Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 3,001 tot 3,015 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Mijn brommer staat sinds zondag in eindhoven:)

Heeft maanden stilgestaan en een paar keer erop springen en hij brommen deed ie! Klonk bekend:lol

Alleen ff nieuwe gasbocht erop monteren en verder sprong mn stop engine knop gewoon uit elkaar zonder dat ik er iets mee heb gedaan;) Gasbocht koop ik van daanciao hopelijk en stopknop denk ik ff nieuwe bestelle op JMPB.

arvid13690
      Bijdrager

wel beetje vies:p

Tis altied moar eem!

pepko
        Donateur

arvid13690 :
          wel beetje vies:p

says Who?

edit@hieronder: dat jij nou in een operatie kamer sleutelt…

arvid13690
          Bijdrager

het handvat is roze met zwart:p

Tis altied moar eem!

.-{2F4OV}-.

Krijg gratis een nieuwe stop engine knop opgestuurd. Echt een super service van JMPB!
              Heb de knop ook ma 20x ingedrukt ofzo dus vind het raar dat ie al kapot is;)

.-{2F4OV}-.

Nieuwe al ontvangen:)

Docs
                Donateur

Top service weer van die mensen 🙂 Kun je weer (5min) aan het sleutelen 😛

Jelle
                  Moderator

Sil, kom je nog wel eens op het forum?

We horen en zien nooit meer iets van je en leeft je simo ciao nog?

.-{2F4OV}-.

joo jelle!

Kijk af en toe stiekem nog wel eens!;)
                      Een jaar geleden liep hij niet meer heel lekker en daarna nooit meer gestart. Heb deze week het blok uit elkaar gehaald en er zaten wat lichten veegjes in omdat de voetpakking kapot was bij een tapeind:con Maar niets ernstigs en heb nu de pakking etc klaarliggen en dus kan het blok weer in elkaar gezet worden.

Knop voor uitzetten moet ik nog ff vervangen en heb ook nog nieuwe handvaten liggen. En natuurlijk een nieuwe snaar omdat hij die lekker vindt:lol

Dus hopelijk op korte termijn weer n keer een movie met 14k+ RPM. maar ben ook bezig met een appartement te kopen dus moet ff kijken wanneer ik tijd heb.

Er zijn geen meetings dit jaar ofwel? Een toer kan wel aan meedoen, maar dat lijkt me niet verantwoord zonder verzekering.

pepko
                      Donateur

hey Sil, we hebben natuurlijk gewoon de VCM in Groningen zoals elk jaar.

Ik hoop dat je hem snel weer in elkaar hebt zitten want het is een blijft een beest =)

.-{2F4OV}-.

Heb net mn pen uit de zuiger gehaald en ik voel 2 opstaande randjes waar normaal het naaldlager op loopt. Is dit normaal?!

misterd11
                          Bijdrager

Het is niet vreemd, ik kom dit ook wel vaker bij scooters tegen, maar vooral bij de cilinders die veel touren maken. Waneer de opstaande randjes voelt met je vinger vervang ik ze altijd. Heb het 1 x gezien bij een bigbore dat hierdoor de naaldlager waarschijnlijk kapot is gegaan en toen ook de cilinder had gesloopt. Dus ik zou een nieuwe piston bestellen, altijd goedkoper dan een nieuwe cilinder!!

.-{2F4OV}-.

De rand is voelbaar en verschil meetbaar. De diameter van de pen is 11,9mm i.p.v. 12mm. Dus denk nieuwe pen en naaldlager erin…

misterd11
                              Bijdrager

Dit raad ik zeker aan, succes!!

speedbuxy
                                Bijdrager

Ja dit gebeurd wel vaker, al vind ik het voor die paar ritjes die jij ermee maakt wel vrij snel.
                                  Maar misschien was de kwaliteit ook niet top (blijft wel simo) dus probeer nu iets van Malossi of een ander A merk te scoren.

15 berichten aan het bekijken - 3,001 tot 3,015 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.