Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,581 tot 2,595 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Waarom laat je van al dat geld wat je investeert in je vario geen AS voor FOX maken 😕

Mooi dat je het bij originele overbrenging wil houden, maar blijkbaar presteert dat allemaal onder de maat met een ZWAAR opgevoerd blok.

Tonni
      Moderator

@ Sil: Ik denk dat deze voeringen nog wel wat hebben kunnen omdat het nog echt ouderwets asbest is.

@ Hans: Ik gok dat dat is vanwege het lastige starten?
        Arvid had af en toe al moeilijkheden om zijn 50cc met het boutje-systeem aan te krijgen, dan kun je wel nagaan hoe het met dat Simo blok zal zijn.
        Door de torquedriver lopen je poelie’s meteen uit elkaar als je hem wilt aanrennen..
        En altijd met een accuboor in je broekzak rondrijden is ook niks..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

.-{2F4OV}-.

Het presteert zowiezo slechter als een fox koppeling, maar ik wil m wel normaal kunnen aanlopen zonder beuntrucjes eigenlijk. En misschien werkt deze koppeling wel stukken beter;) Dat wil ik zowiezo eerst nog testen. Want Gane van het forum had die koppeling ook op zn simoblok en da trok als een gek wat ik me herinner;)

G-no
          Donateur

Nja, ik vind de voordelen van een fox koppeling toch wel opwegen tegen het nadeel van een lastiger aan te lopen brommer. Arvid kreeg hem toch ook goed aan, hij had dan wel citta wielen maar jij hebt malossi vertanding.

speedbuxy
            Bijdrager

Plus je er toch alleen maar fun ritjes op rijd dus dan kan starten met een accuboor ook wel.
              Is niet dat je er nog mee naar school gaat of om boodschappen dus een gebruiks aanwijzing om hem te starten kan niet z,on probleem wezen toch?
              En als ik die vespa koppelingen zie gaat het wel een verschil van dag en nacht op leveren qua prestaties:thumb

ArvidW
              Donateur

G-no :
                Arvid kreeg hem toch ook goed aan

Nee, zelfs zonder torquedrive kreeg ik hem amper gestart. Soms was ik wel 5minuten aan het rennen totdat de snaar en vario heet genoeg waren dat ze meer grip hadden en hij uiteindelijk aan ging. Met een torquedrive is simo07 aanlopen is (bijna) onmogelijk.

Een decompresseur zou heel het probleem oplossen, of zo’n starter die ze gebruiken om karts te starten…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

G-no
                Donateur

Spelbreker:pest

.-{2F4OV}-.

Werkt dus niet zo goed;) Ik ga gewoon met de andere achterkoppeling met scootertrekveren proberen:)

Martino
                    Moderator

.-{2F4OV}-.

Dat is idd de juiste koppeling en nieuw:)

Maar ik heb al twee mensen hier op het forum die mij de koppeling waarschijnlijk kunnen verkopen. Dus ik heb er wel vertrouwen in. Kan niet wachten om deze koppeling te testen. Ben iig wel blij dat ik een RVS koppelingshuis erbij heb ipv de gietstalen versie.

Djeep
                        Bijdrager

sil, ik moet wel echt zeggen dat jou brommer keiharde purno is. haah
                          behalve de kleur…maja dat is een kwestie van smaak. valt teminste wel op.:)
                          al deed hij het niet, dan heb je nog bekijks met zoon ding..aleen al bij zoon toerenjankend
                          geluid kijken de mensen al om 😛

.-{2F4OV}-.

Whaha:lol opvallen doet ie zeker met die kleur! Het mooiste is als je 100 meter voor je iemand ziet die de hond aant uitlaten is en dan ff een spuit gas geeft. Dan kijken ze de eerste keer om zo van… oh daar komt een scooter aan en dan de tweede keer van… wtf is da nou weer:haha

virgil
                            Donateur

indderdaad opvallen doet hij ook met dat mechtig mooi geluidje van power en vermogen:thumb

Daan777
                              Moderator

Is dat niet hetzelfde? :lol

.-{2F4OV}-.

Nooit gehoord van een synoniem:!:bier

15 berichten aan het bekijken - 2,581 tot 2,595 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.