Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CrossVespa
    Bijdrager

Ziet er goed uit, heb er vertrouwen in ahha:thumb

Ben we benieuwd naar een filmpie;p

niek1992
      Bijdrager

Dat jullie nog nooit naar zo’n EXT soort snaar gezocht hadden. Ik was er eigenlijk mee bezig vanaf het begin dat ik vario had 😀 wou een verstevigde snaar. kwam uiteindelijk via de gates site zelf op die snaar;)

.-{2F4OV}-.

Nieuwe onderdelen:)

Nieuw vespa logo in balhoofdkapje

Gewicht segment oostenrijkse koppeling

Kga nu de trekveren vervangen als dat lukt:thumb

tnerual
          Bijdrager

woow leuk!

komt er dan eens een filmpje? dus je gaat rijden met de oostenrijkse koppeling 🙂

.-{2F4OV}-.

Zwarte omega trekveren erin gezet! Deze rijden al een stuk beter dan de witte:D Kdenk dat het zo ongeveer wel goed is alleen de rolletjes moet toch egt 3gr zijn denk ik…

Hij heeft dikke overtoeren met 2.7gr en met 3.3 maakt ie juist te weinig toeren. Miss moet ik de ontsteking nog iets vervroegen;) Eerst ma es rolletjes bestelle.

CrossVespa
              Bijdrager

Netjes hoor:P

Hoe hard denk je dat ie nu gaat met die oostenrijkse koppeling?
                125…?:D

.-{2F4OV}-.

Ik heb er nu 1:10,5 vertanding inzitten en eerst 1:9. Denk dat 110 met deze vertanding wel moet lukken. Nu max 100km/u ivm overtoeren;)

SjoerdCiao
                  Donateur

Nog nooit gedacht aan schijfremmen met die snelheid, al zal je EBR je dan wel het asfalt laten voelen, als je met een dikke 100 vol in de remmen gaat:P

.-{2F4OV}-.

Inderdaad..dus moet ik ook de vork vervangen;) Zou wel beter zijn… maar wil er niet zoveel tijd/geld meer insteken.

Kwil hem goed afstellen en dan gaan banken. Kheb ooit eens gebankt toen ie voor geen meter liep. Had toen al iets meer dan 10pk, maar ik wil een fatsoenlijke run maken op zo’n bank.

virgil
                      Donateur

heey Sil,

maak wel effe een filmpje als je gaat banken.

waarom rij je niet meer met 1:9 vertanding?

toch blijft je cioa een van de bruutste wat er is maar ik wil hem nog eens zien janken haha:thumb

succes ermee!

mvg,

virgil

sjbtje
                        Bijdrager

virgil :
                          heey Sil,

maak wel effe een filmpje als je gaat banken.

waarom rij je niet meer met 1:9 vertanding?

toch blijft je cioa een van de bruutste wat er is maar ik wil hem nog eens zien janken haha:thumb

succes ermee!

mvg,

virgil

hij vertelde dat hij de 1:9 vertanding niet meer heeft omdat hij zijn snelheid iets meer naar beneden wou hebben..

.-{2F4OV}-.

Jup en omdat de vertanding niet 100% goed loopt in de klok. Draait lang niet zo soepel als de 1:13 vertanding die erin zat;) Als ik de overtoeren niet weg krijg, dan ga ik de 1:9 vertanding nog een keer proberen in de 1:10,5 klok (zonder loopstand) Maar ik vind optrekken leuker dan topsnelheid.

Rolletjes en cardanpakking besteld. Volgens mij lekt de achterklok ook een beetje. Miss dat ik mn achterklok nog moet reviseren….

MHR
                            Bijdrager

Sil,

Koppelingsveertjes zijn onderweg.

speed-control
                              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                                Hier nog het ontwerp van het 24mm spruitstuk. Hier zitten 4 gaten in. Dat betekent dat ik hem gemakkelijk kan vastzetten en niet meer met die ringetjes en busjes hoef te werken:)
                                Ook heb ik precies de buitendiameter goed voor rubber. Ook de O-ring in het rubber kan nu precies in het spruitstuk vallen:)

hi (i’m french)
                                thank you for your answer , can you send me this two picture in a size “more large” because i can’t see the numbers
                                thank you very much 😉

Vincent
                                Donateur

hi (i’m french)
                                  thank you for your answer , can you send me this two picture in a size “more large” because i can’t see the numbers
                                  thank you very much 😉

http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-GIWTE4TS.jpg
                                  http://www.mijnalbum.nl/groteFoto-LFSKD8VM.jpg

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.