- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juli 2010 om 00:17 #278122
Ik ben ook erg benieuwd,
Fijne vakantie kerel
25 juli 2010 om 19:37 #278169
.-{2F4OV}-.Vakantie is Tunesie was zeer mooi! Ik heb er zelfs enkele vespa’s gespot:) Zelfs eentje met een Gianelli Mega uitlaat.. helaas had ik toen de camera niet bij de hand.

Helaas had de vakantie ook een schaduwzijde. Mijn vriendin is de laatste dag ziek geworden. Veel buikpijn en diarree. Ook veel bloed in de ontlasting. Gelukkig had ze nog wel genoeg kracht om terug naar Nederland te vliegen, maar op Schiphol aangekomen moesten we meteen naar de 1e hulp. Volgens de doktor ter plaatse is het gwoon reizigerdiarree en gaat het vanzelf over en geen bacteriele darminfectie omdat ze geen koorts heeft. Nu ligt ze op de bank met nog steeds buikkrampen en ze heeft al 3 dagen niets gegeten. Ik hoop dat het morgen beter gaat met haar;)
Verder heb ik een mailtje van JST Power terug. Hij heeft een gleuf in mn spruitstuk gedraaid zodat de O-ring er goed invalt waardoor het beter afsluit en beter blijft zitten. Ook heeft hij de variobus van mijn nieuwe malossi vario 0,5mm afgedraaid zodat de snaar minder snel slipt. Al zal dit moeilijk zijn bij +- 18pk @ 13.000 RPM
Ook heb ik HPI gemaild wat de status is van mijn blokje. Ze hebben er nu toch ongeveer een week aan kunnen werken.
Khou jullie up2date
25 juli 2010 om 19:41 #278170beterschap voor je vriendin!
nog veel succes verder!25 juli 2010 om 21:39 #278171Kijk eindelijk eens een land waar je nog veel vespaatjes ziet rijden…
post je deze foto’s ook nog even in het grote gespot op vakantie topic?
28 juli 2010 om 08:53 #278198
.-{2F4OV}-.@tnerual: Thx:)
@Jelle: Jup idd. Maar peugeot had toch wel degelijk de overhand. Ik heb ze in het topic geplaatst.
Vandaag wordt de HPI binnenrotor op mijn engine gebouwd! Heb net een mailtje terug van HPI. Hoop dat ik m eind deze week/begin volgende week terug heb. Foto’s zullen volgen! Kan niet wachten!
Verder gaat t iets beter met mn vriendin. Maar nog steeds niet super. Ik ben zelf ook snel moe en nog niet 100%. Maar komt wel goed.
28 juli 2010 om 09:02 #278199nogmaals, veel beterschap voor jullie beiden deze keer;)
Ik kan zelfs zelf al niet meer wachten !!
waar doen ze het juist? Is het in Belgie?Dan kan ik eens gaan kijken!!:! 😀
28 juli 2010 om 09:12 #278201
.-{2F4OV}-.@tnerual: Bij HPI (Horse Power Ignition) in Belgie op de Kuilenstraat in Bree. Geduld is een schone zaak:lol
30 juli 2010 om 06:50 #278224
.-{2F4OV}-.De HPI is erop gebouwd. Maar volgens HPI heeft het een hoogte van 38mm. Dit is veel hoger dan de 30mm van het vliegwiel. Dus het past zo niet meer tussen mijn frame. Ik moet mijn ontsteking en vario nog terugkrijgen van JST Power. Daarna stuur ik deze op naar HPI en dan kunnen ze kijken waar mijn vario moet beginnen. En dan kijken hoe of wat met de HPI ontsteking… duurt dus nog iets langer dan ik had gehoopt;)
30 juli 2010 om 07:03 #278225ik heb het je nog gezegt dat het niet past zomaar:!
30 juli 2010 om 08:16 #278226@virgil: jaahaaaa!
gruwelijk wat je doet, hopelijk gaat het werken! succes.30 juli 2010 om 08:24 #278227@ veldmuijz: indderdaad ja ik begrijp soms niet waarom als ik een tekening heb gemaakt van een blokje
waar ik zelfs nog meer ruimte voor had en het niet past ze het toch gaan proberen.@sil: misschien kunnen ze iets met de opvulring doen als je die nu eens een stuk afdraaid dan heb je meer
ruimte en aangezien de oppervlakte van de rotor toch minder is dan de opp. van de vario valt het misschien
allemaal mooi in mekaar.succes ermee.
gr
3 augustus 2010 om 18:00 #278258
.-{2F4OV}-.@VeldMuijz: Thanks
@virgil: Je laatste reactie begrijp ik niet met het in elkaar vallen;)
Ik heb vandaag mijn ontsteking opgestuurd naar HPI zodat ze kunnen vergelijken etc.
Ook heb ik mijn afgedraaide variobus en mijn bewerkte spruitstuk binnen.

Verder heb ik mijn achterkoppeling terug in elkaar gezet met de verlichte segmenten. Zwarte omega drukveren met rode malossi drukveer erin. Zal wel nodig zijn mocht hij echt zoveel meer power heeft en doorgaat in de toeren.

Verder maar weer even afwachten op een reactie van HPI;)
3 augustus 2010 om 19:24 #278260Nice!
ben benieuwd hoe het straks met de HPI gaat lopen, en of je overbrening het een beetje goed houdt!
succes ermee
4 augustus 2010 om 14:46 #278261eyy sil mijn mooie spruitstukje aangepast?:p
maarree hoeveel mm is de breedte van de groef op het spruitstuk? ik had het miss dan ook wel gekund aangezien dit gewoon met een rechte insteekbeitel gedaan..
4 augustus 2010 om 16:08 #278262
.-{2F4OV}-.@BMW: Bedankt kerel! Ik ben ook zeer benieuwd:)
@Sven vdB: Jup:lol de groef is ongeveer 3mm breed. Het moest gebeuren wat zo schuift het spruitstukrubber er tenminste niet vanaf en hij sluit ook beter af.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.