Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,446 tot 2,460 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

ArvidW :

Misschien kom ik altijd op de juiste dagen daar…:lol

Er werken 2gasten en ik heb tot nog toe altijd dezelfde getroffen.
      Dus misshien heb je bij die andere idd meer geluk.

Bas94
      Bijdrager

Wel ’n Fimpje maken he Sil, als die loopt! :), denk wel dat die beter gaat rijden met Heuvel’s Clutch.

(en ik maar denken dat Twins goed & betrouwbaar was. :con)

street-ciao-horst
        Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
          Morgen ff t blokje ophalen bij Prodrive. Arvid is namelijk een collega van mij en heeft m al klaar liggen:D

Wat een service:thumb

Iemand nog tips waar ik kan gaan banken in de zomer?? Want XSH is ermee gestopt. Het liefst zo dicht mogelijk in de buurt van Venray. Ik neig zelf tog naar EPC Sittard;)

mischien bij j.s.t. tegelen? lekker dichtbij

http://www.jst-power.nl/testbank.htm

groeten

TimoO_
          Donateur

Die testbank van JST lijkt echt heel veel op de testbank die wij op school hebben. Voor afstellen wel goed, maar voor een exacte vermogensmeting niet heel erg geschikt. Ook aan de grafiek valt te zien dat er (ongeveer) dezelfde software gebruikt wordt.

.-{2F4OV}-.

@ArvidW: Ik ga mn best doen;)

@Bas94: Trekt vele malen sneller op als met std koppeling!=)

@street-ciao-horst: Die bank lijkt me niet echt super..

hansieb
              Moderator

Het is toch gewoon een tovami testbank die SAE uitspuwt. Prima toch?

Zie anders -> http://forum.scooterforum.net/forum/f37/ervaring-met-tuners-75678/index7.html

JST;
                Jeroen ken ik al een aantal jaartjes, ook voordat JST hier een beetje naar voren kwam dus weet wel een beetje hoe hij in elkaar zit. Ik heb er geen cilinders laten doen ofzo, maar heb er wel vaker gebankt met DennisM en 1x zelf. De service is goed, verder heb ik er niet veel op aan te merken. Er zijn zeker wel hoge score’s daar gehaald, waarvan ik de grafiek zelf heb gezien. Hij kan zich nog niet meten met ‘de grote jongens’ maar daar hoeft hij zich niet voor te schamen denk ik zo. Je krijgt er zeker waar voor je geld!

Toch mooi als je daar voor 40 euro een uurtje kan lullen en banken 😉

TimoO_
                Donateur

Mij lijkt de bank ook wel prima voor je brommer helemaal goed af te stellen.De metingen zijn relatief gezien best nauwkeurig, alleen absoluut gezien niet 100%. Als je een beetje goedkoper wil banken zou ik daar gewoon gaan, als je brommer dan goed afgestelt hebt zou ik bij een betere testbank gaan kijken voor je vermogen te meten (precies), dan hoef je er ook niet zo veel voor te betalen.

ArvidW
                  Donateur

12.50 voor 1x banken 😀 en dan mag je 3 runs maken. Bij Twins is het 25euro per run, ik weet wel wat ik liever heb;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

speedbuxy
                    Bijdrager

Daarom ik zou ook gewoon voor de prijs gaan:thumb
                      Banken verschillen omnderling zoveel dat het ook geen echte waarde heeft om bij de ene of bij de andere te gaan banken.
                      Zo had ik bij koopmans tuning ooit 24pk gebankt, en 2maanden later bij de scooter sprint in genemuiden maar 19pk, en nog eens bij een andere tent 22pk.
                      En dat waren alle 3 tovami banken.

diac
                      Bijdrager

speedbuxy :
                        Daarom ik zou ook gewoon voor de prijs gaan:thumb
                        Banken verschillen omnderling zoveel dat het ook geen echte waarde heeft om bij de ene of bij de andere te gaan banken.
                        Zo had ik bij koopmans tuning ooit 24pk gebankt, en 2maanden later bij de scooter sprint in genemuiden maar 19pk, en nog eens bij een andere tent 22pk.
                        En dat waren alle 3 tovami banken.

kan het niet ook aan de luchtvochtigheid en temperatuur liggen dat het zoveel verschilt?
                        ik bedoel, of je nu binnen of buiten bankt..

Martijnvanheerde
                        Donateur

Dat ook wel ja. Luc foekema is daar heel precies in. Maar het zal geen 3pk schelen;)

TimoO_
                          Donateur

Martijn, heb jij het nu over uitlaten of ligt dat aan mij? 😛 Of is Foekema heel precies met banken????:?

Bas94
                            Bijdrager

ik gok op ’t laatste ;). Heb Marco (XSH) die bank niet ’toevallig’ thuis staan, dat je een keer naar daar kunt ofzo?
                              Nee heb je, Ja ken je krijgen denk ik dan maar 😉

Martijnvanheerde
                              Donateur

TimoO_ :
                                Martijn, heb jij het nu over uitlaten of ligt dat aan mij? 😛 Of is Foekema heel precies met banken????:?

Met de luchtvochtigheid meende ik ergens gelezen te hebben;)

TimoO_
                                Donateur

Ik snap hier iets niet 😛 Wat heeft met de luchtvochtigheid te maken. De prestaties van de motor? Ja inderdaad, maar dat verschil is nauwelijks te meten met een rollenbank.

15 berichten aan het bekijken - 2,446 tot 2,460 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.