- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 maart 2011 om 20:20 #280110
Edjuh :
Alleen is het bij onze brommers omgekeerd, met de klok mee= later en vice versa, maar dat weet sil vast wel.En barry, dat blokje heeft best leuk gelopen hoor, een pluim voor sil dat hij er nog steeds tijd en geld in steekt want er zijn weinig mensen die dat zo lang blijven doen.
Volledig mee akkoord!
Sil, sorry dat k je met je naam aanspreek, ik vind het PRACH-TIG wat je allemaal hebt verwezenlijk! Die HPI alleen al, volledig werkelijk uniek man!
ONeindig en onbeschrijfelijk veel bewondering/respect/ voor je!
Velen zullen wel hier naar opkijken!Veel succes hee!!
Oh ja , Hansieb; Goed gezegd 😉
13 maart 2011 om 00:52 #275723Ik zie wel de brommer is net zoals het baasje hij begint langzaam tot leven te komen nu het wat warmer word:D
(Is hier niet anders hoor daar niet van:D)13 maart 2011 om 09:06 #280113
.-{2F4OV}-.@tnerual: Egt super om te horen dat je mijn project waardeert:) Er zit vel tijd en geld in maar ik vind het gewoon leuk:)
@Andree: Whahah:lol daar heb je helemaal gelijk in! kan nie wachten op de zomer

Zometeen maar es de auto in gaan laden voor de meeting in Thorn:D Lekker weertje hiero!
Wat is er nieuw:
– Complete HPI 2006 binnenrotor ontsteking
– Leonelli killswitch
– Stop engine button
– 5N14 gasnaald van Mikuni 24TM
– pakkingsset vervangen van Mikuni 24TM
– XSH luchtfilter
– B9HS NGK bougie
– NGK Racing bougiekabelVerdere aanpassingen:– Verlichte segmenten in koppeling (van 140 naar 105,5 gram)
– Rode drukveer erin13 maart 2011 om 09:11 #280114Sil, al beetje kunnen testen hoe brom nu loopt? Moet nu een spoiler en splitter op gezet worden om te voorkomen dat hij opstijgt?:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno13 maart 2011 om 09:14 #280115.-{2F4OV}-. :
@tnerual: Egt super om te horen dat je mijn project waardeert:) Er zit vel tijd en geld in maar ik vind het gewoon leuk:)Zometeen maar es de auto in gaan laden voor de meeting in Thorn:D Lekker weertje hiero!
Wooo, weet ik wel, en begrijp ik ook wel!
Ik kan mijn respect niet echt uitdrukken hierzo, maar waardeer het echt.. Ook het feit dat je zoveel geduld hebt gehad, en ook wel beetje gekl**t, maar dat werd steeds allemaal goed opgelost! Da’s net het mooie!Dit is overigens wel bij meerdere leden het geval, maar dit, is toch wel uniek speciaal 😀 . Ook tof dat er iemand met Simo Engine tot het uiterste gaat, en dat die dan nog eens goed zal lopen, in tegenstelling tot sommigen ( no offence!) die er na ongeveer 75% op terugkrabbelen, en het prachtige blokje in de verkoop zetten! Je snapt wel wat ik bedoel!
Wacht vol bewondering en nieuwsgierigheid op wat filmmaterial van je Ciao, SimoCiaoHPI :D:D
En misschien ook op een rollerbankje, moest er 1 aanwezig zijn? 😀 Misschien wordt het dan wel ont-ijkt mte die power 😛Groeten
13 maart 2011 om 09:15 #280116
.-{2F4OV}-.@ArvidW: Nee nog niet egt goed kunnen testen. Politie reed hier nogal veel rond na de eerste start:lol Maar khoop in Thorn n beetje te kunnen testen. Spoiler en splitter is niet nodig…blijft zo ook wel aan de grond:D Kom jij ook nog langs vanmiddag?
@tnerual: Ik heb welleens ooit eerder op de rollerbank gestaan, maar die trok ik zo tot het maximale:lol Dus dan zal er toch een andere moeten staan…
13 maart 2011 om 09:31 #280117@tnerual, Sil kent geen angst, ’t komt waarschijnlijk door al dat groene spul dat hij (op het werk!) consumeert:lol
@Sil, Nope, heb van middag bezoek. Ik kom over tijdje wel naar Venray getuft, dan zullen we ff filmpjes schieten van jou op je ciao aangezien de halve wereld hierop zit te wachten;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno13 maart 2011 om 13:03 #280122Nice nice nice nice 8) Ziet er weer goed uit
Mooi dat hij ook loopt 8) Nu nog afstellen 😮 😛13 maart 2011 om 18:50 #280131
.-{2F4OV}-.Nou hij liep beste wel lekker vandaag! Zeker op het einde aangezien de banden toen niet meer leeg liepen en mn balhoofd vastzat:lol
De banden liepen steeds leeg omdat de rubbertjes in de malossi dopjes het pinnetje naar beneden duwde:lol Balhoofdmoer heb ik nu bevestigd met loctite 243 in de hoop dat het niet meer lostrilt.
Sproeiermaten zijn flink omhoog gegaan tijdens het afstellen. Van 200 -> 210 -> 220 -> 230 😮
Nu ziet de bougie steeds mooier uit en miss moet er nog wel een grotere sproeier hebben dus ga er maar eens bijbestellen:)
De voorontsteking heb ik met een schuifmaat op 1,9mm afgesteld, maar hier zal ook nog wel wat aan gesleuteld moeten worden. Bovendien moet mijn variobus verder afgedraaid worden… alleen vergeten de bus aan Virgil af te geven. Maar ik denk dat ik hem volgende week op de post doe…als Virgil zn aanbod nog geldt;)Verder was het lekker weer vanmiddag en flink kunnen gassen! Edo heeft nog een aantal mooie foto’s enkele ervan zullen ook hier gepost worden:D
13 maart 2011 om 19:27 #280132Heey Sil,
Mijn aanbod geld zekers nog.
Als de ciao is gemaakt kan ik de bus event. ook komen halen aanstaande zondag.
Echt super dat ik even heb kunnen rijden want echt een knal beest man!
Zal je wel helpen met je monstertje!
Groetjes en bedankt.
13 maart 2011 om 21:01 #280133bestaat hier filmmateriaal van..?
13 maart 2011 om 21:54 #280134

Het klonk best lekker!
14 maart 2011 om 21:03 #280154leuke foto’s!
Maar is er filmmateriaal??? 😀
14 maart 2011 om 21:22 #280155(sorry Edjuh, maar er zat toch geen copyright op hoop ik? :P)
*Ik hoef geen alleenrecht op het plaatsen van mijn filmpjes : -P .
14 maart 2011 om 23:16 #275153Lekker filmpje
bevalt het nou ook goed die binnen rotor sil? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.