Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Dat klopt:thumb

Mn bestelling van Euroscooters.nl is jammer genoeg nog niet binne;)

.-{2F4OV}-.

Ook de bestelling van Euroscooters.nl is binnen! Dus stuur in elkaar gezet!:D

Ziet er bruut uit al zeg ik het zelf:lol Foto’s wel in t donker genomen;)

TimoO_
        Donateur

ziet er inderdaad wel lache uit!

nu nog je frampje he dan kan je alles in elkaar gaan zetten. klaarmaken voor de simonini!

Vespaflappie
          Bijdrager

R.oel ! :

.-{2F4OV}-. :
            Maar Edjuh als da egt waar is … wa moet ik dan volges jou voor banden erop zetten? Denk tog dat ik de Vee Rubber banden erop gooi;)

dat maakt echt niet zo veel uit hoor, op die swallows met die noppen erop staat max speed 45 km/h, en ook al rijdt je 85 km/h, gaan ze echt niet meteen kapot van. en k neem aan dat je niet een uur ofzo met zo’n hoge snelheid gaat rijden ..

Je snapt totaal niet waarom er die advies snelheid op staat? Dingen kunnen zeker harder als 45, alleen heb je dan echt totaal geen grip maar en zweef je half boven de weg, het kan gewoon veel beter….
            Puur een grip kwestie…

Wil ene band springen moetje het heel erg bond maken!

.-{2F4OV}-.

Whaha ja:lol

Dan moet je egt 200 km/u gaan met je ciao;)

Da gaat nie lukke denk..

Trouwens ook de rode Malossi drukveer in mn achterkoppeling geinstalleerd:D Stevig veertje:o

de papkarre
              Bijdrager

dan moet je ongeveer 200 rijden op 45 banden dan worden ze warm en dan gaan ze smelten (dan heb je wel even veeeeeel grip maar niet heel lang) en dan kom je op dat staal uitje banden en dan klap je op je bek

Kay
                Bijdrager

Ik denk dat elk klein steentje dat je boven je 120km/u tegen komt je band al kapot knalt..die dingen staan er niet voor niks opgeschreven.

.-{2F4OV}-.

Kank me niet egt voorstelle..

maar dur zit wel wat in ja;)

erwinko
                    Bijdrager

het is in mijn ogen gewoon om de fabrikant veilig te stellen

stel jij gaat met 70 op je bek maar op de band staat max 45
                      jij klaagt fabrikant aan van geen grip met die banden
                      dan zeggen zei; ho eens even, er staat toch max. 45

.-{2F4OV}-.

Ik denk idd da da de rede is ja..

Zulle we t ff over de voorvork hebben:lol

Iemand nog aan- / opmerkingen erover?

G-no
                        Donateur

hijs mooi:) komt er ook nog een koplamp op? ben benieuwd naar het eindresultaat;)

KennyVespa
                          Bijdrager

ziet er toppie uit :D, ik zou voor de babyblauwe stuurrol gaan, dan heb je frame baby rose en je stuurol baby blauw :baby dan past het wel bij elkaar :P, lijkt het zoon baby brommer, maar dan met een bruute simonini set-up 😀

.-{2F4OV}-.

Whaha:D

Ik zal es kijke hoe dat eruit ziet.. kheb die blauwe nog niet geprobeerd;)

@ G-no: Komt geen koplamp op;) Wordt een racer en kga nie ’s nachts race.. en kvind het sowieso niet mooi op een EBR voorvork;)

TimoO_
                              Donateur

of probeer dit idee uit voor de koplamp. met een fox voorlicht, ga ik ook proberen. dat lijkt me wel mooi uit zien op een EBR :).

.-{2F4OV}-.

Thx Tim

Ziet er idd niet slecht uit;) Als t bij jou mooi uitziet doe ik da miss owk wel..

maar nu nog niet… ik vind zonder koplamp supervet:thumb

PS: DEZE WEEK IS MN FRAME ALS T GOED IS GECOAT:D:D

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.