Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Klinkt als een mooi dagje banken:thumb
      En ook zeer mooie resultaten, niet mis!=)
      Alleen jammer dat er geen filmpjes van zijn:(:P

Jarco
      Bijdrager

:worshippy

Mooi verhaal en leuk om te lezen dat er eindelijk een grote vordering is. :thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Een middag goed afstellen op de bank kan idd wonderen doen:thumb zeker als de onsteking ook zo brak bleek te staan.
          Maar we willen nu natuurlijk wel snel eens een filmpje zien:thumb
          Dus binnenkort met de camera bij de hand het beest er maar eens goed van langs geven sil:D

El Citta
          Donateur

Mooie update Sil:thumb Klinkt goed. Ben ook zeer benieuwd naar wat beeldmateriaal!! 😉

virgil
            Donateur

Fijn Sil dat hij nu netjes loopt:thumb

Ik hoof niet eens een fimpje te zien om te geloven dat hij enorme power heeft dat heb ik wel gemerkt
              toen ik er even op reed!

Super dat de bus nu werkt en graag gedaan:thumb

Als er nog eens iets is dan help ik je graag!

Groetjes

Frank80cc
              Donateur

Ziek hoor zo veel pk op het achterwiel.. mooi tour blokje voor de zomer 8)

TimoO_
                Donateur

Nice! Ik hoop hem snel in levende lijven te zien =)

.-{2F4OV}-.

@docs911: Daar is het eigenlijk allang tijd voor:lol

@VespaAvanti: Kheb wel een filmpje van de 13pk run met slippende snaar. Hij had nog lang niet vol gas en toen liep hij al 110 km/u ofzo:lol Kzal dit filmpje zo ff uploaden;)

@Jarco: Ja eindelijk idd:thumb

@speedbuxy: Doet idd wonderen:) En ook rijden met een goede voorvario is wel zo handig:)

@citta89: Beeldmateriaal komt er zeker nog!

@virgil: super kerel dat je die bus voor mij hebt aangepast. Je zou er nu eens op moeten rijden:lol Lijkt wel of ie twee keer zo hard optrekt!

@Frank80cc: Het mooie is dat ik er zomaar een toer mee zou durven rijden. Laatst hier ook al een half uur of langer overal rondgetoerd. Ben niet bang dat t blokje me in de steek laat. Maar ik denk dat de politie het niet heel grappig vind als er iemand op een snorfiets rijdt zonder kenteken met hoge snelheid.

.-{2F4OV}-.

Hier twee foto’s:)

en n slecht filmpje van de 13pk run met malossi 1:9 vertanding en slippende v-snaar

En oja…

mn zadelveer is in 2 stukken gebroken omdat de brommer steeds op t achterwiel wil:lol

Ik neem aan dat ik deze zadelveer daarvoor kan gebruiken of niet?
                      http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=388

Spulleke!

jep kun je gewoon gebruiken is precies hetzelfde 😉
                        en nice ding heb je zag hem op de thorn meeting hij wou wel 😀

.-{2F4OV}-.

@Speedy: Oke bedankt! Hij wou bij de meeting op Thorn wel ja… ma hij ging niet! Nu wel=)

speedbuxy
                          Bijdrager

Hoort al wel lekker man8):thumb ondanks het slippende snaartje.
                            Je hebt hem trouwens zeker niet verteld dat koppeling schalen achter bij vespa wel eens willen kapot klappen:haha
                            Of is deze ivano schaal echt een stuk sterker?

.-{2F4OV}-.

@speedbuxy: Deze schaal is gemaakt uit RVS. Dat is veel taaier dan gietstaal en zal niet zomaar kapot klappen. Hij zal eerder eerst gaan scheuren of iets;)

Net weer ff een stukje gereden maar hij klinkt echt heeeeeeel lekker:thumb

speedbuxy
                              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                                @speedbuxy: Deze schaal is gemaakt uit RVS. Dat is veel taaier dan gietstaal en zal niet zomaar kapot klappen. Hij zal eerder eerst gaan scheuren of iets;)

Net weer ff een stukje gereden maar hij klinkt echt heeeeeeel lekker:thumb

Dat scheelt dan voor je benen anders had er vast al eens een schaal in gehangen:D:|

Edjuh
                                Bijdrager

Sprocatti is geen terechte naam want ivano was de eerste die deze schaal produceerde(hij heeft er meer dan 50 verkocht zover ik weet, en ze zijn nu weer nieuwe aan het maken).

Deze komt dus ook van ivano. Van klappen is geen sprake, deze is veelvuldig getest met deze blokjes(zie mijn ciaocross filmpjes).

Sil, jammer dat ik niet dichterbij venray woon anders had ik wel even als cameraman willen fungeren.

Heb het meteen aangepast, want geef 10x liever ivano er credit voor dan de mensen bij sprocatti.

15 berichten aan het bekijken - 2,911 tot 2,925 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.