook stonden de racemonsters daar. Dikke Ferrari, drie porsches (waarvan 1 in races rijdt en 1 Le Mans heeft gewonnen in ’96) en ook nog n Aston Martin, MG, Ford BRL Nascar Edition (2x) en n hoop andere. Egt niet normaal. Maar die spuiten mn zijkappen, balhoofdkapje en tankdop! Natuurlijk voor n vriendenprijsje:thumb

Ze gaan volgende week op vakantie en daarna spuiten ze m. Dus khoop de kappen over twee weken te hebben:)

reiniero
                      Bijdrager

klinkt goed wou tog zegge is tog ook een goede setup voor nu die simo is gewoon bruter… maar ja dan zullen je kappe wel in goede handen zijn:P

hansieb
                        Moderator

Kom je nog naar groningen dan ?

.-{2F4OV}-.

@reiniero: juist:thumb

@hansieb: Das wel de bedoeling ja.. vandaar die haast met blokje regelen;)

barry
                            Donateur

Misschien doet deze set-up het zo goed,dat je de simonini gaat vergeten.Maarja,ik zou ook dan liever de Simonini hebben,al is het maar voor de naam.

mman
                              Bijdrager

het blokje komt in goede handen;)

net wat .-{2F4OV}-. al aangeeft het is een heel leuk vervangings blokje:)

en dat het goed loopt verzeker ik je.

en met die vario zal het helemaal lekker lopen.

suc6 ermee.

.-{2F4OV}-.

@Barry: Daar zat ik owk al aan te denken, maar kmoet da simo blok uiteindelijk hebben! Dat past gwoon bij mn brommer:lol En t zal lopen als n gek! Dus komt goed Barry:thumb

@mman: Bij mij is ie in goede handen:thumb Kzal dur voorzichtig mee omgaan! En kdenk da t lekker zal lopen=)

15 berichten aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.