Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erwinko
    Bijdrager

tuurlijk gaat ie niet zomaar lekken :S

als jij hem normaal vast draait gebeurt er niks mee, er komt geen druk op de pakking te staan door de hitte.
      want je hebt gewoon je overloop gat…

.-{2F4OV}-.

Khoop dat t werkt

maar nu ff een vraag over hoe de balhoofdlagers op EBR monteren…

Het eerste deel van het balhoofdlager dat je over de geleiderstang heen schuift moet dat over zo’n dun stukje ijzer “geslagen” worden zodat het als het ware vast zit aan de voorvork??

Alvast bedankt!!!

woe
        Bijdrager

sorry hoor maar als je een vraag hebt post t dan in een topic en niet zo breezah in je special

je bent niet bevoorrecht omdat je een simo ciao hebt , als iedereen zoiets gaat doen krijg alleen maar van die rare topic titels en heel veel spam

ik heb verder niks tegen je ofzo, maar dit moest er gewoon uit

Edit ArvidW: Gedeeltenlijk mee eens, een vraagje tussendoor in je perso kan wel prima:), maar er zodanig aandacht voor vragen liever niet. Heb je topictietel al aangepast.

.-{2F4OV}-.

Ow.. kwis niet da da nie de bdoeling was;)

Dan weet ik dat:thumb

Ma khoopte zo op n sneller antwoord en niet al die vragen door elkaar van t vragentopic;) En het gaat over mn special.. Denk owk wel da jullie da begrijpe:thumb Alleen die titel veranderen is idd beetje spam-achtig..

PS: kheb nog geen simo ciao:(

ArvidW
            Donateur

PM Fredezz anders ff, die heeft het 90% zeker zelf al minimaal 1x gedaan 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Voorvork zit erin;) Ziet er mooi uit..

Net naafdeksel van t voorwiel naar coater gebracht. Ook achterkoppeling gaat erheen, maar dan moet ik eerst de startveertjes eruit hale;) Anders gaat dat niet goed met die zandstraaldeeltjes overal tussen;)

Ook ben ik bezig met de remkabels. Ik heb roze van Jayton, maar die kleur roze is helaas niet t zelfde. Kzie wel hoe t eruit ziet..

Foto’s komen aankomend weekend of volgende week:thumb

.-{2F4OV}-.

Kheb mn bestelling van mopshop binnen:D

Kheb de banden erop gelegd en ff de wielen onder de brommer gelegd… Kan de wielen helaas nog niet monteren;)

Ook heb ik de handvaten er nu op gezet om dat ik die er definitief op wil hebben:)

Balhoofdkapje, tankdop en zijkappen moeten overigens nog naar de prof spuiter;) En ze worden wit natuurlijk..

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Ziet er zeer gelikt uit jonge, stuur mag wel iets hoger van mij part.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

reiniero
                    Bijdrager

ziet er egt uber vet uit!! super vet gewoon maar ja zoals herr flick al zegt mag je dat stuurtje wel wat naar voren doen maar hij ziet er super vet uit weet je al wanneer het blokje eraan komt?

reiniero

TimoO_
                      Donateur

dat zadel kan dat niet nog ietsje lager? maar ziet er zeker vet uit hoor! het mooie is dat er zo weinig bij aan is gepast, spatbordje ingekort en buis ertussen, that’s it. nu maar wachten op z’n hart he!

Rebel

Zeker wel grappig zo 😛

Maar hoezo kun je wielen nog niet monteren?

Dan lijkt het altijd zon vooruitgang namelijk
                          En heb je nog niks vernomen over het blokje?

N!CKs

ziet er super uit. mooi kleurencombo, da wit met roze.:thumb
                            wordt zkkr uber vet=)

.-{2F4OV}-.

@Herr Flick: kzal t stuur es aanpassen en kijke hoe da eruit ziet;)

@reiniero: Leveringdatum van t blok staat nog steeds op juni/juli.. Dus zou niet meer al te lang moeten duren;)

@TimoO_: Zadel is nog niet aangepast he.. Moet nog een stuk van worden afgeslepen en er moet een nieuwe veer in. Die vincent van brommeronderdelenshop heeft weer es opgelicht…

@Rebel: Het achterwiel kan ik als het goed is wel monteren, maar t voorwiel nog niet. En kwil ze allebei tegelijk monteren. Het voorwiel kan niet gemonteerd worden omdat de naafdeksel nog bij de coater ligt;) Kheb gister wel de voornaaf gereviseerd.

Bedankt voor de aanmerkingen en complimenten :thumb

hansieb
                              Moderator

Super vet kleurtje sil , nu nog wachte op simonini ….

Frits
                                Bijdrager

Roze en wit vet combotje:thumb

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.