- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 juni 2011 om 21:08 #281155
En jij moet als WTB’er wel weten wat er gebeurd als je je zware poten achter het achterwiel hangt;) Blijft dat roze monster helemaal niet aan de grond.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 juni 2011 om 23:04 #280547.-{2F4OV}-. :
@speedbuxy: Ga jij naar die meeting in Leverkusen?Dat had ik graag gewilt maar is het te kort dag voor.
M,n citta staat namelijk in de schuur met een ruime kruk en dus lager aan de koppelings zijde, en ook is hij laast naar een klein stukje rijden ermee opgehouden(vermoed nu toch eens een cp nokje)
Dus ik heb nog wel wat te sleutelen, en daarnaast had dit weekend ook wel erg dicht op het vct weekend gezeten.
Dus ondanks dat die meeting erg goed hoort en klinkt moet ik er toch voor passen:(@arvid
Hij moet gewoon z,on fiets zadeltje op z,n stang monteren en dan offcourse zo dicht mogelijk achter het stuur:D
Kan hij bij het voor wiel mooi 2stepjes erop doen om z,n voeten op te zetten:haha10 juni 2011 om 20:17 #280901
.-{2F4OV}-.@ArvidW: Whaha:p Ja da klopt idd. Hij wil wel aan de grond blijven hoor…af en toe als de snaar slipt:lol
@speedbuxy: Ik ga helaas ook niet. Ziet er leuk uit, maar zit met afstuderen helaas. Kan ik miss beter meteen een stoel aan de voorkant op mn voorvork lassen=)
10 juni 2011 om 20:24 #277822Ik zou deze zoooo graag een keer zonder uitlaat zien starten..:lol
Mooi ding hoor, eindelijk loopt hij echt top!
10 juni 2011 om 22:48 #281179rij je nu met 2,7 grams rollen? Wel lekker licht.
Je snaar lijkt me ook nog steeds aardig slap in het filmpje, hoe kan dat eigenlijk? Toch zelfspannend met vario?11 juni 2011 om 06:23 #281180
.-{2F4OV}-.@-RobinvS-: Zo grappig is dat niet denk ik:lol Wordt de buurt helemaal gek! Thx man:)
@peter139: Jup. Eigenlijk moesten er nog lichtere rollen in of een sterkere drukveer. Maar heb nu de lichtste rollen en zwaarste drukveer dus da gaat niet lukken. Of ik zou de rollen moeten verlichten. Maar zo is het wel prima.
De snaar klappert idd behoorlijk op het filmpje. Als ik de stationairschroef iets aandraai dan is het klapperen weg.Bovendien had ik mijn rollen eruit gehaald en daar was er iig 1 deels gesmolten door de hitte. Daardoor werkte de vario ook niet naar behoren de laatste keer. En de gradenplaat had zit een klein beetje in het variohuis gevreten op één hoek. Dit komt doordat de variogeleiders wat zijn vervormd door de kracht die erop komt.
Bestelling JMPB is als het goed is binnen in Venray:)
– Variomoer en borgring
– Zadelveer
– Malossi HT 2.7 rollen (HT = High Temperature, dus hopen da deze niet smelten zoals de Leovince 2.7 rollen)
– Malossi variogeleiders11 juni 2011 om 11:15 #281181Prachtig! Ik heb er geen woorden voor 😀
Nu maar hopen dat de gasschuif nooit blijft hangen ..:P
11 juni 2011 om 13:09 #281185Sil,
Ik heb nog wel 2 grams rollen voor je anders?
11 juni 2011 om 19:01 #281187
.-{2F4OV}-.@tnerual: Dank je wel kerel!
@MHR: whaha 2gr rollen! Wtf! Dan gaat ie echt kapot denk ik:P is wel goed zo. Ma bedankt voor t aanbod Hans;)
Nog een vraagje vanuit mijn kant. Ik heb mn zadelveer van JMPB binnen en deze past ook niet in mn zadel. Op mn zadel stond citta in het rood/zwart. Zijn er meerdere soorten zadelveren? Kan ze op JMPB niet vinden. En de brommerboer hier had ook alleen dit model veer voor citta/ciao. Hoop dat iemand me kan helpen. Loopt ie eindelijk, zit ie voor geen meter:lol
11 juni 2011 om 19:05 #281188Dit is de enigste veer die er is. En is best moeilijk om in je zadel te krijgen. Sommige slijpen er een stukje vanaf zodat hij kleiner is en lassen hem dan vast en anderen tikken hem erin met een hamer en een grote schroevendraaier zoals ik 😛
11 juni 2011 om 19:27 #281189ja je moet even creatief zijn om hem er onder te krijgen, ik had hem gemonteerd met de bankschroef.
11 juni 2011 om 19:31 #281190is deze veer te klein of te groot? sorry als dit al vermeld staat ergens.
12 juni 2011 om 11:29 #277773
.-{2F4OV}-.@Leovince: Ja maar hij is echt een paar centimeter te lang;) Dat tik je er niet in.. het is gewoon een andere veer.
@peter139: Met een bankschroef:S en dan:lol
@DR-flenny: Sorry.. daar ben ik idd niet duidelijk in geweest. Maar hij is te lang;)
12 juni 2011 om 11:30 #281193
AnoniemIk heb zelf een ciao-mix en heb dus ook een veer onder mijn zadel, aan mijn frame. Ik doe de veer altijd in de bankschroef en dan met 2 ijzerdraadjes vastbinden zodat de spanning op de veer blijft staan en de veer dus een stukje korter is.
Succes!
12 juni 2011 om 11:35 #281194als hij te lang is slijp je er een stukje van af?
maar kan wel kloppen dat hij te ‘lang’ is op het moment je oude is al ingezakt.
even wat foto’s anders want met beetje kracht hoort het gewoon te lukken -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.